درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 09:53   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4950صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 12 شهریور 1392 - 19:09
چطور برای خبر انتصاب، عکس انتخاب کنیم؟ نقطه ضعف فارس، مهر و ...
  

شارا، مهران بهروزفغانی- عکس خبر را تکمیل می‌کند. عکس در بسیاری اوقات گویاتر از خبر است. عکس به تنهایی خبر است و هزار مزیت دیگر که می‌توان درباره استفاده درست و به موقع از عکس نوشت؛ بیشترش را در کتاب آماده تدوین "شرح عکس‌نویسی" آورده‌ام.

اما چرا اینها را نوشتم؟ تقریبا از روزهای اول شروع انتصاب‌های دولت آقای روحانی، کمتر خبرگزاری و یا وب‌سایت خبری را دیده‌ام که وقتی خبر از یک انتصاب می‌نویسد، دقیقا عکس موردنظر خبر را منتشر کند. یعنی شما همواره به جای دیدن عکس و چهره شخص منصوب، همواره عکس شخص صادرکننده حکم انتصاب را می‌بینید.

به این آدرس بروید و ببینید. 

دبیر هیئت دولت منصوب شد

چندمین بار است که خبر انتصاب فلانی و بهمانی را در فارس می‌خوانم ولی همیشه عکس خبر آقای مهندس جهانگیری ضمیمه خبر است. شاید با من هم‌عقیده باشید که برای یک رسانه آن‌‌لاین، خبرگزاری و چه و چه این موضوع یک نقطه ضعف جدی باشد. ضعفی که در دنیای دیجیتالی امروز جبران آن کار اصلا سختی نیست.

خبرگزاری فارس تنها نیست

این هم نمونه‌ای از خبرگزاری مهر

4 انتصاب وزیر جدید نفت در یک روز/ اولین انتصاب برای احیای دیپلماسی انرژ


سایت ریاست‌جمهوری چه می‌کند؟

حالا به سایت نهاد ریاست‌جمهوری هم سری بزنید و ببینید که چنین مشکل و نقطه ضعف بزرگی هم در سایت ریاست جمهوری هم هست. روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

انتصاب رحمانی فضلی به عنوان دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر

انتصاب «سیف» به عنوان «رییس کل بانک مرکزی»


توضیح مختصر:

امیدوارم هرچه زودتر کتابم با نام "شرح عکس‌نویسی برای رسانه‌ها" منتشر شود، جون آنجا مفصل درباره معیارهای انتخاب عکس توضیح داده‌ام ولی عجالتا می‌دانیم که استفاده از عکس در خبرهای انتصاب برای شناساندن چهره‌های جدید منصوب است نه افرادی که چهره‌شان را مرتب در تلویزیون و یا رسانه‌های تصویری دیگر دیده ایم.

 

منبع: http://journalschool.blogfa.com/post-342.aspx

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد