درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 10:48   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4942صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 12 شهریور 1392 - 13:19
گزارش عملکرد سه ساله روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منتشر شد
پس از گذشت سه سال از حضور جشنی در سمت ریاست کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، وی در جلسه ی مجمع هم اندیشی روابط عمومی های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به “اولین هایی” که با همدلی همکاران روابط عمومی صنعت پتروشیمی در سه سال اخیر اتفاق افتاد، اشاره نمود و از آنها به عنوان افتخارات حوزه روابط عمومی یاد کرد.
  

شارا- پس از گذشت سه سال از حضور جشنی در سمت ریاست کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، وی در جلسه ی مجمع هم اندیشی روابط عمومی های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به “اولین هایی” که با همدلی همکاران روابط عمومی صنعت پتروشیمی در سه سال اخیر اتفاق افتاد، اشاره نمود و از آنها به عنوان افتخارات حوزه روابط عمومی یاد کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، چهل و سومین جلسه مجمع هم اندیشی روابط عمومی شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

در این جلسه محمد جشنی با بیان این نکته که در طول دوران خدمت وی در روابط عمومی بسیاری کارها برای اولین بار انجام شد، گزارش عملکرد سه سال خود در سمت ریاست کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی را ارائه کرد.

وی، خلق حماسه ی سیاسی توسط مردم فهیم ایران و لبیک به فرمان رهبر فرزانه و باتدبیر انقلاب را با حضور پای صندوقهای رای انتخابات ریاست جمهوری یک پیروزی بزرگ دانست و افزود: علی رغم همه ی بدخواهی های دشمنان نظام جمهوری اسلامی، مشارکت چشمگیری در سطح جامعه روی داد و با انتخاب جناب آقای دکتر روحانی، دولت یازدهم با شعار تدبیر و امید خدمت خود را آغاز نمود.

جشنی، انجام مناظره های منطقی و مدبرانه و ارائه برنامه های کاری نامزدها در دوره تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و پس از معرفی کابینه از سوی ریاست محترم جمهوری، موافقت و مخالفت شفاف نمایندگان محترم مجلس با برنامه های وزرای پیشنهادی در جریان فرایند بررسی صلاحیت آنها را از جمله کارهای ارزشمند جمهوری اسلامی و تجلی جمهوریت نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: ما در حوزه ی روابط عمومی صنعت پتروشیمی خود را سرباز نظام جمهوری اسلامی می دانیم و در حد توان و حیطه وظایف خود سعی در تحقق اهداف و برنامه های دولت یازدهم خواهیم داشت.

وی که گزارشی از عملکرد سه ساله ی خود را به مجمع آورده بود، مهمترین کار خود را پیگیری «تدوین اولین نظام نامه فرایندها و فعالیتهای روابط عمومی کشور» عنوان کرد و افزود: اگر چه کاری که انجام شد کامل نیست و در نیمه راه قرار داریم اما مورد تایید مجامع و متولیان اصلی روابط عمومی در کشور قرار گرفته و توانست جایزه ی ویژه سال روابط عمومی را به خود اختصاص دهد.

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اولین نظام نامه جامع روابط عمومی کشور را حاصل درک مشترک از وظایف روابط عمومی دانست و تشریح کرد: آنچه در روابط عمومی های امروز کشور به عنوان وظایف روابط عمومی اجرا می شود متأثر از سلیقه ها و فاقد نگاهی یکپارچه است اما این نظام نامه نویدبخش تحقق یکپارچگی در اجرای تمامی وظایفی است که یک روابط عمومی متعهد به انجام آنهاست.

وی در ادامه با تاکید به اینکه فعالیت های روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با مشارکت فعال تمامی همکاران در روابط عمومی های شرکتهای پتروشیمی سراسر کشور بوده است، تولید و چاپ اولین نشریه خانواده در صنعت نفت، تدوین اولین نظام نامه برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، کسب رتبه اول انتشارات روابط عمومی صنعت نفت برای اولین بار، عقد اولین قرارداد یکساله مربوط به تولید محتوا، چاپ و توزیع نشریه پیام پتروشیمی و طرح اولین شعار صنعت پتروشیمی با عنوان “پتروشیمی؛ صنعت ارزش آفرین” را از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه برشمرد و از توجه نهادهای مختلف در عرصه های مختلف کشور به صنعت پتروشیمی به عنوان صنعتی ارزش آفرین ابراز خرسندی کرد.

حذف شرکتهای تبلیغاتی واسطه ای پخش آگهی های تلویزیونی، طراحی و تدوین اقدامات 9 گانه جهت تقویت فرهنگ توجه به صنعت پتروشیمی در جامعه، ارتقاء شغلی همکاران، بهبود شرایط محیط کار و تقویت بیش از پیش روابط انسانی در اداره کل روابط عمومی از دیگر اقداماتی بود که جشنی به عنوان گزارش عملکرد خود در این جلسه ارائه کرد.

وی همچنین تولید اولین نرم افزار اطلاعات صنعت پتروشیمی و صرفه جویی قابل توجه در این حوزه، ایجاد یکپارچگی در برگزاری نمایشگاهها، ابتکار در انجام فعالیتهای فرهنگی، تبیین نقش صنعت پتروشیمی در تحقق اقتصاد مقاومتی، تبیین سیاستهای رسانه ای صنعت و ابلاغ به شرکتهای تابعه و همکار متناسب با نامگذاری سالها و ارتباط آن با حوزه فعالیت صنعت و کسب مقام برترین غرفه صنعت نفت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را از جمله فعالیتها و موفقیت های روابط عمومی صنعت پتروشیمی در سه سال گذشته عنوان کرد.

تقویت تعامل درون سیستمی و بهبود روزافزون تعاملات با رسانه ها، ارتقاء کیفی و کمی دوره های آموزشی حوزه روابط عمومی، پیشنهاد برگزاری مراسم بزرگداشت پنجاه سالگی تأسیس شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سال 93 و پیگیری انتصاب شورای سیاستگزاری مربوطه، نماد سازی با موضوع توجه پتروشیمی به محیط زیست و اقدام جهت ایجاد نماد ارزش آفرینی صنعت پتروشیمی ایران در راستای تبیین نقش پتروشیمی در زندگی و بسیاری موارد دیگر از عناوین فعالیتهای روابط عمومی در دوره ی تصدی جشنی در ریاست کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی بوده اند.

وی در پایان تقویت تعامل سیستمی و روحیه جامع نگری را سرآغاز حرکت هر سازمان در مسیر علمی و کارشناسی برشمرد و از همکاران روابط عمومی خواست نسبت به این دو مقوله توجه ویژه داشته باشند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد