درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:27   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4931صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 11 شهریور 1392 - 23:51
مشق روابط عمومی(4)/ مدیریت بحران و کارآفرینی در زمان بحران
  

شارا، زهرا بابازادگان- در پی حمله احتمالی آمریکا به سوریه بازارهای جهانی دچار التهاب شد.
مردم و از جمله
کارآفرینان و صاحبان شرکت های بزرگ در مورد درگیر شدن در یک جنگ دیگر دچار بهت و حیران شده اند و این سوال را مطرح می کنند چه بلایی به سر اقتصاد جهانی خواهد آمد؟ نوسانات بازار کارآفرینان را نگران کرده است. خب کارآفرینان زمانی که بحران وجود دارد چه کاری باید بکنند؟
فراموش نکنید: شرکت های بزرگ در بازار کم رونق رشد کرده و ساخته شده اند. به عنوان مثال، فیس بوک با وجود بازار بد و بحران، رشد خوبی را در حوزه سرمایه گذاری تجربه کرد. ارزیابی ها نشان می دهد هنگامی که بحران مالی در پاییز سال 2007 آغاز شد، فیس بوک 60 میلیون کاربر فعال داشت. در بهار سال 2009، زمانی که اقتصاد واقعا در رنج بود، نرخ رشد کاربر فیس بوک به 200 میلیون نفر رسید.
به طور مشابه، توییتر، در بهار سال 2009، 13 درصد نرخ رشد کاربر را تجربه کرد.
در همین حال ، گوگل مستقیما از طریق مجسمه نیم تنه داتکام بزرگ شد. در سال 2001، میزان جستجوی روزانه گوگل به 70 میلیون کاربر در روز رسید. در سال 2011، این سایت بیشترین بازدید باحدود 3 میلیارد جستجو در روز بود.
 

برای مدیریت شرکت ها در مواقع بحرانی نکات زیر را مطمح نظر داشته باشید:


شرکت با پول نقد در بانک نمی میرد
پس انداز و دارا بودن مقداری پول نقد در بانک، یقینا یکی از راه های زنده ماندن در یک بحران است که شما نقشی در کنترل آن ندارید.

برش سریع، سخت و عمیق
اگر بازار به طور جدی دچار مشکل و بحران است و با کاهش درآمد مواجه هستید برخی فعالیت های غیرضروری را متوقف کنید.

چشم پوشی از سر و صدا، تمرکز بر روی آنچه مهم است
روی کارهای مهم تمرکز کنید و اجازه ندهید رسانه ها، سایت های خبری و رسانه های اجتماعی حواست تان را از مهم ترین ها منحرف کنند.

از خود بپرسید:
آیا مردم و مشتریان خدمات و محصولات تان را دوست دارند؟
آیا بهترین تیم به شکل ممکن دارید؟

آیا شما دارای یک مدل درآمد پایدار هستید؟

 

مشق روابط عمومی(1)/ پنج گام مناسب برای شروع فعالیت در روابط عمومی

مشق روابط عمومی(2)/ ملزومات برقراری ارتباط اثرگذار با مخاطب

مشق روابط عمومی(3)/ چهار اشتباه رایج روابط عمومی

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد