درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:13   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 488صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 12 اردیبهشت 1391 - 20:14
رابطه درون سازمانی و آسانسورهای اختصاصی!
یکی از ایرادهای مهم مدیریتی ما این است که اغلب مدیران ترجیح می­دهند ارتباط خارج از سازمان قوی داشته باشند و به ارتباط درون سازمانی اهمیتی نمی­دهند.
  

مدیریت -شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

یکی از ایرادهای مهم مدیریتی ما این است که اغلب مدیران ترجیح می­دهند ارتباط خارج از سازمان قوی داشته باشند و به ارتباط درون سازمانی اهمیتی نمی­دهند.

مدیر یکی از سازمان­ها از من دعوت کرده بود که برخی از مشکلات ارتباطی داخل سازمانش را بررسی و ریشه­یابی کنم.

در حین بررسی، موضوعی توجه مرا به خود جلب کرد: رییس سازمان، صبح­ها با اتومبیل به پارکینگ می­آمد و از همان جا مستقیم سوار آسانسور اختصاصی می­شد و بدون اینکه با هیچ کدام از افراد سازمان ارتباطی برقرار کند، به اطاق کار خودش در بالاترین طبقه ساختمان می­رفت و آخر وقت اداری نیز با همین آسانسور از اداره خارج می­شد.

اولین راه حلی که به نظرم رسید این بود که با مدیر سازمان صحبت کنم تا هر روز به میان کارمندانش برود و با آن­ها صحبت کند. استدلالم این بود که مدیر سازمان باید الگوی ایجاد ارتباط صحیح باشد و در حقیقت درست­ترین شیوه برقراری ارتباط را او باید به زیردستان خود بیاموزد.

مدیری که صرفاً با چند تن از مسئولان بخش­های مختلف دستگاه خود آن هم در جلساتی محدود و رسمی در مورد مسائل سازمان صحبت می­کند، هرگز موفق به برقراری ارتباط مطلوب با مجموعه خود نمی­شود. پیشنهاد من مورد موافقت قرار گرفت و عملی شد. بعد از مدتی کارآیی سازمان افزایش یافت. کارمندان از نحوه برخورد مدیر سازمان راضی بودند. این نوع رفتار اعتماد به نفس و امنیت روانی برای آن­ها به ارمغان آورده بود.

 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد