درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 آذر 1399 - 10:52   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دمکراسی فارابی

  دمکراسی فارابی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
  ایران بیشترین کاربران اینترنتی را در خاورمیانه دارد
  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران
  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  دمکراسی فارابی
  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 488صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 12 اردیبهشت 1391 - 20:14
رابطه درون سازمانی و آسانسورهای اختصاصی!
یکی از ایرادهای مهم مدیریتی ما این است که اغلب مدیران ترجیح می­دهند ارتباط خارج از سازمان قوی داشته باشند و به ارتباط درون سازمانی اهمیتی نمی­دهند.
  

مدیریت -شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

یکی از ایرادهای مهم مدیریتی ما این است که اغلب مدیران ترجیح می­دهند ارتباط خارج از سازمان قوی داشته باشند و به ارتباط درون سازمانی اهمیتی نمی­دهند.

مدیر یکی از سازمان­ها از من دعوت کرده بود که برخی از مشکلات ارتباطی داخل سازمانش را بررسی و ریشه­یابی کنم.

در حین بررسی، موضوعی توجه مرا به خود جلب کرد: رییس سازمان، صبح­ها با اتومبیل به پارکینگ می­آمد و از همان جا مستقیم سوار آسانسور اختصاصی می­شد و بدون اینکه با هیچ کدام از افراد سازمان ارتباطی برقرار کند، به اطاق کار خودش در بالاترین طبقه ساختمان می­رفت و آخر وقت اداری نیز با همین آسانسور از اداره خارج می­شد.

اولین راه حلی که به نظرم رسید این بود که با مدیر سازمان صحبت کنم تا هر روز به میان کارمندانش برود و با آن­ها صحبت کند. استدلالم این بود که مدیر سازمان باید الگوی ایجاد ارتباط صحیح باشد و در حقیقت درست­ترین شیوه برقراری ارتباط را او باید به زیردستان خود بیاموزد.

مدیری که صرفاً با چند تن از مسئولان بخش­های مختلف دستگاه خود آن هم در جلساتی محدود و رسمی در مورد مسائل سازمان صحبت می­کند، هرگز موفق به برقراری ارتباط مطلوب با مجموعه خود نمی­شود. پیشنهاد من مورد موافقت قرار گرفت و عملی شد. بعد از مدتی کارآیی سازمان افزایش یافت. کارمندان از نحوه برخورد مدیر سازمان راضی بودند. این نوع رفتار اعتماد به نفس و امنیت روانی برای آن­ها به ارمغان آورده بود.

 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی


  اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند


  ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»


  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند


  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر


  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود


  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی