درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 08:52   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4872صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 7 شهریور 1392 - 14:18
سخنگوی دولت از نقد کیهان درباره پیام‌های پرهزینه «تبریک انتصاب» استقبال کرد
  

شارا- سخنگوی دولت با استقبال از انتقاد کیهان و برخی رسانه‌های دیگر درباره پیام‌های پرهزینه «تبریک انتصاب»، خواستار توقف این کارهای پرخرج شده.انتشار پیام‌ها و آگهی‌های تبریک گران‌قیمت متأسفانه طی یک ماه اخیر در رسانه‌ها رو به فزونی گذاشته و همزمان این کار به نصب بیلبوردهای تبریک بزرگ در ورودی و خروجی برخی شهرها کشیده شده بود. کیهان و برخی دیگر از رسانه‌ها در این باره به اقدامات عجیب و غریب و افراط‌گر، در این زمینه از جمله در ورودی و خروجی‌های شهر رشت اشاره کرده بودند.
 
 محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری خود یکی از مخاطبان این تبریک‌های بیلبوردی بود. وی که به تازگی به سخنگویی دولت نیز منصوب شد، در واکنش به انتقاد رسانه‌ها بیانیه‌ای منتشر کرد. به گزارش سایت آفتاب «دکتر نوبخت با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از عزیزانی که با ارسال پیام‌های تبریک از ایشان اعلام حمایت داشتند به ویژه با تواضع و تقدیر از عواطف عمیق مردم گیلان، درخواست کرد تا انعکاس این تبریک‌ها متوقف گردد.»وی افزود: به انتقادات چند رسانه محترم در مورد عدم لزوم چنین تبریک‌هایی احترام می‌گذارم.
 
 یادآور می‌شود کیهان ضمن هشدار در این‌باره که هزینه‌های گزاف موجب گشودن باب تملق‌گویی و هدر رفت منابع مالی می شود (و البته هزینه کنندگان معمولاً این هزینه را به انحاء مختلف از بیت‌المال جبران می‌کنند)، خواستار متوقف شدن روند مذکور شده بود.
 کیهان امیدوار است که هزینه‌کنندگان مورد بحث نیز به نظر سخنگوی دولت احترام بگذارند و درج آگهی‌های پرهزینه و علم کردن بیلبوردهای کذایی را متوقف کنند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد