درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:13   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4849صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 6 شهریور 1392 - 09:00
نخستین نشست هم‌اندیشی کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی برگزار شد
  

شارا- اولین جلسه هم‌اندیشی کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با حضور مدیران ادارات روابط‌عمومی و آموزش بانک‌ها و بیمه‌ها  و به میزبانی روابط‌عمومی بانک صادرات برگزار شد.
 در این جلسه مدعوین و اعضای شورای سیاست‌گذاری کنفرانس در خصوص نحوه برگزاری و محتوایی که در آن ارایه خواهد شد، به تبادل نظر پرداختند.
 بر اساس این گزارش، سید غلامرضا کاظمی دینان از پیشکسوتان روابط‌عمومی و رئیس شورای سیاست‌گذاری کنفرانس با بیان اهداف و برنامه‌های مربوط به آن گفت: برای نخستین بار شاهد هستیم در یک نشست هم‌اندیشی برای برگزاری کنفرانسی علمی، مدیران و نمایندگان ادارات و حوزه‌های آموزش نیز در جمع روابط‌عمومی‌ها حضور دارند که این موضوع حکایت از بالندگی بیشتر و تعامل مناسب میان این واحدها است. وی با اعلام اینکه نتیجه این تعامل منجر به ثمربخش‌تر شدن آموزش‌های ارائه شده می‌شود اظهار امیدواری کرد کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با مشارکت نخبگان روابط‌عمومی، تبلیغات و رسانه به اهداف خود دست یابد.
 در ادامه، دکتر داود زارعیان استاد دانشگاه و دبیرکل کنفرانس، ضمن بیان این موضوع که روابط‌عمومی حرفه‌ای باید خدمات حرفه‌ای ارایه دهد گفت : متاسفانه تاکنون نگاه حرفه‌ای به روابط عمومی وجود نداشته است و صرفاً براساس یکسری آموزش‌های تکراری و توانمندی‌های شخصی کار را پیش بردیم؛ در صورتی که در دنیای امروز اگر حرفه‌ای عمل نکنیم محکوم به شکست و تباهی خواهیم بود.
 وی اهداف حرفه‌ای‌گرایی را مواردی چون ابهام‌‌زدایی، اطلاع‌یابی، حذف محرمانگی و اعتماد‌سازی برشمرد و افزود: در نظر داریم در اولین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی بستری فراهم شود که کارشناسان و کارگزاران روابط‌عمومی پاسخ سوالات خود را در خصوص نحوه حرفه‌ای عمل کردن را از اساتید و مجربین این رشته دریافت کنند.
 در ادامه این جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری به تبیین ضرورت برگزاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی پرداختند و شرکت‌کنندگان نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه بهتر کنفرانس مطرح کردند.
 اولین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی 29 مهرماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود و دبیرخانه کنفرانس از هم اکنون اقدام به ثبت‌نام متقاضیان می‌کند.
 مجموعه‌ای از اطلاعات این همایش در سایت www.i-pr.ir  در دسترس علاقمندان است
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد