درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:03   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48244صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 3 آذر 1400 - 22:11
راه اندازی «شورای من» در بستر روابط عمومی هوشمند در مشهد
محمد شیخانی مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد پیرامون راه اندازی بستر تعاملی با همشهریان تحت عنوان «شورای من» گفت: هدف از راه اندازی صفحه «شورای من» در بستر فضای مجازی تعامل با مخاطبان و گره‌گشایی در امور آن‌هاست.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برای نخستین بار، «شورای من» در بستر روابط‌عمومی هوشمند در مشهد راه اندازی شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شیخانی مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد پیرامون راه اندازی بستر تعاملی با همشهریان تحت عنوان «شورای من» گفت: هدف از راه اندازی صفحه «شورای من» در بستر فضای مجازی تعامل با مخاطبان و گره‌گشایی در امور آن‌هاست.
 
 او با اعلام اینکه مردم سرمایه اجتماعی برای مدیران شهری به شمار می‌آیند، افزود: برنامه جدیدی پس از «تلویزیون شورا» در حال ارائه بوده و تلاش ما ایجاد ارتباط دو سویه با مخاطب و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات مردمی است.
 
 مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: هدف از حضور در شبکه اجتماعی اینستاگرام و راه اندازی صفحه‌ای به نام «شورای من»، ثبت درخواست‌های همشهریانی است که در حوزه فعالیت‌های شورای اسلامی شهر مشهد مطالباتی دارند.
 
 شیخانی بیان کرد: درخواست‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از طریق «#شورای_من» مطرح و رصد می‌شود و در نهایت نتیجه پیگیری نیز به مخاطبان اطلاع رسانی می‌گردد.
 
 او تصریح کرد: این بستر دومین حلقه ارتباطی با مخاطبان بوده و تلاشمان این است که فضای روابط عمومی را به سمت الکترونیکی، هوشمند و تعاملی سوق دهیم.
 
 مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: روابط عمومی باید بداند چگونه از این ابزار‌ها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمانی خود و فعال سازی مخاطبان خود بهره بگیرد؛ تلاش ما نتیجه‌گرایی، گفتمان سازی و اثرگذاری در حوزه خدمت به همشهریان است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد