درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4824صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 شهریور 1392 - 21:30
انتشار کتاب "ارتباطات و توسعه"
  

 

شارا- کتاب "ارتباطات و توسعه" که توسط علی‌رضا مرادی و محمدصادق افراسیابی گردآوری و ترجمه شده از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با مقدمه دکتر حسن بشیر منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

این کتاب مجموعه مقالاتی است که انتخاب آن‌ها بر اساس موضوع و روند تاریخی همراه با مساله محوری به شکلی منسجم نوشتارها را برای علاقه‌مندان و مخاطبان با پیوستگی شایسته‌ای ارائه می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، کتاب ارتباطات و رسانه‌ها در اندازه رقعی با شمارگان 2 هزار نسخه و قیمت 10 هزار تومان در سال 92 برای چاپ نخست ارائه شده است.

ارتباطات و نقش آن در توسعه از ابتدای شکل‌گیری ادبیات این فرآیند اقتصادی- اجتماعی از سوی ناشر به عنوان کلیدی‌ترین موضوعات این حوزه مورد اشاره قرار گرفته است و تأکید می‌کند که "ارتباطات همواره در متون مربوط، محور توسعه تلقی شده و اهمیت نقش ارتباطات بر توسعه جوامع انسانی به رغم همه‌ی پارادایم‌های علمی و نظری موجود به‌ویژه در عصر جهانی شدن تأکید شده و تشدید یافته است".

بر همین اساس، کتاب تلاش کرده است اهمیت و جایگاه ارتباطات در توسعه طی پارادایم‌های مختلف را با بررسی جامع و دقیق ادبیات توسعه ارزیابی نماید و از این منظر منبع منحصر به فردی در حوزه رسانه‌های اجتماعی به ‌شمار می‌رود.

"مقدمه‌ای بر ارتباطات توسعه بخشی"؛ "رویکردهای ارتباطات توسعه بخشی از دیدگاه بین‌المللی"؛ "آیا قدرت‌بخشی پاسخگو است"؛ "گذار از مدرنیته"؛ "نظارت نظام ملل متحد در رویکردی متعارف درباره ارتباطات"؛ "ارتباطات توسعه‌بخشی: چگونگی تحقیق در عصر تکنولوژی‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و جهانی شدن"؛ "جهانی شدن رسانه به واسطه محلی کردن"؛ "تعاملات دوگانه: حقوق بشر و توسعه از دیدگاهی فرهنگی" و "دیدگاه کلی: رویکرد گفتمانی به ارتباطات و توسعه"، مجموعه مقاله‌های این کتاب را تشکیل می‌دهند.

هدف از انتشار کتاب در دیباچه علاوه بر نقد مدرنیزاسیون و تغییر نگاه در مورد جایگاه ارتباطات و توسعه به دیگر مسایل، هم چون جایگاه الهیات در توسعه، تجربه کشورهای مختلف در حوزه ارتباطات توسعه، نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطاتی و اطلاعاتی در توسعه کشورها و به‌ویژه کشورهای در حال توسعه و نیز رویکرد سازمان‌های بین‌المللی هم‌چون یونسکو در زمینه ارتباطات توسعه‌بخشی می‌پردازد.

مقالات توماس مک فایل، جان سرواس و پاتجانی مالیخائو، رابرت ای وایت، کالین اسپارک، کریستن ال. اوگان و همکاران، ریکولای، کریس ورسچوسن، سوجاتا سوسالی و دیگر نویسندگانی آن‌ها برای تدوین و تنظیم این کتاب انتخاب و ترجمه شده است.

 بازانتشار: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد