درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:14   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48235صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیپنجشنبه، 4 آذر 1400 - 11:04
کتاب: مسئولیت اجتماعی از زاویه روابط‌‎عمومی
این کتاب به بررسی روندها و الگوهایی در روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی شرکتی (CRS) می‌پردازد وضعیت فعلی نشان می‌دهد که استادان و صاحب‌نظران روابط‌عمومی رویکرد خود را نسبت به مسئولیت اجتماعی از یک فعالیت صرفا مربوط به مدیریت ارتباطات گسترش داده‌اند. همچنان که کلارک (2000) می‌گوید؛ مسئولیت اجتماعی به شکل یک عملکرد مدیریت مشارکتی و مجموعه‌ای از مدیریت روابط در اندیشه روابط‌عمومی درآمده است.
  

عنوان کتاب: مسئولیت اجتماعی از زاویه روابط‌‎عمومی
تهیه و تنظیم: حسن ربیعی


فهرست مطالب


پیشگفتار
فصل اول: تاریخچه مسئولیت اجتماعی شرکتی
فصل دوم: مسئولیت اجتماعی روابط‌عمومی
فصل سوم: مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی
فصل چهارم: استرتژی ارتباطی
فصل پنجم: انتقاد از مسئولیت اجتماعی
فصل ششم: نتیجه‌گیری
 

پیوست: مطالعه موردی
پیوست: استاندارد جهانی برای مسئولیت اجتماعی
پیوست: پرسشنامه مسئولیت اجتماعی
منابع

پیشگفتار
هیچ‌گاه جهان پیش از این همانند امروز درهم تنیده نبوده است؛ امروزه هر منطقه و هر ملتی به منطقه و ملتی دیگر بسیار وابسته است. برای ما جای خشنودی است که روابط‌عمومی در فضای مذکور به نقطه اوج خود رسیده است. اما آن‌چه امروز بیش از همه آزاردهنده است ناآگاهی و کوته‌نظری پیرامون نقش سازمان/ شرکت و
روابط‌عمومی در توسعه اقتصادی پایدار، معادلات اجتماعی و بهبود کیفیت شاخص‌های زندگی است. همچنین درباره ناآگاهی نسبت به مسئولیت اجتماعی نگرانی عمیق وجود دارد.


این کتاب به بررسی روندها و الگوهایی در روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی شرکتی (CRS) می‌پردازد وضعیت فعلی نشان می‌دهد که استادان و صاحب‌نظران روابط‌عمومی رویکرد خود را نسبت به مسئولیت اجتماعی از یک فعالیت صرفا مربوط به مدیریت ارتباطات گسترش داده‌اند. همچنان که کلارک (2000) می‌گوید؛ مسئولیت اجتماعی به شکل یک عملکرد مدیریت مشارکتی و مجموعه‌ای از مدیریت روابط در اندیشه روابط‌عمومی درآمده است.


همچنین این کتاب به بسط و نشر نظریه مسئولیت حرفه‌ای ضوابط اخلاقی روابط‌عمومی می‌‎پردازد؛ بدین منظور، به بررسی نقش‌های یک فعال روابط‌عمومی در جایگاه فردی حرفه‌ای، یک حامی سازمانی و کسی که به عنوان وجدان عمومی شرکت‌ها و موسسات کار می‌کند پرداخته می‌شود.


انتشار این کتاب کوششی است جهت تکمیل منابع علمی روابط‌عمومی و پرداختن به جزییات حرفه‌ای مسئولیت اجتماعی. نویسنده امیدوار است انتشار این کتاب بتواند ساختار علمی بکارگیری مسئولیت اجتماعی در حوزه فعالیت روابط‌عمومی‌ها را توسعه بخشد. انشاءالله

لینک فروشگاه: https://kpri.ir/?p=7570



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد