درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 03:56   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47984صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 1 آبان 1400 - 09:44
3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد
همه‌گیری کووید ۱۹، کار رهبران ارتباطات در سراسر جهان را تغییر داده است. بیماری همه گیر کرونا، همچنین در 18 ماه گذشته نحوه عملکرد شرکت ها و نحوه ارتباط آنها را به طور اساسی تغییر داده است.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همه‌گیری کووید ۱۹، کار رهبران ارتباطات در سراسر جهان را تغییر داده است. همه‌گیری کووید ۱۹، همچنین در 18 ماه گذشته نحوه عملکرد شرکت ها و نحوه ارتباط آنها را به طور اساسی تغییر داده است.

همه‌گیری کووید ۱۹ کار دیگری هم کرد. زمان را تغییر داد به همان اندازه که به نظر می رسید زندگی کند می شود، نیاز به ارتباطات نیز افزایش می یابد و سه مسئله حیاتی راه آنها را به بالای لیست اولویت های هر سازمانی رساند و از آن زمان به بعد وجود دارد:

1. تنوع، برابری و شمول.

سال‌هاست که شرکت‌ها در مورد تنوع صحبت می کنند، اما بسیار سطحی. گفتن اینکه به تنوع اهمیت می دهید تحسین برانگیز است، اما امروزه شرکت ها در واقع باید کاری در این زمینه انجام دهند - و این شامل حقوق کارکنان، صاحبان سهام و به طور کلی ذینفعان می شود.


2. محیط زیست، اجتماع و حکمرانی.

 

همه می دانیم که مشتریان، کارکنان و جوامع به پایداری، تنوع و شفافیت اهمیت زیادی می دهند.

3. فرهنگ.

 

فرهنگ شرکت یکی از مواردی است که مردم همیشه در مورد آن صحبت می کنند، اما به شیوه ای مبهم.

مشارکت کارکنان را فراموش کنید. فرهنگ در حال حاضر به یک موضوع مهم  تبدیل شده است - و شاید این بزرگترین مسئله ای باشد که امروزه شرکت ها با آن روبرو هستند.



منبع: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد