درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 16:19   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47966صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 27 مهر 1400 - 14:19
صدوسی‌و‌هفتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
شماره صدوسی‌و‌هفتم این ماهنامه ویژه مهرماه منتشر شد و به‌صورت فیزیکی و دیجیتال در دسترس مخاطبان است. در شماره جدید، مطالبی درباره روابط‌عمومی ورسانه‌های جدید تعاملی، تاثیر اخبار بر روان کودکان، برند شخصی احصایی و... آورده شده است.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شماره صدوسی‌و‌هفتم ماهنامه مدیریت ارتباطات ویژه مهرماه با پرونده ویژه اثر رسانه‌ای درباره حرفه روابط‌عمومی در زمانه سیطره رسانه‌های تعاملی و شبکه‌های اجتماعی و همچنین مطالبی درباره روابط‌عمومی ورسانه‌های جدید تعاملی، تاثیر اخبار بر روان کودکان و برند شخصی احصایی آورده شده است.

به گزارش شارا، شماره صدوسی‌و‌هفتم این ماهنامه ویژه مهرماه منتشر شد و به‌صورت فیزیکی و دیجیتال در دسترس مخاطبان است. در شماره جدید، مطالبی درباره روابط‌عمومی ورسانه‌های جدید تعاملی، تاثیر اخبار بر روان کودکان، برند شخصی احصایی و... آورده شده است.

پرونده ویژه اثر رسانه‌ای

پرونده ویژه شماره ۱۳۷ماهنامه مدیریت ارتباطات درباره حرفه روابط‌عمومی در زمانه سیطره رسانه‌های تعاملی و شبکه‌های اجتماعی است. ذات رسانه‌های تعاملی و شبکه‌های اجتماعی آگاهی مستقیم از آنچه در افکار عمومی می‌گذرد است و این کارکرد رسانه‌های تعاملی به شدت در کارِ روابط‌ عمومی تاثیرگذار و موجب تغییر الگو در این حرفه شده است.

در این پرونده که طرح جلد ماهنامه هم بر اساس همین «اثر رسانه‌ای» توسط حامد شجاعی(وند) طراحی شده است، سعی داریم وضعیت روابط‌عمومی و تغییرات این حرفه را در دوران سلطه رسانه‌های تعاملی بررسی کنیم. از جمله مطالب این پرونده، یادداشت فردین مصطفایی، دانشجو دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران، با عنوان « مزایای درهم‌تنیدگی» است که به دنبال تبیین ارتباطات کنشگر و نقش آن در توسعه است.

در مصاحبه با محمدمهدی فرقانی، استاد پیشکسوت ارتباطات، به ارتباط روابط‌عمومی و رسانه‌ها پرداخته‌ایم. در ادامه گفت‌وگویی به بهانه تالیف کتاب«روابط‌عمومی و ارتباط با رسانه‌ها» با مهدخت بروجردی، مدیرکل اسبق روابط‌عمومی وزارت علوم، داشته‌ایم. حسین امامی در یادداشت خود، راهکار‌های روابط عمومی در مواجهه با اخبار منفی شبکه‌های اجتماعی را مطرح می‌کند.

در این پرونده میزگردی با حضور «مبینا بنی‌اسدی»، مدیر ارتباطات سازمان فرابورس ایران، «امیرحسن موسوی»، مدیر روابط‌عمومی «دیجی‌کالا»، و «مهدی امیرپور»، مدیر روابط‌عمومی «دیوار»، درباره تاثیر رسانه‌های تعاملی بر کار روابط‌عمومی داشته‌ایم. امیرعباس تقی‌پور و علی ورامینی، مدیر مسئول و سردبیر ماهنامه مدیریت ارتباطات نیز یادداشت‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

امیرعباس تقی‌پور در سرمقاله خود، وضع و تنظیم قوانین و تقویت نظارت‌های هوشمند به‌جای فیلترینگ را امکانی برای فعالیت نیروهای خلاق و حرفه‌ای می‌داند. ورامینی نیز در بخش سخن سردبیر شبکه‌های اجتماعی را ابزار جلوگیری از پنهان کردن اخبار توسط جریان مسلط معرفی می‌کند.

پرونده خاطره خوب به جای اخبار بد

پرونده دیگر این شماره به موضوع کودک و اخبار اختصاص داده‌ شده است. نازیلا علوی، پژوهشگر ارتباطات و رسانه، در یادداشتی با عنوان «جان‌های کوچک و تیتر‌های غول‌پیکر» به مواجهه کودکان با اخبار منفی و سیاه می‌پردازد. مهدی آزموده در یادداشت خود با روایت سه‌ رویداد خبری مهم در دوران کودکی خود و تاثیر این رویداد‌ها بر روان او، آماده‌سازی ذهن کودکان توسط والدین برای روبرویی با اخبار را لازم دانست. در پایان گفت‌وگویی با مهشید رابطیان، روان‌پزشک کودک، درباره تاثیرپذیری کودکان از اخبار داشتیم.

صفحاتی در ارتباط با برنده شخصی، زیبایی شناسی غذا و...

حسین گنجی، روزنامه‌نگار و منتقد هنری، در ادامه سلسله یادداشت‌های خود در صفحه برند شخصی به سراغ محمد احصایی، نقاش خوش‌آوازه رفته است. شاهو صبار در یادداشت خود نگاهی به سیر تطور رویکرد علم مبتنی بر شواهد به میانجی داستان تحول علم پزشکی داشته است. در صفحه زیبایی‌شناسی غذا، نیوشا طبیبی با آوردن مثال چای، نوشیدنی انگلیسی، عنوان می‌کند هر مقوله وارداتی در فرهنگ ایرانیان باید جامه ایرانی بپوشد تا مقبولیتی عام پیدا کند. آزاده خزایی، نقش علی‌اکبر دهخدا در روزنامه‌نگاری دوران مشروطه و حضور ایشان در روزنامه صور اسرافیل را مورد بررسی قرار داده است. جز این مطالب این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات مطالب خواندنی کم ندارد، طاهره لطفی خاچکی، مریم بهریان، جعفر محمدی و... دیگر نویسندگان این شماره هستند. به همه علاقه‌مندان به حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه خواندن این شماره توصیه می‌شود.

صاحب‌امتیاز این ماهنامه مؤسسه مطبوعاتی دایره‌رنگی ایده‌آل است، مدیرمسئول: امیرعباس تقی‌پور، سردبیر: علی ورامینی، تحریریه: حسن نمکدوست تهرانی، مسعود شاه‌حسینی، فاطمه مهدوی، محسن آزموده، ابوالفضل رجبی، بهار سرلک، فاطمه باباخانی، آرمین هاشمی و با تشکر از حسین گنجی، رئیس شورای سیاست‌گذاری: سید غلامرضا کاظمی‌دینان، مدیر اجرایی و هماهنگی: بهنام تقی‌پور، طراح جلد: وند/ حامد شجاعی، مدیر هنری: یوسف فروتن، روابط‌عمومی یگانه قاسمی و دیگر همکاران ماهنامه مدیریت ارتباطات: بهروز تقی‌پور، روشن مهدوی، سمیرا کیانی، آزاده آخوندی هستند.

 

منبع : روابط عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد