درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:06   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47962صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 26 مهر 1400 - 15:23
کتاب "اصول و فنون گویندگی؛ مجری گری؛ سخنوری و فن بیان" بزودی منتشر می‌شود
کتاب "اصول و فنون گویندگی؛ مجری گری؛ سخنوری و فن" بیان نوشته دکتر حسن خسروی و همکاران بزودی توسط انتشارات موسسه کارگزار روابط عمومی چاپ و منتشر می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کتاب "اصول و فنون گویندگی؛ مجری گری؛ سخنوری و فن" بیان نوشته دکتر حسن خسروی و همکاران بزودی توسط انتشارات موسسه کارگزار روابط عمومی چاپ و منتشر می‌شود.


به گزارش شارا، حسن خسروی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران ( شارا ) در باره هدف از نگارش این کتاب اظهار داشت: انسان از دو موهبت و نعمت بسیار مهم نسبت به سایر جانداران عالم برخوردار است. نعمت تکلم و نعمت تعقل. انسانها فکر می‌کنند و حرف می‌زنند و به کمک اندام و عضو بسیار مهمی به نام " زبان" است که ما با یکدیگر سخن می‌گوییم و ارتباط برقرار میکنیم. سخن گفتن و حرف زدن می‌تواند نشان دهنده شخصیت ؛ بینش ؛ باورها و انتظارات ما باشد. راه اصلی آشنایی ؛ ورود و نفوذ ما در دیگران با کمک زبان و سخن گفتن و حرف زدن است. کلمات و سخنان ما می‌توانند زنده کننده یا کشنده بوده و باعث تخریب یا آبادانی کسی یا جایی شود. کلمات ؛ جادو می‌کنند و می‌توانند دشمن را به مخالف و مخالف را به موافق تبدیل کنند. بسیاری از اختلافات مدیران با کارکنان ؛ والدین با فرزندان ؛ همکاران و همسایه ها و... با یکدیگر ؛ اغلب ریشه در نوع و نحوه گفتگو و سخن گفتن و حرف زدن ما با هم دارند.


بسیاری از اختلافات زناشویی و طلاق‌های عاطفی و واقعی ؛ شلوغ بودن کلانتری‌ها ؛ دادگاه‌ها و... ناشی از اثرات کلمات و گفتارها و سخنان ماست. خیلی از مدیران موفق شرکت‌ها ؛ اصول و فنون سخنرانی و سخنوری را نمی‌دانند ؛ فلذا در هنگام ارائه گزارش به مجمع عمومی یا هیات مدیره نمی‌توانند از عملکرد موفق خود بطور اثربخش دفاع کنند و از این منظر انسان‌هایی ضعیف تلقی می‌شوند. بسیاری از اساتید و معلمان عزیز ؛ اصول فن بیان و گویندگی و سخنوری را نمی‌دانند و بدین ترتیب؛ کلاس درس و بحثشان جاذبه و کارآمدی لازم و کافی را ندارد. همه ما انسانها به شکلی نیازمند آموزش و کسب مهارت در زمینه اصول و فنون سخنوری ؛ گویندگی و... هستیم. این یک هنر بزرگ است که بتوانید کلمات ؛ سخنان و گفتار خود را جوری هنرمندانه و با سلیقه کنار هم بچینید که بالاترین تاثیر ممکنه را داشته باشند و این یعنی موفقیت و سرآمد بودن.

 

این کتاب برای تحقق این هدف و مقصود مهم به رشته تحریر در آمده و بدور از هرگونه ادعایی ؛ امید است برای همگان مفید واقع شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد