درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 03:27   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47806صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 6 مهر 1400 - 14:05
چالش‌های خبرنگاری حوزه زنان
خبرنگاران زن بیشتر این حوزه را برای پیگیر مشکلات زنان در جامعه انتخاب می‌کنند، آنها معمولاً با چالش‌های حوزه زنان درگیر هستند، باید خبرنگار حوزه زنان با عزت نفس و اطلاعات بالا فعالیت رسانه‌ای خود را انجام دهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| یک کارشناس ارشد رسانه و ارتباطات، گفت: پیچیدگی های موجود در جامعه از سختی های کار خبرنگار اجتماعی است و فعالیت های او نقش پیشگیری و مطالبه گری دارد. در این بخش مسئولان خبرنگار اجتماعی را دشمن خود می دانند.

به گزارش شارا به نقل از ایمنا، مرضیه منگنی در خصوص سختی‌های کار خبرنگار اجتماعی در یک برنامه مجازی، اظهار کرد: باید مسائل اجتماعی زنان عمیق‌تر دیده شود و خبرنگاران یکی از بازوان این پدیده هستند، خبرنگاران اجتماعی حوزه آسیب‌های جامعه را برای فعالیت انتخاب می‌کنند. این خبرنگاران با زدن عینک تیزبینی برای بهتر دیدن مسائل اجتماعی اقدام می‌کنند.

وی افزود: بیش از ۳ میلیون نفر زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارد که ۶ میلیون نفر در اجتماع را تحت تکفل دارند، برای این موضوع مهم جامعه، متولی هم در نظر گرفته است، مطابق قانون ششم برنامه توسعه برای توانمندی سازی بانوان باید نهادها، معاونت امور زنان، تأمین اجتماعی، شهرداری، استانداری و خیریه‌ها همکاری داشته باشد.

این کارشناس ارشد رسانه و ارتباطات، تصریح کرد: متأسفانه در مورد این مسئله اجتماعی هیچ کسی مسئولیتی بر عهده نمی‌گیرد، وعده و وعیدها، چشم اندازهای تعریف شده بسیار زیاد است و در واقع از عملکرد مطلوب بسیار عمیق در این حوزه خبری نیست.

منگنی، تاکید کرد: ایجاد فرصت شغلی، دایر کردن نمایشگاه‌های ویژه، ارائه آموزش‌های مهارتی و کارآفرینی، ارائه تسهیلات و بسته معیشتی، دادن وعده مسکن و موارد دیگر برای زنان سرپرست خانوار از وعده‌هایی است که به آن عمل نشده اند و خبرنگاران اجتماعی در این مسیر برای ارائه اخبار و گرفتن گزارش و رسیدن به نتیجه فعالیت دارند و در حال دویدن برای گرفتن پاسخ‌ها و چالش‌های زیادی کار می‌کند.


مسئولان خبرنگاران اجتماعی را دشمن خود می‌دانند

وی ادامه داد: در بخش اول کار خبرنگار اجتماعی تلاش می‌کند در ارائه آموزش‌ها به زنان سرپرست خانوار فعالیت کند، فعالیت‌های خبرنگار اجتماعی نقش پیشگیری و مطالبه گری را دارد، پیدا کردن سوژه‌های جدید و کارایی آن برای خبرنگار اجتماعی حائز اهمیت بالایی است.

این کارشناس ارشد رسانه و ارتباطات، اظهار کرد: در بحث شبکه سازی باید خبرنگاران اجتماعی به این به مسئله توجه کنند محصولی که می‌سازند در همه شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها به دست مخاطبان برسد و در دایره و مختصات بیشتری محصول خود را ارائه دهند.

منگنی، خاطرنشان کرد: خبرنگاری در حوزه اجتماعی نقش مطالبه گری دارد، در این بخش مسئولان خبرنگار اجتماعی را دشمن خود می‌دانند، خبرنگار باید گزارش کار مسئولان را بدهد و ضروری است که خبرنگار اجتماعی حداقلی از بایدها و نبایدها در حوزه مسائل اجتماعی برای جلوگیری از ایجاد مشکلات برای رسانه خود داشته باشد.


دغدغه‌های خبرنگاران حوزه اجتماعی متفاوت است

وی تصریح کرد: افرادی که با عزت نفس و جسارت بالا وارد حوزه خبرنگاری اجتماعی می‌شوند، ماجرای کار خبر و فعالیت در حوزه آسیب‌های اجتماعی نکات جالبی برای آنها دارد، در حال حاضر یک جامعه رسانه‌ای با زیست متفاوت داریم، پژوهش‌ها نشان می‌دهد زیست رسانه‌ای جامعه ایران با دنیا تفاوت دارد و قوانین و دغدغه‌های خبرنگاران حوزه اجتماعی نیز متفاوت است.

این کارشناس ارشد رسانه و ارتباطات، گفت: پیچیدگی‌هایی در جامعه وجود دارد که از سختی‌های کار خبرنگار اجتماعی است، باید خبرنگار تازه کار در کنار خبرنگار باتجربه اجتماعی قرار بگیرد تا او قوانین کار و تجربه‌ها را به او یاد بدهد.

منگنی، افزود: خبرنگار اجتماعی باید اطلاعات اشتباهی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود را برای مخاطبان با گرفتن اخبار صحیح از مسئولان شفاف سازی کرده و از جعل اخبار جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی دسترسی مردم را به اطلاعات را بالا برده و بسیاری از افراد توهم دانایی پیدا کرده‌اند و این اتفاق باعث شده که از رسانه‌های معتبر که اطلاعات صحیح می‌دهند کسب خبر نکنند و اقناع نشوند.


چالش‌های خبرنگاری حوزه زنان

این کارشناس ارشد رسانه و ارتباطات با اشاره به چالش‌های خبرنگاری حوزه زنان، اظهار کرد: خبرنگاران زن بیشتر این حوزه را برای پیگیر مشکلات زنان در جامعه انتخاب می‌کنند، آنها معمولاً با چالش‌های حوزه زنان درگیر هستند، باید خبرنگار حوزه زنان با عزت نفس و اطلاعات بالا فعالیت رسانه‌ای خود را انجام دهد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در عرصه شبکه‌های اجتماعی رساندن اطلاعات صحیح به دست مخاطب سخت‌تر از قبل شده است، باید خبرنگار حوزه زنان شکل پردازش خبر را متفاوت‌تر از شبکه‌های اجتماعی کند.

منگنی، تاکید کرد: اخبار خبرنگاران اجتماعی باسواد، رسانه‌ای است و از رساندن اخبار نادرست به مردم امتناع می‌کنند، تمرکز بر داده نگاری مهم است و فعالیت خبرنگاران را در حوزه زنان تسهیل کرده و مخاطبان بهتر با آن برخورد می‌کنند.

این کارشناس ارشد رسانه و ارتباطات، تصریح کرد: خبرنگار حوزه زنان با فعالیت گسترده در این حوزه باری از روی دوش زنان سرپرست خانوار بر می‌دارد و داشتن اطلاعات به روز، فعالیت چند رسانه‌ای، ارائه مسائل با دلایل قانونی برای خبرنگار اجتماعی مهم است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد