درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:38   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47804صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 6 مهر 1400 - 12:07
کدام خوشبخت‌ترمان می‌کند: کار یا فراغت؟
طبق پژوهش‌ها، انسان‌ها در شرایط خاص ترجیح می‌دهند کار کنند تا این که بیکار بمانند. به بیان دیگر، اگر حرفه ما برایمان معنادار باشد و به واسطه آن احساس تأیید بکنیم، کارمان نسبت به بیکاری و فراغت تأثیر مثبت‌تری بر احساس ما خواهد گذاشت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری بر این نظرند که تعادل میان کار و اوقات فراغت برای افزایش حس خوشبختی اهمیت زیادی دارد. اما طبق نتایج یک تحقیق، این تعادل نسبت به معنایی که حرفه ما برایمان دارد، تأثیر کم‌تری بر احساس نیکبختی خواهد گذاشت.

اگر کم‌تر کار کنیم و بیش‌تر وقت استراحت داشته باشیم خوشبخت‌تریم؟ نتایج یک مطالعه تحقیقاتی که توسط یک روانشناس بریتانیایی در مجله آنلاین "کانورسیشن" منتشر شده، چنین فرضی را تأیید نمی‌کند.

در گزارشی در این باره که در این مجله به چاپ رسیده گفته می‌شود، معنایی که شغل ما برایمان دارد تأثیر بسزایی بر حس رضایت ما از زندگی خواهد گذاشت.

به عبارت دیگر حس رضامندی از زندگی بیش‌تر به پاسخ به این پرسش بستگی دارد که چرا ما کار می‌کنیم؟

طبق پژوهش‌ها، انسان‌ها در شرایط خاص ترجیح می‌دهند کار کنند تا این که بیکار بمانند. به بیان دیگر، اگر حرفه ما برایمان معنادار باشد و به واسطه آن احساس تأیید بکنیم، کارمان نسبت به بیکاری و فراغت تأثیر مثبت‌تری بر احساس ما خواهد گذاشت.

با این همه، مطالعات نشان می‌دهد که بسیاری از انسان‌ها برای داشتن حس خوشبختی به دنبال اهدافی لذت‌جویانه و تفریح در اوقات استراحت می‌گردند.

این روانشناس بریتانیایی اما می‌گوید، راه سومی نیز برای داشتن حس شادکامی در زندگی وجود دارد: تعیین اهداف مختلف در اوقات فراغت و داشتن تجاربی متعدد و متفاوت.

 

منبع: dw
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد