درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 آبان 1400 - 00:27   

فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری

  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری

  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
  بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری
  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی شرکت های پالایشی در شرکت پالایش نفت اصفهان
  سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد
  وادکست چیست؟
  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
  12 قاعده روابط رسانه ای
  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان
  بانک رفاه کارگران، مسابقات دوره ای "هوش حفاظتی" برگزار می کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47787صفحه نخست » خبر یکشنبه، 3 مهر 1400 - 17:13
نگاه روابط عمومی فولاد مبارکه نگاه تبلیغاتی نیست
بدون شک روابط عمومی هر سازمان وظیفه تسهیل‌گری برای برقراری ارتباط دوسویه بین مدیران سازمان و کارکنان را دارد، به طوری که امروزه کمتر سازمانی را می‌توان یافت که خود را بی‌نیاز از روابط عمومی بداند و در عین حال موفقیت‌های چشم‌گیری را در زمینه‌های مورد نظر و تحقق اهداف از پیش تعیین‌شده به دست آورده باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در نشست مشترک با روابط عمومی‌های گروه فولاد مبارکه ضمن تأکید بر ضرورت انعکاس خلاقانه و هوشمندانه دستاوردهای تولید، رمز موفقیت روابط‌عمومی هر سازمان را هم‌گرایی و هم‌افزایی میان بخش‌های زیرمجموعه آن دانست.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی 
شرکت فولاد مبارکه اصفهان، هادی نباتی‌نژاد در جمع مسئولان روابط عمومی‌های گروه فولاد مبارکه اظهار کرد: روابط عمومی هر شرکت علاوه بر فعالیت‌های تبلیغاتی، وظیفه مهم‌تری تحت عنوان ارتباط با رسانه و فعال بودن در فضاهای مجازی را برعهده دارد و روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در حال حاضر با رسانه‌های تخصصی حوزه صنعت و معدن در سطح کشور تعامل و همکاری دارد.


وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت در فضای مجازی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر اهمیت فعالیت خلاقانه و هوشمندانه در فضای مجازی و رسانه‌ای تأکید فرموده‌اند و شرکت فولاد مبارکه نیز در همین راستا همواره درصدد گسترش سواد رسانه‌ای و اقدامات آموزش‌محور در حوزه رسانه بوده است.


مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با بیان این که ارتباطات، محور اصلی وظایف روابط عمومی محسوب شده و دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشد، گفت: سازمان‌ها و نهادها باید تمرکز خاصی روی این مقوله داشته باشند چراکه اگر ارتباط با ذینفعان خود به درستی تحقق نپذیرد، وظایف روابط عمومی عملاً معنایی نخواهند داشت.

انعکاس دستاوردهای حاصل از تولید برای مردم امیدآفرین است


وی ادامه داد: از روابط عمومی‌های گروه فولاد مبارکه انتظار می‌رود تا تغییرات و تحولات پیرامون خود را بررسی و رصد کنند و در هر زمان آمادگی برقراری ارتباطی قوی با مؤثران منطقه خود را داشته باشند که این امر محقق نمی‌شود، مگر اینکه برنامه‌ریزی دقیق در این رابطه صورت گیرد.


نباتی‌نژاد با تأکید بر مستندسازی عملکرد هر سازمان اذعان داشت: عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه باید با توجه به شعار سال و به کارگیری حداکثر ظرفیت‌های رسانه‌ای در قالب مستندهای تصویری تهیه شوند تا دستاوردهای حاصل از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در گروه فولاد مبارکه به صورت گسترده به دیگر حوزه‌های صنعت معرفی شوند و برای مردم نیز امیدآفرینی صورت گیرد.

ضرورت انعکاس خلاقانه و هوشمندانه دستاوردهای صنعت


وی با بیان این که انعکاس خلاقانه و هوشمندانه دستاوردهای تولید، امری ضروری است، بیان کرد: رمز موفقیت روابط عمومی هر سازمان، هم‌گرایی و هم‌افزایی میان بخش‌های زیرمجموعه آن است که نیازمند فعال‌سازی همه ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی است؛ انتظار می‌رود تا روابط‌عمومی‌های گروه فولاد مبارکه در بالاترین سطح ممکن نسبت به انعکاس دستاوردها و امیدآفرینی برای جامعه تلاش کنند.


مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: روابط ‌عمومی‌ها باید با جذب نیروهای ارزش‌گرا و فرآیندمحور، از لحاظ فنی، تخصصی، تجربی و توانمندی‌های افراد، با برنامه‌ریزی ارتباطی ویژه و پژوهش‌های افکار عمومی، توانایی جلب مشارکت عمومی و اعتمادسازی در افکار عمومی را دارا باشند و فرآیند توسعه سازمانی و تحقق عملی کارکردهای روابط عمومی را به نحو مطلوبی فراهم کنند.

نگاه روابط عمومی فولاد مبارکه نگاه تبلیغاتی نیست، نگاه اطلاع‌رسانی است


وی عنوان داشت: تجربه ثابت کرده که اگر روابط عمومی یک دستگاه، با انگیزه، تخصص‌گرایانه و خلاقانه عمل کند، مطمئناً نتیجه خوبی در تحقق و پیشبرد اهداف آن سازمان داشته و منجر به افزایش میزان موفقیت‌های آن سازمان خواهد شد.


نباتی‌نژاد با بیان این که ارتقای ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی از دستاوردها، یکی از خواسته‌های مدیران است، تأکید کرد: نگاه روابط عمومی فولاد مبارکه نگاه تبلیغاتی نیست، بلکه نگاه اطلاع‌رسانی دستاوردهای ملی و فراملی‌ است.


وی بیان داشت: ضروری است که کلیه ظرفیت‌هایی که شرکت فولاد مبارکه در شرایط سخت تحریم‌های اقتصادی و شیوع ویروس کرونا در کشور برای اطلاع‌رسانی دستاوردها و امیدآفرینی به جامعه به کار گرفته، به خوبی به مردم و مسئولان معرفی شوند.

روابط عمومی یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است


مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با بیان این که روابط عمومی مدون و برنامه‌ریزی‌شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، یادآور شد: روابط عمومی به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند.


وی متذکر شد: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه همواره سعی بر آن داشته تا به روش‌های گوناگون رسانه‌ای، دغدغه کارگران و کارمندان را به سمع و نظر مدیرعامل، معاونین و مدیران این شرکت برساند تا دغدغه‌های آنان نیز در تصمیم‌سازی‌های کلان نقش داشته باشند.


نباتی‌نژاد تصریح کرد: مدیران شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه، اخبار صفحه اختصاصی گروه فولاد مبارکه در خبرنامه فولاد را به صورت ویژه دنبال می‌کنند و این نشان می‌دهد که انعکاس دستاوردهای گروه فولاد مبارکه تا چه میزان می‌تواند به انگیزه‌بخشی برای افزایش میزان تولید محصولات کمک کند.

امیدآفرینی با تولید محتوای رسانه‌ای فاخر از دستاوردها


وی با اشاره به برگزاری دوره آموزش تخصصی ژورنالیسم صنعت توسط شرکت فولاد مبارکه متذکر شد: این دوره آموزش فرصتی برای فراگیران علاقه‌مند به رسانه بود تا از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنند و بتوانند در تولید محتوای رسانه‌ای فاخر از دستاوردهای صنایع کشور امیدآفرینی کنند.


مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه افزود: شرکت فولاد مبارکه درصدد برگزاری دوره آموزشی تخصصی دیگری برای روابط عمومی‌های گروه فولاد مبارکه در مهرماه سال جاری است که قطعاً تأثیر بسزایی در ارتقای سطح دانش تخصصی روابط عمومی خواهد داشت و این امر نشان‌دهنده اهمیت آموزش برای فولاد مبارکه است.


وی ادامه داد: بدون شک روابط عمومی هر سازمان وظیفه تسهیل‌گری برای برقراری ارتباط دوسویه بین مدیران سازمان و کارکنان را دارد، به طوری که امروزه کمتر سازمانی را می‌توان یافت که خود را بی‌نیاز از روابط عمومی بداند و در عین حال موفقیت‌های چشم‌گیری را در زمینه‌های مورد نظر و تحقق اهداف از پیش تعیین‌شده به دست آورده باشد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان


  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  وادکست چیست؟


  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست


  12 قاعده روابط رسانه ای


  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی


  از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند


  3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد


  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی