درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 آبان 1400 - 00:45   

فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری

  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری

  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
  بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری
  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی شرکت های پالایشی در شرکت پالایش نفت اصفهان
  سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد
  وادکست چیست؟
  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
  12 قاعده روابط رسانه ای
  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان
  بانک رفاه کارگران، مسابقات دوره ای "هوش حفاظتی" برگزار می کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47703صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 22 شهریور 1400 - 00:24
به بهانه آخرین روز مسؤولیت
علیرضا معزی - در ۱۳۹۸ و در پایان فعالیتم، دبیرخانه‌ شورای اطلاع‌رسانی دولت نه یک سازوکار بروکراتیک منزوی و که به روابط عمومی‌ای پویا برای تبیین فعالیت‌های دولت تبدیل شد؛ روابط عمومی‌ای که نه از کنش رسانه‌ای پرهیز داشت و نه در دفاع از دستاوردهای دولت دارای لکنت بود.
  

بالاخره امروز به طور رسمی، مسؤولیتم در دفتر رئیس‌جمهور پایان یافت. گرچه در این هشت سالی که گذشت، نقطه‌ آغاز و پایان مسؤولیتم در معاونت دفتر رئیس‌جمهور بود اما دوره‌ طولانی‌تر خدمتم، در دبیرخانه‌ شورای اطلاع‌رسانی دولت سپری شد جایی که تلاش شد از مجموعه‌ای دور از فضای عمومی به پایگاه ارتباط قوه‌ مجریه با افکار عمومی بدل شود، دبیرخانه‌ای برای همگرایی و هم‌افزایی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی.

در ۱۳۹۸ و در پایان فعالیتم، دبیرخانه‌ شورای اطلاع‌رسانی دولت نه یک سازوکار بروکراتیک منزوی و که به روابط عمومی‌ای پویا برای تبیین فعالیت‌های دولت تبدیل شد؛ روابط‌عمومیای که نه از کنش رسانه‌ای پرهیز داشت و نه در دفاع از دستاوردهای دولت دارای لکنت بود.

‎آغاز مسؤولیتم در معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور نیز همزمان با پاییز و زمستان تلخ و حیرت‌آور ۹۸ بود؛ روزگاری سخت برای گفتن و شنیدن، ایامی که افکار عمومی عمیقا نگران «ایران» بود و مضطرب آینده‌اش. ارتباطات و اطلاع‌رسانی در هر شرایطی توقف‌ناپذیر است چه در روزگار صلح و رونق و رشد و چه در دوران جنگ و تحریم و آزردگی؛ تفاوت بزرگ اما در این است که گاه می‌شود به سادگی از امید خبر داد و گاهی به دشواری.

حضور پررنگ‌تر در فضای شبکه، واکنش به‌هنگام، شفاف و دقیق‌تر به رخدادهای مرتبط با رئیس‌جمهور و حوزه‌ مرتبط با ریاست‌جمهوری و همچنین بهره‌گیری از محتوای چندرسانه‌ای برای بیان روشن‌تر و گویاتر مواضع و رویکردها در فضای عمومی، عمده‌ اهدافم در این مدت بود.

از مهر ۹۸ به این سو، تقریبا تمام دوره‌ مسؤولیتم روزگار بحران بود. دولت در دوره‌ سخت و صعب اداره‌ کشور، نقد و اعتراض را حتی نسبت به رئیس‌جمهور، حق مسلم شهروندان می‌دانست و در این مدت جز به بی‌انصافی‌ها، بدزبانی‌ها و تهمت‌های صاحبان  تریبون‌ها پاسخ داده نشد و اعتراض شهروندان، بی‌چون و چرا محترم شمرده شد و این کمترین وظیفه‌ دولتمردان بود در برابر تاب‌آوری و صبر رشک‌برانگیز مردم.

در پایان دوره‌ مسؤولیت، از جنابان آقایان دکتر نهاوندیان و دکتر واعظی رؤسای دفتر رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازهم به جهت حسن اعتمادشان و از تمام همکاران شایسته‌ام در معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور، دبیرخانه‌ شورای اطلاع‌رسانی دولت قدردانی می‌کنم و از لطف و محبت تمامی خبرنگاران و اهالی رسانه‌های کشور و فعالان شبکه‌های اجتماعی سپاسگزاری می‌نمایم و بابت قصورها و کمبودهای احتمالی در فرایند کارها در این هشت سال حلالیت می طلبم. در عین حال برای مسؤولان حوزه‌ اطلاع‌رسانی و ارتباطات دولت سیزدهم، صمیمانه آرزوی موفقیت دارم و صادقانه امیدوارم که پیام‌آور همیشگی رویدادهای خوب و خبرهای خوشایند برای وطن باشند.

منبع: khabaronline

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان


  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  وادکست چیست؟


  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست


  12 قاعده روابط رسانه ای


  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی


  از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند


  3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد


  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی