درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:56   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4770صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 2 شهریور 1392 - 09:12
اطلاع رسانی هدفمند از ابزار روابط عمومی مدیریت منابع طبیعی است
اراک- مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: اطلاع رسانی موثر و هدفمند ابزاری کاربردی در مدیریت منابع طبیعی است که با تقویت روابط عمومی حاصل می شود.
  

شارا- خلیل عابدینی روز شنبه در شورای معاونان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی افزود: رویکرد روابط عمومی باید از نهاد مراسم گرا و تبلیغاتی به تصمیم سازی، برنامه محوری و جلب مشارکت عمومی در اهداف حفاظتی و احیایی تغییر یابد.
وی اظهار کرد: فرهنگ سازی، آموزش و ارتباطات چهره به چهره با بهره برداران منابع طبیعی و سایر اقشار مردم از ارکان مهم احیا و حراست از منابع طبیعی و زیستی است که بخش عمده موفقیت آن درگرو هنرمندی روابط عمومی ها است.
وی ادامه داد: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان نقش کلیدی در پیوند برنامه های احیا و حفاظت منابع طبیعی و شبکه های مردمی و بهره برداران دارد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: دخالت های انسانی در قرن حاضر منابع طبیعی را با چالش های بنیادی مواجه کرده و روابط عمومی برنامه محور با مشارکت آگاهانه می تواند حلقه مفقوده همگرایی در حراست از این منابع را تکمیل کند.
وی، بر نهادنیه شدن فرهنگ ارزش گذاری اقتصادی منابع طبیعی به عنوان سرمایه عظیم ملی تاکید کرد و افزود: خاک، جنگل و پوشش گیاهی سرمایه های خداداد طبیعی است که روابط عمومی باید برای بهره برداری صحیح و کاهش آسیب های آن برای همه اقشار و سنین برنامه داشته باشد.
در این نشست درخصوص برنامه راهبردی و عملیاتی روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان مرکزی بحث و تبادل نظر شد.

http://irna.ir/html/1392/13920602/80786094.htm

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد