درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 26 شهریور 1400 - 10:40   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند

  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند


ادامه ادامه مطلب دو

دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست

  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


ادامه ادامه مطلب سه

فرایند حل مسئله

  فرایند حل مسئله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال
  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند
  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند
  فرایند حل مسئله
  محیط‌کار قرن ۲۱
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اپل از پیشرفته‌ترین گوشی‌هایش رونمایی کرد
  سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات امکانی برای مطالبه گری قانونی مردم است
  عکس برگزیده مسابقه عکاسی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47695صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 21 شهریور 1400 - 11:21
مسئولیت جامعه جهانی حرفه‌ای روابط‌عمومی در پاندمی جهانی کرونا
پروفسور دین کراکبرگ استاد دانشگاه کارولینای شمالی، شارلوت - هدف نهایی و غایی روابط‌عمومی عبارت است از حفاظت از مردم در برابر کووید-19 با رعایت اصل اعتماد و این اعتماد مفهومی است که فقط زمانی می‌تواند به‌وجود آید که بر پایه اعتبار و صحت شکل گرفته باشد و اعتبار و صحت هم بر ستون شفافیت استوار شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| پروفسور "دین کراکبرگ" استاد بخش مطالعات ارتباطات دانشگاه کارولینای شمالی و رییس سابق مرکز روابط‌عمومی جهانی (CGPR)، "مسئولیت جامعه جهانی حرفه‌ای روابط‌عمومی در پاندمی جهانی کرونا" را مورد تجزیه و تحلیل قرار ‌داد.


وی کارشناسی خود را در رشته روزنامه‌نگاری از دانشکده وارتبرگ در سال 1969، کارشناسی ارشد را در رشته روزنامه‌نگاری در سال 1974 از دانشگاه ایلینویز شمالی و دکترای خود در رشته ارتباطات جمعی را در سال 1985 از دانشگاه آیووا دریافت کرد.


بخشی از سخنان کراکبرگ: هدف نهایی و غایی روابط‌عمومی عبارت است از حفاظت از مردم در برابر کووید-19 با رعایت اصل اعتماد و این اعتماد مفهومی است که فقط زمانی می‌تواند به‌وجود آید که بر پایه اعتبار و صحت شکل گرفته باشد و اعتبار و صحت هم بر ستون شفافیت استوار شده است.


والنتین و من هم بر این اعتقادیم که فعالان روابط‌عمومی می‌بایستی کانون اعتمادسازی برای سازمان‌ها باشد چه این سازمان‌ها دولت‌ها باشند، چه سازمان‌های جامعه مدنی و چه شرکت‌ها. با این حال، باید بر این موضوع تاکید کرد و هشدار داد که اعتماد تنها در صورتی به‌وجود می‌آید که تداوم داشته باشد و حفظ شود به‌طوری که اعتماد به یک سازمان زمانی ایجاد می‌شود که عمل و رفتار آن سازمان به‌شکل معقولی قابل پیش‌بینی و مورد انتظار باشد و بر مبنای رفتار و ارتباطات گذشته آن سازمان یا عامل شکل گرفته باشد. متقابلا در صورت خیانت هیچ اعتمادی نمی‌تواند وجود داشته باشد.


باز هم والنتین و من چنین نتیجه‌گیری کرده‌ایم که فعالان روابط‌عمومی برای حفظ و ارتقای اعتماد و اطمینان پیدا کردن نسبت به‌وجود اعتماد می‌بایستی نه فقط به‌صورت استراتژیک و راهبردی بلکه به شکلی فرااستراتژیک فکر کنند.


در اینجا فرااستراتژیک یعنی اینکه هدف نهایی و غایی فعالان روابط‌عمومی باید یک چیز باشد و آن ایجاد اعتماد است که شرط لازم و در واقع مهم‌ترین چیز در روابط سازمان‌ها با عموم مردم و کلیت جامعه محسوب می‌شود.


خوب می‌رسیم به اینکه فعالان حوزه روابط‌عمومی چه باید انجام دهند؟ اول از همه اینکه اگرچه خیلی سخت به نظر می‌رسد اما همه شما باید در مورد کووید-19 و انشعاب‌ها و گوناگونی‌های آن آگاه باشید و دانش‌تان را نسبت به این ویروس افزایش دهید و این کار را به‌خاطر دانش‌تان، به‌خاطر کشورتان و به‌خاطر جهان انجام دهید و هر روز سعی کنید تا چیزهای بیشتری در مورد این همه‌گیری یباموزید و بدانید.
 

لینک: http://kpri.ir/?p=6675


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  هفت روش برجسته برای عبور از بحران


  عکس برگزیده مسابقه عکاسی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان


  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال


  طراحی مجلات یا گرافیک مطبوعاتی


  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند


  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


  محیط‌کار قرن ۲۱


  اپل از پیشرفته‌ترین گوشی‌هایش رونمایی کرد


  فرایند حل مسئله


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی