درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:55   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47694صفحه نخست » ادامه مطلب سهیکشنبه، 21 شهریور 1400 - 09:45
همه چیز درباره گوشی جدید آیفون
بالاخره روز ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) که اپل همایش مجازی رونمایی از گوشی جدید را برگزار کند خواهیم فهمید این محصول جدید دقیقا چیست. این شرکت به طور مشخص اعلام نکرده از گوشی آیفون جدید رونمایی خواهد کرد، اما چون سال گذشته رونمایی را به ماه اکتبر منتقل کردند، به احتمال بسیار زیاد در این همایش از گوشی جدید خود رونمایی خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| بالاخره روز ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) که اپل همایش مجازی رونمایی از گوشی جدید را برگزار کند خواهیم فهمید این محصول جدید دقیقا چیست. این شرکت به طور مشخص اعلام نکرده از گوشی آیفون جدید رونمایی خواهد کرد، اما چون سال گذشته رونمایی را به ماه اکتبر منتقل کردند، به احتمال بسیار زیاد در این همایش از گوشی جدید خود رونمایی خواهد کرد.

این محصول مهم احتمالا گوشی جدیدی است که شاید به همراه ساعت جدید اپل، ایرپد‌های جدید و غیره عرضه شود.

تمام مسائل دیگر کمی بیش از این در هاله ابهام است. اما به کمک شایعات زیاد در این مورد می‌توانیم حدس بزنیم باید منتظر دیدن چه چیزی در این همایش باشیم.

نام‌

نخستین سوال این است که اسمش چیست. ما اسمش را آیفون ۱۳ گذاشته‌ایم و همچنان به همین نام می‌شناسیمش، اما با اطمینان نمی‌توان گفت اسمش همین باشد.

یکی از مشکلات این است که عدد ۱۳ برای بسیاری نماد بدیمنی ا‌ست، هرچند برای برخی نیز نماد خوش اقبالی است. به همین دلیل ممکن است اپل از این نام استفاده نکند تا مشتری‌های خرافاتی‌ را هم از دست ندهد.

افزون بر این ۱۳ عدد بزرگی ا‌ست و اپل در گذشته تمایل داشته بعد از رسیدن تعداد محصولاتش به اعداد بزرگ‌، نام آن‌ها را تغییر دهد و از سال تولید یا نام دیگری برای آن‌ها استفاده کند. به همین علت برخی معتقدند این شرکت امسال نظام شماره‌گذاری را به طور کلی کنار می‌گذارد و خیلی ساده نام «آیفون جدید» بر این گوشی می‌گذارد - اما در سال‌های اخیر در مورد آیفون‌های دیگر نیز همین پیش‌بینی شده بود.

ممکن است تغییرات بسیار کمی در طراحی این محصول داده باشند و بدین ترتیب اپل می‌تواند درست مثل گذشته، نام آن را آیفون ۱۲اس بگذارد.

به احتمال زیاد این گوشی چهار مدل خواهد داشت در سه اندازه مختلف همانند آیفون ۱۲: مدل کوچک (مینی)، آیفون معمولی اندازه متوسط، آیفون پرو وان و پرو مکس خواهد داشت. به نظر می‌رسد این نام‌ها برای گوشی‌های فعلی مناسب بوده و دلیلی ندارد خیال کنیم این بار تغییر خواهند کرد.

اما در این مورد هیچ قطعیتی وجود ندارد. درست مثل تمام تصمیمات این شرکت در زمینه بازاریابی که شامل قیمت‌گذاری هم می‌شود. ممکن است همه چیز لحظه آخری تغییر کند و احتمال اینکه چنین خبری از اپل درز کند بسیار اندک است.

طراحی

ممکن است طراحی این محصول تا حد زیادی شبیه آیفون ۱۳ فعلی باشد. گمان می‌رود لبه‌های تخت، بدنه فلزی و گردیِ دورِ برجستگیِ دوربین اگر اصلا تغییر کند بسیار ناچیز خواهد بود.

بر اساس برخی شایعات، شاید این گوشی کمی بزرگ‌تر یا سنگین‌تر شود. در سال‌های اخیر اپل از بزرگ‌تر کردن گوشی‌هایش ابایی نداشته است، حال آنکه زمانی به نظر می‌رسید در صدد هرچه باریک‌تر کردن تمام محصولاتش باشد. بدین ترتیب اگر در ازای مثلا بهبود باتری، کمی ابعاد گوشی جدید بزرگ‌تر شده باشد جای تعجب ندارد.

اما بر اساس شایعات متعدد، بیشترین تغییر در طراحی این گوشی کوچک شدن فرورفتگی بالای نمایشگر خواهد بود. البته گوشی هم‌چنان این فرورفتگی را دارد زیرا برای پوشاندن دوربین و حسگرهای تشخیص چهره لازم است اما بنا بر گزارش‌ها اپل راهی پیدا کرده که این فرورفتگی را کوچک‌تر کند تا سطح نمایشگر گوشی را کمتر محدود کند.

نمایشگر

نمایشگر نیز قرار است بهبود پیدا کرده باشد. اپل بالاخره توانست فناوری بازآوری سریع را در گوشی‌هایش نیز به کار گیرد. این فناوری که امکان مرور صفحه و سایر کارها را فراهم می‌کند پیشتر در آیپد به کار گرفته بود.

شایعات قبلی نشان می‌داد اپل قصد داشت این فناوری را در گوشی‌های قبلی‌اش به کار ببرد اما به علت کوتاه شدن عمر باتری از این کار منصرف شده بود. شاید بالاخره بر این موانع چیره شده باشد.

دوربین‌ها

بنا به شایعات متعدد، امکان دارد بیشترین تمرکز اپل بر دوربین‌های این گوشی جدید باشد که در واقع دنباله روند سال‌های اخیر است. اپل در این چند سال کیفیت تصاویری را که آیفون ثبت می‌کند به شدت ارتقا داده است و اغلب در معرفی و تبلیغات محصولاتش هم بیشترین تاکید را بر این موضوع کرده است.

بنا بر گزارش‌ها ممکن است این شرکت ضمن بهبود دوربین‌ها بر کیفیت ویدیوها به خصوص برای حرفه‌ای‌ها نیز تمرکز کرده باشد. شاید عملکرد دوربین‌ها در شب و نور کم نیز بهتر شده باشد که شاید در دعوت‌نامه این همایش به این موضوع اشاره شود.

داخل گوشی

مانند هر سال، احتمالا پردازنده گوشی سریع‌تر و پرقدرت‌تر شود. اپل به هریک از گوشی‌های آیفون تراشه جدیدی اضافه می‌کند و ممکن است امسال نیز همین کار را بکند و به پایان نام تراشه جدید نیز شماره‌ای اضافه کند و البته عملکرد گوشی را ارتقا بخشد. پردازنده آیفون دوازده آ۱۴ بیونیک است، تراشه‌ای که تراشه جدید ام‌یک را برای استفاده در رایانه‌ها و حالا آیپدهای اپل با الهام از آن ساخته‌اند.

یک نکته دیگر

اپل به غافلگیر کردن مشهور است و به نظر می‌رسد توانسته جلو درز بسیاری از اطلاعاتی را بگیرد که در گذشته موجب لو رفتن محصولاتش می‌شد. پس هم‌چنان ممکن است غافلگیری‌هایی در راه باشد، شاید در زمینه واقعیت مجازی!
 

منبع:  Independent

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد