درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 26 شهریور 1400 - 11:56   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند

  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند


ادامه ادامه مطلب دو

دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست

  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


ادامه ادامه مطلب سه

فرایند حل مسئله

  فرایند حل مسئله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آسیب‌های روحی اینستاگرام
  سازمان ملل، هوش مصنوعی و حقوق بشر
  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»
  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال
  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند
  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند
  فرایند حل مسئله
  محیط‌کار قرن ۲۱
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اپل از پیشرفته‌ترین گوشی‌هایش رونمایی کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47678صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 17 شهریور 1400 - 18:02
نقش روابط عمومی‌ها به عنوان رهبران میانی در ایجاد تحول
شهاب جنابی در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط‌عمومی‌های سازمان ها، شرکت ها و موسسات تابعه وزارت صنعت‌، معدن و تجارت که صبح امروز چهارشنبه ( 17 شهریور ماه) برگزار شد، با تاکید بر نقش و جایگاه روابط‌عمومی‌ در تحقق اهداف و اجرای برنامه های تحولی گفت: یکی از عوامل اثرگذار در تحقق اهداف و اجرای برنامه های تحول گرایانه، روابط عمومی‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی هستند و قطعا با کمک و همراهی این بخش است که نتیجه نهایی اقدامات و کارهای انجام شده به نحو شایسته و مورد انتظار محقق می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| شهاب جنابی در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط‌عمومی‌های سازمان ها، شرکت ها و موسسات تابعه وزارت صنعت‌، معدن و تجارت که صبح امروز چهارشنبه ( 17 شهریور ماه) برگزار شد، با تاکید بر نقش و جایگاه روابط‌عمومی‌ در تحقق اهداف و اجرای برنامه های تحولی گفت: یکی از عوامل اثرگذار در تحقق اهداف و اجرای برنامه های تحول گرایانه، روابط عمومی‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی هستند و قطعا با کمک و همراهی این بخش است که نتیجه نهایی اقدامات و کارهای انجام شده به نحو شایسته و مورد انتظار محقق می‌شود.

به گزارش شارا به نقل از شاتا، مشاور وزیر صمت و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه با بیان اینکه رفع ابهام، ایجاد شفافیت و اطلاع‌رسانی در ایجاد و پذیرش تحول دارای اهمیت است، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در تصمیم‌سازی نقش پررنگی دارند و لازم است در کنار اطلاع‌رسانی، گفتمان‌سازی و اقناع مخاطبان و جامعه هدف، به موضوع افکارسنجی و تحلیل به موقع از نتیجه اقدامات و تصمیمات و بازخورد آن‌ها در جامعه توجه کرد.

بر اساس گفته‌های جنابی، روابط عمومی‌ها به عنوان مدیران و رهبران میانی در ایجاد تحول نقش پررنگی بر عهده دارند و با توجه به ابزارها و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند جزء متولیان ایجاد تحول هستند و در این راستا باید علاوه بر استفاده از تجربیات و توانایی‌های پیش‌کسوتان از انرژی و ظرفیت جوانان در تحقق اهداف مورد نظر خود استفاده کنند.


جنابی در ادامه ایجاد امید، نشاط و حس تحول در داخل مجموعه و در جامعه مخاطب را از دیگر نتایج و دستاوردهای یک روابط‌عمومی‌ موفق عنوان کرد و اظهار داشت: روابط عمومی‌ها و مرکز اطلاع رسانی بخشی از یک مجموعه و نظام هستند و قطعا با تقویت حس مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی می‌توان سریع‌تر و شایسته‌تر به اهداف دست یافت.


مشاور وزیر صمت دربخش دیگر صحبت‌های خود با یادآوری شرایط حساس کشور، به مشکلات و چالش‌های جاری در جامعه اشاره کرد و استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب، استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های مغفول مانده در کشور و همچنین بهره‌گیری مناسب و شایسته از منابع عظیم انسانی و طبیعی را در حل مسائل و رفع مشکلات کمک‌کننده خواند.

در این جلسه همچنین رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی به تشریح برخی از اقدامات انجام شده در حوزه روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی وزارت صمت پرداخت و با بیان اینکه شورای هماهنگی مدیران روابط‌عمومی‌ سازمان ها، شرکت ها و موسسات تابعه وزارت صمت به عنوان بازوی مشورتی در حوزه تصمیم‌سازی تشکیل شده است گفت: ایجاد این شورا و برگزاری جلسات متعدد هم‌اندیشی با حضور اعضای شورا، کمک موثری در تدوین برنامه های راهبردی و ایجاد هماهنگی در روابط عمومی‌های تابعه وزارت صمت داشته است.

محمد حسن ترابی با تاکید بر رویکرد برنامه‌محور این مرکز از تدوین منشور همکاری روابط عمومی‌ها خبر داد و تصریح کرد: منشور همکاری با سازمان‌های تابعه و شرکت‌های توسعه‌ای نیز تدوین و ابلاغ شده و اقدامات انجام شده در این بخش ها متناسب با اهداف بصورت ماهانه ارزیابی و نظارت می شود.

ترابی در بخش دیگر صحبت‌های خود افزود: در کنار تشکیل شورای هماهنگی در سه سطح استان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه و شرکت‌های توسعه‌ای، تشکیل کمیته‌های تخصصی مرتبط با موضوعات، برنامه ها و پروژه های تدوین شده نیز از اقدامات دیگر مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی وزارتخانه است و امیدواریم با استفاده از تجارب همکاران و ظرفیت بالایی که در روابط عمومی‌های واحدهای تابعه وجود دارد بتوانیم گام‌های مثبت و اثرگذاری را در مسیر تحقق اهداف وزارتخانه برداریم.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  هفت روش برجسته برای عبور از بحران


  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال


  عکس برگزیده مسابقه عکاسی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان


  طراحی مجلات یا گرافیک مطبوعاتی


  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند


  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


  محیط‌کار قرن ۲۱


  اپل از پیشرفته‌ترین گوشی‌هایش رونمایی کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی