درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 11:28   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47633صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 11 شهریور 1400 - 00:51
رویکرد روابط‌عمومی‌ فولاد مبارکه جریان‌سازی رسانه‌ای برای حمایت از تولید است
مدیر روابط‌عمومی‌ شرکت فولاد مبارکه در نشست هم اندیشی با تعدادی از نمایندگان رسانه های حوزه صنعت و اقتصاد گفت: ما در روابط‌عمومی‌ شرکت فولاد مبارکه به دنبال جریان سازی رسانه ای برای حمایت از تولید به ویژه تولید در صنایع معدنی هستیم.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی‌ شرکت فولاد مبارکه در نشست هم اندیشی با تعدادی از نمایندگان رسانه های حوزه صنعت و اقتصاد گفت: ما در روابط‌عمومی‌ شرکت فولاد مبارکه به دنبال جریان سازی رسانه ای برای حمایت از تولید به ویژه تولید در صنایع معدنی هستیم.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی 
شرکت فولاد مبارکه اصفهان، هادی نباتی‌نژاد، مدیر روابط‌عمومی‌ فولاد مبارکه ضمن دیدار با اصحاب رسانه به تعامل و همکاری بیشتر میان مجموعه روابط‌عمومی‌ شرکت فولاد مبارکه و رسانه تاکید کرد.
 
 نباتی نژاد در این دیدار اظهار کرد: هدف اصلی ما از برگزاری این جلسه تعامل سازنده با فعالان عرصه رسانه و شنیدن نقطه نظرات و دیدگاه‌های آنها برای افزایش تعامل و هم اندیشی با صاحبان قلم است.
 
 مدیر روابط‌عمومی‌ فولاد مبارکه ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که در حوزه ارتباط با رسانه نمی‌توان یکطرفه پیش رفت. در این زمینه بهترین راه گفت‌وگو و نقد است که خوشبختانه در این جلسه شاهد ارائه نقدها و پیشنهادهای رسانه های مختلف بودیم‌.
 
 وی گفت: طی چند ماه اخیر تلاش بر این بوده که شرایط رسانه‌ای در فولادمبارکه بهبود یابد. در این راستا امیدواریم بتوانیم در بخش روابط‌عمومی‌ فولادمبارکه بسته کامل ارتباطی با رسانه‌ها را داشته باشیم.
 
 به گفته مدیر روابط‌عمومی‌ فولاد مبارکه، طی جلسات قبلی که با اصحاب رسانه برگزار شد موارد بسیاری مطرح شده که در حال بررسی آنها هستیم و خبرهای خوبی برای رسانه ها داریم. البته یکسری مشکلات همچنان وجود دارد که با همفکری و برگزاری جلسات، مسائل مرتبط درخصوص ارتباط بین رسانه ها و روابط‌عمومی‌ باید حل شود.
 
 رویکرد روابط‌عمومی‌ فولاد مبارکه جریان‌سازی رسانه‌ای برای حمایت از تولید است
 
 شرکت فولادمبارکه یک صنعت ملی است
 
 نباتی نژاد با بیان اینکه شرکت فولادمبارکه یک صنعت ملی است در ادامه افزود: شعار امسال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی هاست و ما باید مانع ها را برداریم و از رسانه ها نیز پشتیبانی و حمایت لازم را به عمل آوریم.
 
 به گفته وی، با توجه به بالا بودن تعداد رسانه‌هایی که با مجموعه روابط‌عمومی‌ فولاد مبارکه در تعامل و همکاری هستند، ممکن است چالش‌هایی در زمینه ارتباط با رسانه ها به وجود آید که قابل حل کردن است.
 
 مدیر روابط‌عمومی‌ شرکت فولاد مبارکه افزود: بازوهای اصلی روابط‌عمومی‌ و صنعت، خبرگزاری‌ها، صداوسیما، پایگاه‌های خبری، رسانه‌های مکتوب و آنلاین هستند.
 
 نباتی نژاد افزود: فولاد مبارکه در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ فراز و نشیب‌های بسیاری به جهت تولید و حضور در مسئولیت‌های اجتماعی داشت که در نوع خود بی نظیر بود.
 
 وی گفت: برای مثال اگر کمک‌های فولاد مبارکه در زمینه تهیه اکسیژن برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، همچنین دیگر اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت اجتماعی این شرکت در کشور انجام نمیشد فاجعه به وجود می‌آورد.
 
 77 رکورد تولید در سال 99
 
 به گفته نباتی نژاد؛ در سال ۹۹ بیش از ۷۷ رکورد تولید را با شرایط تحریم و شیوع کرونا و... داشتیم و می‌توان گفت طی سال گذشته و ۶ ماهه اول امسال این شرکت توانسته عملکرد بسیار خوبی در حوزه تولید داشته باشد. برای مثال اگر اجرای پروژه خط لوله گوره به جاسک و تولید محصولات جدید انجام نمیشد، در صنایع پایین دستی و کشور دچار مشکل می‌شدیم.
 
 مدیر روابط‌عمومی‌ فولاد مبارکه ادامه داد: فولاد مبارکه در قُله کار می‌کند و می‌درخشد و برای سال جاری نیز برنامه ها مختلفی همچون از طرح تحول دیحیتال تا تولید محصولات مختلف را در دستور کار قرار داده است.
 
 وی با اشاره به برخی از حاشیه های به وجود آمده برای مجموعه فولاد مبارکه گفت: گاهی اوقات برخی نقدها با غرض ورزی سیاسی همراه می‌شود که می تواند تولید را دچار مشکل کند یا اینکه فضا به سمت تخریب فولاد مبارکه جلو می رود. رویکردی که ارتباطی با فضای تخصصی تولید و صنعت ندارد.
 
 رویکرد روابط‌عمومی‌ فولاد مبارکه جریان‌سازی رسانه‌ای برای حمایت از تولید است
 
 ساختار روابط‌عمومی‌ فولاد مبارکه منسجم است
 
 نباتی نژاد افزود: روابط‌عمومی‌ فولاد مبارکه سالهاست کارهای مختلفی را انجام می‌دهد و ساختار منسجمی در این حوزه وجود دارد. برای مثال واحد مستندسازی فولاد مبارکه سالهاست که در این حوزه فعالیت داشته و هرساله تمام تلاش بر این بوده تا این مجموعه روبه جلو حرکت کند.
 
 وی تصریح کرد: حداقل در ۶ ماه گذشته تحولات مهمی در همه بخشهای حوزه روابط‌عمومی‌ داشته ایم.
 
 دغدغه انتشار و تولید اخبار در فولاد مبارکه وجود دارد
 
 مدیر روابط‌عمومی‌ فولاد مبارکه افزود: همواره دغدغه ای در حوزه انتشارات و تبلیغات وجود داشت که ما برای آن یک واحد جدا تاسیس کردیم. همچنین تولید محتوا و شرایط را بهبود دادیم و اگر خبرنامه، پایگاه خبری ایراسین و تولید اخبار فولاد مبارکه را رصد کنید، متوجه میزان تغییرات در این بخش خواهید شد.
 
 توجه و لزوم جریان سازی خبری
 
 نباتی نژاد با بیان اینکه اکنون جایگاه روابط‌عمومی‌ فولاد مبارکه تغییر کرده و نمی‌توان آن را با ۱۰ سال پیش مقایسه کرد افزود: ما در روابط‌عمومی‌ شرکت فولاد مبارکه به دنبال جریان سازی رسانه ای برای حمایت از تولید به ویژه تولید در صنایع معدنی هستیم.
 
 نباتی نژاد افزود: یکی از اقدامات مجموعه روابط‌عمومی‌ در حوزه آموزش، برگزاری دوره ژورنالیست صنعت برای اهالی رسانه است که می تواند شناخت خوبی از صنعت را برای خبرنگاران بوجود آورد.
 
 وی ادامه داد: ما به دنبال پیشرو بودن در رسانه ایم و ساختارهای خود را به روز کرده ایم. در این زمینه انتقاد پذیر هستیم و کارکردهای ارائه شده را قبول داریم.
 
 رویکرد روابط‌عمومی‌ فولاد مبارکه جریان‌سازی رسانه‌ای برای حمایت از تولید است
 
 تدوین شیوه نامه رسانه ای برای ادامه همکاری با رسانه ها
 
 مدیر روابط‌عمومی‌ فولاد مبارکه افزود: برای بهبود تعامل میان روابط‌عمومی‌ فولاد مبارکه و رسانه ها، شیوه نامه رسانه ای تدوین شده و برای آن قاعده تعریف کردیم تا در نهایت ارزیابی در فولاد مبارکه انجام شود؛ البته نقدهایی بر ارزیابی وجود داشت که آن اضافه شدن شاخص‌های جدید برای این موضوع بود. اما باید اشاره شود که این شیوه نامه معیار اصلی آن ضوابط وزارت فرهنگ و ارشاد است و رسانه ها به 3 گروه رسانه های تخصصی، غیر تخصصی و عمومی تقسیم و نحوه تعامل با آنها مشخص شده است.
 
 وی ادامه داد: با وجود انتظار رسانه‌ها از ما و حجم بالای کاری سعی کردیم ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته و پاسخگوی عزیزان رسانه‌ای باشیم.
 
 نباتی نژاد تصریح کرد: تلاش بر این است که تولید محتوای تخصصی در حوزه صنعت صورت بگیرد. بر همین اساس اتاق خبر برای این موضوع تشکیل شده و مبنای کار ما یک رویکرد تخصصی و حرفه ای در حوزه صنعت است. البته اعتقاد داریم ما یک خانواده رسانه ای هستیم و رسانه های دیگر حتما باید در تولید به ما کمک کنند.
 
 در حاشیه...
 
 گفتنی است در این دیدار برخی از رسانه ها نقطه نظرات خود را در خصوص عملکرد مجموعه روابط‌عمومی‌ شرکت فولاد مبارکه مطرح کرده و خواستار تعامل بیشتر بین این بخش با رسانه ها به ویژه رسانه های تخصصی در حوزه صنعت فولاد شدند.
 
 همچنین ایجاد ارتباط دوطرفه و برگزاری جلسات و نشست های تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان این شرکت از دیگر درخواست های مطرح شده در این نشست بود.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد