درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 01:47   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47613صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 8 شهریور 1401 - 11:16
۵ نکته حرفه‌ای برای اجرای یک کمپین PR
برای اجرای یک کمپین موفق معیارها و نکات بسیاری وجود دارد، اما در ادامه ۵ نکته که برای اجرای یک کمپین موفق ضروری هستند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| برای اجرای یک کمپین موفق معیارها و نکات بسیاری وجود دارد، اما در ادامه ۵ نکته که برای اجرای یک کمپین موفق ضروری هستند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.


۱- هدف، محدودیت‌ها و معیار موفقیت خود را تعیین کنید.

این نکته حائز اهمیت است که برای شروع با مشخص کردن یک هدف کلان کار را آغاز کنید. می‌خواهید با کمپین خود به چه چیزی برسید؟ آیا می‌خواهید مخاطب جدیدی پیدا کنید؟ آیا می‌خواهید فروش کالایی را افزایش دهید؟ آیا می خواهید با مردم رابطه مثبت برقرار کنید؟

هنگامی که یک هدف کلان را انتخاب کردید، آن را محدودتر کنید برای مثل این سوالات را مطرح کنید، به ویژه برای کدام محصول می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید؟ می‌خواهید برند شما برای چه چیزی شناخته شود؟ در نظر بگیرید که چقدر بودجه در اختیار دارید و مهلت اجرای کار را نیز مشخص کنید و یک معیار متمرکز برای سنجش موفقیت خود در نظر بگیرید.


۲- مخاطبان خود را بشناسید.

قبل از اینکه بتوانید نحوه ارسال پیام در کمپین روابط‌عمومی خود را انتخاب کنید، باید درباره جامعه هدفی که این پیام را دریافت می‌کند، تصمیم گیری کنید. برای این کار زمان اختصاص دهید و مشخص کنید که این کمپین خاص برای کدام دسته از مشتریان طرح ریزی شده است. به عنوان مثال، اگر خانواده‌ها را هدف قرار داده اید، احتمالا خواسته شما این است که کمپینی ایجاد کنید که پیام مخصوص به خانواده را بیان کند یا نشان دهد که چرا این برند به تأثیر محصولاتش بر روی عزیزان مخاطبین اهمیت می‌دهد.

۳- بستر مناسب را انتخاب کنید.

هنگامی که در مورد یک شخصیت هدف تصمیم گرفتید، در قدم بعدی باید بستر مورد نظر خود را برای ارسال پیام خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، آیا مخاطبان ایده آل شما تلویزیون یا رادیو را ترجیح می‌دهند؟ یا بیانیه مطبوعاتی یا کنفرانس مطبوعاتی ابزارهای مناسب‌تری هستند؟ این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا بقیه موارد را استراتژیک پیاده سازی کنید.


۴- زاویه خلاقیت خود را پیدا کنید.

توجه داشته باشید که ممکن است شنیدن اخبار دریافت یک جایزه توسط شرکت شما چندان برای عموم جذاب نباشد و بالطبع اجرای کمپین آن موفقیت چشمگیری نخواهد داشت، اما داستان شما باید برای عموم جالب باشد. خوشبختانه هر داستانی زاویه‌ای خلاقانه دارد پس از دید عموم به آن نگاه کنید.

چرا دیگران باید به اخبار شرکت شما اهمیت دهند؟ اگر فقط اعلام کنید جایزه بهترین شرکت را برنده شده‌اید ممکن است نظرات را به خود جلب نکنید اما اگر با راه اندازی یک کمپین روابط‌عمومی کار را شروع کنید و به طور مثال یک مقاله درباره نکات رسیدن به این موفقیت منتشر کنید، ممکن است موفق تر عمل کنید.


۵- یک اطلاعیه مطبوعاتی استثنایی بنویسید.

اگر می خواهید روزنامه نگاران به شما کمک کنند، باید به آنها کمک کنید. به جای نوشتن بیانیه مطبوعاتی مانند تبلیغات، مانند «دستگاه تلفن جدید ما اکنون در دسترس عموم است»، یک اطلاعیه را با زاویه خبر قوی بنویسید: «یک فروشگاه محلی موبایل امیدوار است که با اپل رقابت کند»، متوجه تفاوت شدید؟ اولین گزینه انتشار مقاله مطبوعاتی در واقع فقط یک تبلیغ است. گزینه دوم یک داستان است. نقل قول‌های مربوط به کارمندان یا رهبران صنعت را در مقاله بنویسید و تمام اطلاعات لازم را که روزنامه نگار ممکن است لازم داشته باشد، در آن بگنجانید.

منبع: novinmarketing

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد