درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:27   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47610صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 8 شهریور 1401 - 10:11
وظایف اصلی کمپین PR چیست؟
با اجرای یک کمپین‌ روابط‌عمومی می‌توان به خواسته‌های مهم مورد نیاز هر بیزینس رسید. اما مشخص کردن مهم‌ترین وظایف اصلی کمپین روابط‌عمومی به خواندن ادامه دهید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| با اجرای یک کمپین‌ روابط‌عمومی  می‌توان به خواسته‌های مهم مورد نیاز هر بیزینس رسید. اما مشخص کردن مهم‌ترین وظایف اصلی کمپین روابط‌عمومی به خواندن ادامه دهید.

بسترسازی برای ارتباط بهتر

شما از طریق روابط‌عمومی می‌توانید با دو گروه از افراد، یعنی مشتریان و رسانه‌های بیرونی ارتباط بگیرید و یا برای ارتباط بهتر در آینده شرایط مناسب را فراهم کنید.

روابط رسانه‌ای به ایجاد روابط مثبت با روزنامه نگاران، نشریات و سایر رسانه‌های خبری اشاره دارد. این فرآیند معمولاً شامل نوشتن بیانیه‌های مطبوعاتی، سازماندهی اطلاعیه‌های مطبوعاتی و برنامه ریزی مصاحبه‌ها است. این امر نه تنها برای کسب و کار مفید است و محصولات شما در معرض دید قرار می‌گیرد بلکه رسانه‌ها را ترغیب می کند تا برند شما را به صورت رایگان بازاریابی کنند.

رصد همیشگی رسانه‌ها

با فعال بودن در حوزه روابط‌عمومی و رسانه به خوبی می‌توانید تمامی کانال‌های مربوطه را زیر نظر بگیرید، کامنت‌ها در مورد برندتان را بررسی کنید، تا مشکلات را پیش از اینکه به بحران تبدیل شوند، حل کنید.

مدیریت بحران

مدیریت بحران روشی برای پذیرش، مدیریت و تلاش برای معکوس کردن ارتباطات و برداشت‌های منفی پیرامون یک بحران تجاری است. هر چیزی که بتواند اعتبار برند شما را به خطر بیندازد یا از بین ببرد باید از طریق روابط‌عمومی مدیریت شود.

مدیریت بحران عملکرد مهمی در روابط‌عمومی است و باید سریع، مداوم و استراتژیک از آن استفاده شود. با استفاده از برخی ابزارهای روابط‌عمومی، می‌توان از طریق نظارت بر گفتگوی آنلاین و بررسی کیفیت بازاریابی یا تبلیغاتی که ممکن است سوتفاهم یا برداشت نادرستی از آن صورت گیرد، بحران‌ها را پشت سر گذاشت.

راه‌اندازی کمپین

با داده‌هایی که از طریق روابط‌عمومی بدست می‌آورید، می‌توانید برای راه‌اندازی یک کمپین موفق برنامه ریزی کنید. و اهداف بازاریابی و مارکتینگ را همگام با اهداف روابط‌عمومی پیش ببرید.

پوشش رسانه‌ای رویدادها و اخبار سازمان

رویدادهای تجاری فرصتی برای بازاریابی محصولات یا خدمات شما و جلب توجه برند شما هستند. اعم از اینکه شرکت شما میزبانی یک رویداد باشد و یا به عنوان یک هویت مجزا در رویدادی دیگر شرکت داشته باشد.

رویدادها همچنین از فرصت‌های مهم فروش هستند. این رویدادها به شما فرصتی می دهد تا با مشتریان احتمالی ملاقات کرده و با مشتریان فعلی به صورت رو در رو تعامل داشته باشد.

همچنین از روابط‌عمومی می‌توانید به عنوان راهی برای انتقال اخبار سازمان به مشتریان، همکاران و یا عموم استفاده کنید.

مشارکت در سخنرانی در رویدادها برای افزایش آگاهی از نام تجاری و به اشتراک گذاری رهبری منحصر به فرد، یا به اشتراک گذاری اطلاعات مبتنی بر داده که می‌تواند به ارتقا برند تجاری شما کمک کند، مفید است.

منبع: novinmarketing

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد