درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 02:43   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47603صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 7 شهریور 1400 - 22:54
نقش حیاتی روابط‌عمومی‌ در پاندمی کرونا
در سومین نشست اتاق روزنامه‌نگاری برند که در راستای «مشارکت در کارهای تیمی، همفکری و هم‌افزایی در حوزه‌های بهداشت، درمان و غذا و دارو» برگزار می شود، بر تداوم برگزاری منظم جلسات در بیمارستان ها تاکید شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| در سومین نشست اتاق روزنامه‌نگاری برند که در راستای «مشارکت در کارهای تیمی، همفکری و هم‌افزایی در حوزه‌های بهداشت، درمان و غذا و دارو» برگزار می شود، بر تداوم برگزاری منظم جلسات در بیمارستان ها تاکید شد.


در این نشست که پیش از ظهر سه‌شنبه 2 شهریور 1400 در سالن جلسات بیمارستان بهارلو تشکیل شد، در ابتدا دکتر ماشاءاله ترابی ضمن تشکر از میزبانی همکاران بیمارستان بهارلو و حضور همگی عزیزان در این جلسه، گفت: این جلسات را به صورت مستمر در بیمارستان‌ها خواهیم داشت، معتقدیم باتوجه‌به فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ «دانشگاه علوم پزشکی تهران به‌عنوان نماد آموزش عالی کشور» باید بتواند، «قدرت، مطلوبیت و منحصربه‌فرد بودن» خودش را به نمایش بگذارد و نمایان کند.

 
وی افزود: زمانی که داشتیم تاریخ بیمارستان بهارلو را بررسی می‌کردیم برای من خیلی جالب بود که بیمارستان امام به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های آموزشی کشور پیشینه‌اش از بیمارستان بهارلو کمتر است. بیمارستان امام و بیمارستان بهارلو هم مصوبه هیئت‌وزیران دارند و شاید این دو مرکز جزو بیمارستان‌های معدود کشور باشند که یک چنین ماهیتی را در بدو شروع به کار داشته اند. به لحاظ تاریخی و قدمتی در طول تاریخ و در حال حاضر هم خدماتی با کیفیتی متفاوت ارائه داده و می دهند.


یکی از مسائل خیلی مهم این است که بیمارستان بهارلو و ضیاییان هر دو بیمارستان آموزشی هستند درحالی‌که در تصویر ذهنی اعضای محترم دانشگاه این بیمارستان‌ها هنوز درمانی‌اند یعنی هنوز این ارتقا (Promotion) تو ذهن‌ها به وجود نیامده است.

روابط‌عمومی‌ نوین؛ شناسایی ارزش ها و ارتقای شرایط موجود


مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، ادامه داد: امید داریم این جلسات هم فرصتی باشد که مسئولان محترم بیمارستان‌ها با شکل و نوع کار روابط‌عمومی آشنا شوند به لحاظ اینکه روابط‌عمومی نوین تفاوت‌هایی با روابط‌عمومی سنتی کرده است. در دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های بزرگ دنیا؛ «روابط‌عمومی مسئول برند است»، و روابط‌عمومی است که ارزش‌های برند را معرفی و شرایط ارتقایش را فراهم می‌کند.

روابط‌عمومی‌؛ مدیریت تصویر ذهنی و شهرت


دکتر ترابی به تعریف ساده برند که «مدیریت تصویر و شهرت» است؛ اشاره و تصریح کرد: درگذشته همه چیز تبلیغات بود ولی هم اکنون همه چیز تصویر ذهنی است. این بدین معنی است که فرد چه تصویری از پیرامون خودش در ذهن ترسیم می کند و وفاداری پیدا می‌کند.

حس امید و نشاط در مجموعه به عهده روابط‌عمومی‌ ها


مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه گفت: مدیریت تصویر ذهنی مخاطبان به عهده روابط‌عمومی است و هرچقدر روابط‌عمومی‌ مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد و بتواند علمی‌تر عمل کند قاعدتاً مجموعه زحماتی که دارد در آن مجموعه کشیده می‌شود بهتر در درون بیمارستان و... نمایش داده و معرفی می‌شود و ایجاد امید و نشاط می‌کند، در نهایت می‌تواند امیدآفرین باشد.

انسجام بخش های عفونی واحدهای تابعه دانشگاه در بحران کووید 19


مدیر روابط‌عمومی دانشگاه تاکید کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران در بحران کووید نمایش قدرتی داشت به این جهت که بیمارستان‌ها ضمن اینکه توانستند ظرفیت‌های خودشان را بلافاصله تبدیل به قابلیت‌های جدید برای ارائه خدمت به بیماران کووید 19 کنند ارتباط متفاوتی را هم نسبت به گذشته با هم گرفتند یعنی اگر به یک سال گذشته کووید نگاه کنیم می‌بینیم که بخش‌های عفونی ارتباط پویایی را از طریق وبینار ها و شبکه های اجتماعی برقرار کردند


وی ادامه داد: حالا فرصتی است که ما مجموعة داشته‌هایمان را که در زمان کووید به دست آورده‌ایم را بتوانیم در مدل جدیدی از همکاری به وجود بیاوریم، در بحران‌ها ناخودآگاه با هم خیلی منسجم هستیم ولی موقعی که بحران برطرف می‌شود آن انسجام دیگر نیست، روابط‌عمومی در این راستا می‌تواند نقش اساسی را ایفا کند. در واقع برای روابط‌عمومی یک فعالیت 360 درجه را در نظر داریم که بتواند در ابعاد فعالیت‌های مختلف دانشگاه فعال باشد.


وی خاطرنشان کرد: در این جلسات لیست وقایع و مناسبت‌های مهم در طول تاریخ «پاسداشت» که در بیمارستان‌های مختلف را شاهد هستیم، تهیه کتاب معرفی خدمات و تدوین کتاب سفید را در دستور کار داریم.

راه اندازی کمپین تجربه ی من


وی یادآور شد: در پیج اجتماعی اینستاگرام دانشگاه به دنبال این هستیم که از همکاران پرستار دعوت کنیم تا در کمپین «تجربه ی من» حضور داشته باشند، از آنها می‌خواهیم تجارب موفق خودشان را دررابطه‌با کووید بیان کنند.


در ادامه دکتر سعید ناطقی رئیس بیمارستان بهارلو ضمن خیرمقدم به دکتر ترابی و تیم همراه، گفت: گذشته در روابط‌عمومی بحث رسانه خیلی جدی نبود، منتهی در حال حاضر رسالت و مسئولیت سنگینی به عهده روابط‌عمومی است.

روابط‌عمومی‌ واحدی با نگاه درون گرا و رصد بیرونی


وی با بیان اینکه روابط‌عمومی مجموعه‌ای است که هم نگاه درون‌گرا دارد و هم اینکه می‌تواند نگاه‌های بیرون به مجموعه را هم رصد کند؛ افزود: به طور مثال در بحران کووید کادر درمانی استرس زیادی داشتند و هم اینکه مردم به‌شدت ترسیده بودند و نیروهای جهادی در این دوره کمک شایانی به مجموعه داشتند و اما روابط‌عمومی قوت قلبی بود چرا که خوب می‌توانست تمامی زوایا را به‌خوبی و به‌درستی نشان دهد.

تحولی عظیم در روابط‌عمومی‌ دانشگاه


دکتر ناطقی تصریح کرد: با حضور فعال دکتر ترابی در مجموعه روابط‌عمومی دانشگاه تحول را شاهد هستیم، دیگر کارها به روش‌های سنتی اجرا نمی‌شود و در تمامی روابط‌عمومی واحدهای تحت پوشش حرکتی روبه‌جلو شروع شده است.

نقش حیاتی روابط‌عمومی‌ در پاندمی کرونا


رئیس بیمارستان بهارلو یادآور شد: در بحران و پاندمی کرونا روابط‌عمومی نقش و کار مهمی بر عهده دارد و می‌تواند در برگزاری پانل‌ها و نشست‌های تخصصی علمی و دعوت از صاحب‌نظران و متخصصان اثرگذار باشد و اطلاعات درستی در اختیار مردم قرار دهد.


پس از آن فهیمه نجاری مسئول روابط‌عمومی بیمارستان بهارلو با ارائه تاریخچه مختصری از راه‌اندازی و تأسیس بیمارستان به سه ساختمان قدیمی بیمارستان و تاریخ بهره‌برداری و کاربری فعلی آنها اشاره کرد و ادامه داد: آنچه که از واحدهای روابط‌عمومی بیمارستان‌ها انتظار می‌رود ثبت وقایع تاریخی مهم، تدوین کتاب سفید و تهیه کتاب معرفی خدمات است که در روابط‌عمومی بیمارستان بهارلو این اتفاق با حمایت رئیس و مدیر بیمارستان در حال انجام است.


سپس مهندس سارا نعیمی مسئول واحد انفورماتیک و مهندس مهدی گلپایگانی سردبیر روابط‌عمومی دانشگاه به بیان نقطه نظرات سازنده در راستای اهداف تشکیل اتاق روزنامه نگاری برند پرداختند.


در پایان نشست مسئولان روابط‌عمومی معاونت های غذا و دارو، درمان، بیمارستان و شبکه‌های بهداشت و درمان ری، اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب تهران نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

 


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد