درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 16:16   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47600صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 7 شهریور 1400 - 22:49
هوش مصنوعی در روابط عمومی آینده
در آوریل 2015، من یک ابتکار عمل داخلی در آژانس بازاریابی خودم طراحی کردم که به یک سؤال به ظاهر ساده پاسخ داده شود، آیا می توانیم از طریق هوش مصنوعی تولید محتوا را خودکار انجام دهیم؟ به طور خاص تر، آیا می توانیم از ابزار های ماشینی برای نوشتن پست های وبلاگ استفاده کنیم؟
  

اشاره


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| در آوریل 2015، من یک ابتکار عمل داخلی در آژانس بازاریابی خودم طراحی کردم که به یک سؤال به ظاهر ساده پاسخ داده شود، آیا می توانیم از طریق هوش مصنوعی تولید محتوا را خودکار انجام دهیم؟ به طور خاص تر، آیا می توانیم از ابزار های ماشینی برای نوشتن پست های وبلاگ استفاده کنیم؟


ما تمایل داریم به هوش مصنوعی به عنوان اصطلاحی کلی نگاه کنیم. به خصوص در دنیای تجارت درباره یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق و پردازش طبیعی زبان چیزهای زیادی می شنویم این ها همه انواع هوش مصنوعی هستند. پس این ها همه زیر یک چتر قرار می گیرند. این ها کلکسیون ابزار، تکنولوژی و الگوریتم هایی هستند که طراحی شدند تا ماشین ها را هوشمند کنند. مردم هر روزه و همه وقت از نت فلیکس گرفته تا گوگل مپ و سیری و الکسا از هوش مصنوعی در زندگی شان استفاده می کنند. همه این ها از هوش مصنوعی استفاده می کنند. پس شما همیشه هوش مصنوعی را در زندگی خود می بینید و اینگونه است که بازاریابی، ارتباطات و روابط عمومی در همان جهت حرکت می کند.

هوش مصنوعی چطور کار می کند؟


هوش مصنوعی باید طوری ساخته شود که کار مشخصی را انجام دهد. هیچ نوع هوش مصنوعی کلی مانند آنچه در فیلم ها می بینید وجود ندارد. هیچگونه موجودات حساسی وجود ندارد که آگاهی داشته باشد و آنگونه که انسان ها می توانند، فکر کنند. پس شما طوری برنامه ریزی می کنید که هوش مصنوعی بتواند کارهای مشخصی را انجام بدهد. این کارها بیشتر مربوط به ارائه پیش بینی ها و پیشنهادات است. این کاری است که معمولا ماشین ها انجام می دهند ،وقتی به کارهایی که ما روزانه به عنوان حرفه ای ها انجام می دهیم فکر می کنید کارهای زیادی هست که می توانند در آن دسته بندی ها قرار بگیرند. بنابراین اولین قدم فهم موارد، استفاده و اولویت بندی کردن است.

متخصصان روابط عمومی باید چه چیزهایی درباره هوش مصنوعی بدانند؟


وقتی به این فکر می کنم که متخصصان باید درباره هوش مصنوعی چه بدانند و از چه آگاه باشند، به این نتیجه می رسم که باید بدانند هوش مصنوعی قادر به انجام چه کاری است. لازم نیست کلاس های یادگیری ماشین ها را بگذرانید یا کاملا هوش مصنوعی را بیاموزید. فقط کافی است درکی پایه ای داشته باشید و بدانید کجا هوش مصنوعی می تواند به کار شما بیاید و مقدار زیادی زمان و پول را صرفه جویی کند. همچنین آنها می بینند ابزارهایی که روزانه استفاده می کنند هوشمندتر می شوند..

چگونه متخصصان شروع به کار کنند؟


برای شروع یادگیری هوش مصنوعی، می توانند به وبسایت ما مراجعه کنند. ما برای همین این مکان را ایجاد کردیم. بنابراین انستیتو بازاریابی نقطه خوبی برای شروع است. وقتی مردم به آنجا مراجعه می کنند آنها را به کتاب هایی هدایت می کنیم که می توانند کمکشان کنند. کلاس های آنلاین راه بسیار خوبی است و همچنین می توانند از رهبران متفکر پیروی کنند.


واقعیت این است که در حوزه ما تعداد زیادی از رهبران وجود ندارد. قرار نیست رهبران متفکر زیادی را پیدا کنید که تخصصشان ارتباطات و هوش مصنوعی است. واقعا تعداد زیادی از آنها وجود ندارد. در نتیجه ما تمایل داریم به بیرون از صنعت بازاریابی نگاه کنیم. به متخصصانی نگاه می کنیم که در رشته های دیگر نوآوری می کنند و نتیجه می گیریم این چه نتیجه ای بر بازاریابی می تواند داشته باشد.

چالش های هوش مصنوعی چه هستند؟


یکی از مشکلات هوش مصنوعی این است که اطلاعات زیادی می خواهد. مردم فکر می کنند می توانند چیزی را تحویل هوش مصنوعی بدهند و در یک چشم به هم زدن و به طور معجزه آسایی چیز بهتری تحویل بگیرند. اما اینطور نیست.


در واقع پیاده سازی هوش مصنوعی خیلی آسان و همیشه بهترین گزینه و راه حل برای همه چیز نیست. رویکرد غلط این است که بگویید باید کاری پیدا کنیم که با هوش مصنوعی انجام شود. رویکرد درست این است که بگوییم این 20 کاری است که هر هفته یا هر ماه انجام می دهیم، این زمانی است که انجام این کارها طول می کشد، این تعداد کارهایی است که به اطلاعات نیاز دارند، این مقدار فشردگی زمان و اطلاعات برای انجام آنهاست و سپس به عقب بازگردیم و به ابتدای فهرست نگاه کنیم. بیایید به ابزارهایی بیاندیشیم که می توان این کارها را با آنها انجام داد. در نهایت این تکنولوژی بازاریابی است.


این تکنولوژی بازاریابی بهتر در بسیاری موارد است. این ممکن است مشکلاتی را حل کند که ما نمی توانستیم در گذشته حل کنیم اما همچنان مشکلات تجارتی وجود دارد که باید حل شود.

آیا متخصصان به خاطر هوش مصنوعی شغل خود را از دست می دهند؟


جاگذاری شغل های بازاریابی و ارتباطات قطعا واقعیتی ممکن است. نمی گویم اتفاق نمی افتد اما احتمالا چیزی که اتفاق می افتد این است که شغل های جدیدی هم به وجود می آید که الان نمی توانیم تصورشان کنیم.


چیزی که اتفاق می افتد این است که در طول زمان، تکنولوژی های جدیدی به وجود می آید که فکرش را هم نمی کردیم. احتمالا شغل هایی از دست خواهد رفت و با شغل هایی دیگر جایگزین می شود، اما آنچه مهم است متخصصان در این زمینه در نظر بگیرند این است که صرفا این تغییرات باعث پیشرفت خرد و ظرفیت ها می شوند.


می تواند در طول زمان در رقابت برای شما مفید باشد و به شما قدرت برتر بدهد. کارهایی معمولی را برعهده می گیرد که به هر حال بیشتر افراد دوست ندارند انجام بدهند و زمان را برای افراد خالی می کند که کاری را انجام بدهند که مشخصا کار انسانهاست.


مثالی که می توانم بزنم ساخت پایگاه داده های رسانه ای است. روزی را تصور کنید که من می خواهم داستانی در این باره (مثلا فوتبال) پست کنم و هوش مصنوعی می رود تمام مقالاتی که در 10 سال گذشته از هر خبرنگاری در این باره نوشته شده اند را در دیتابیس می خواند و افرادی را پیدا می کند که احتمالا علاقه دارند این خبر را پوشش دهند.

آینده هوش مصنوعی در روابط عمومی چیست؟


خیلی اوقات مردم می پرسند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در 5 یا 10 سال آینده. راهنمایی کلی من این است که در سه تا پنج سال آینده حداقل 80 درصد کاری که ما روزانه انجام می دهیم به طریقی از راه هوش مصنوعی انجام می شود. فکر کردن به این کمی ترسناک است. واقعا اغراق نمی کنم. بیشتر از 5 سال آینده، واقعا نمی دانم چه رخ خواهد داد.

بهترین توصیه شما درباره هوش مصنوعی چیست؟


نصیحتم به مردم و حرفه ای ها این است که توسط هوش مصنوعی مضطرب نشوید. مردم فکر می کنند هوش مصنوعی علمی تخیلی است و در بیرون از این عالم و در آینده وجود دارد. اینطور نیست. هوش مصنوعی اینجاست. حرفه ای ها باید یادگیری را آغاز کنند. با یادگیری کمی اطلاعات یا ثبت نام در روزنامه ای مرتبط شروع کنند. اگر کنفرانسی با موضوع هوش مصنوعی برگزار می شود در آن شرکت کنند حتی اگر نا مرتبط به رشته شان به نظر می رسد.
 

"پل روتزر" بنیانگذار موسسه هوش مصنوعی بازاریابی و نویسنده وطرح بازاریابی عملکرد شرکتی


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد