درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:36   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47590صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 7 شهریور 1400 - 22:25
سرپرست دفتر وزارتی وزارت کار: نقش روابط‌عمومی‌ تعیین کننده است، مکمل نیست
با حضور مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی، نشست معارفه و تکریم رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| با حضور مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی، نشست معارفه و تکریم رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این نشست ،اسماعیل زارعی کوشا، سرپرست دفتر وزارتی به اهمیت روابط‌عمومی‌ در دنیای حاضر اشاره کرد و گفت : روابط‌عمومی‌ و رسانه در دنیای کنونی از صورت ضمیمه و مکمل بودن خارج شده و اهمیت و ضرورت آن محوری و تعیین کننده شده است.
 
 وی با اشاره به گستردگی و فراگیری کار رسانه افزود: رسانه از یک سو فرصت و از سوی دیگر تهدید به شمار می رود.
 
 زارعی کوشا تاکید کرد: با توجه به گستردگی این وزارتخانه، شرکای اجتماعی متنوع و بیش از ۶۰ میلیون مخاطب، اهمیت نقش رسانه و روابط‌عمومی‌ دوچندان است.
 
 وی تصریح کرد: با توجه به اهداف و برنامه های وزارتخانه، باید نوع اطلاع رسانی تعیین و زمینه مشارکت مردم را در تصمیم گیری ها تسهیل سازیم و تعامل و ارتباط سازمانی را تقویت کنیم.
 
 زارعی کوشا با بیان اینکه وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، فردی علمی و رسانه‌ای است که در این حوزه بسیار فعال و شناخته شده هست افزود: قطعاً حوزه روابط‌عمومی‌ از جهات مختلف نیز تقویت می شود و به جایگاه مطلوب خود می رسد.
 
 مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی بر هم افزایی،یکپارچگی و انسجام میان همه روابط‌عمومی‌ های وزارتخانه نیز تاکید کرد و گفت: باید این هم افزایی بین دستگاه‌های تابعه در عمل شکل بگیرد و همه روابط‌عمومی‌ ها جدای از عمل به وظایف بخشی خود، در راستای اهداف کلان وزارتخانه فعالیت کنند.
 
 زارعی کوشا در پایان با قدردانی از زحمات حامد شمس افزود: ایشان، فردی صاحبنظر و با تجریه در حوزه کاری خود هستند و حتما از نظرات ایشان در پیشبرد اهداف مرکز استفاده خواهد شد.
 
 وی افزود : آقای سید مرتضی موتورچی نیز فردی شناخته شده و بسیار مجرب در کارهای رسانه‌ای است و در تولیدات متعدد رسانه ای و حوزه هایی همچون تهیه کنندگی، نویسندگی، خبری و اطلاع رسانی تجربیات بسیار ارزنده و ارزشمندی دارند.
 
 کار و فعالیت در مرکز روابط‌عمومی‌ صرفاً اجرایی نیست
 
 سید مرتضی موتورچی، سرپرست جدید مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی نیز در این نشست گفت : کار و فعالیت در روابط‌عمومی‌ صرفاً اجرایی نیست و نیازمند نگاه ایدئولوژیک و فکری است.
 
 سرپرست مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی با بیان اینکه مفهوم رسانه یک مفهوم دینی و اسلامی است و ادیان در ذات خود از بدو پیدایش رسانه سازی کرده اند گفت : در اسلام منبر و اذان، دو رسانه ابداعی و دینی بودند و رسانه ذاتاً یک امر دینی به شمار می‌رود.
 
 وی تصریح کرد: مسیر اسلامی و ملی ما در این عرصه با توجه به دیدگاه کلی مقام معظم رهبری مبتنی بر نظام سازی دائمی، پالایش از درون و پیشرفت و تحول و مبنا قرار گرفتن نقاط قوت و رفع نقاط ضعف خواهد بود .
 
 موتورچی تصریح کرد : باید وضعیت مرکز را بررسی و نقاط ضعف ، توانایی ها و امکانات آن را در قالب یک برنامه مدون مشخص و گام بندی شده، تدوین و به عنوان سند مرکز روابط‌عمومی‌ وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به جناب آقای وزیر ارائه کنیم.
 
 سرپرست مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی ادامه داد: کار در کنار دانشمند نخبه،جهادی و ولایی جناب آقای دکتر عبدالملکی،سعادت بزرگی است و با تاکید ایشان، همه دستگاه‌های زیرمجموعه ، در حوزه اطلاع رسانی با این مرکز هماهنگ عمل خواهند کرد.
 
 وی تصریح کرد: ظرفیت انقلاب اسلامی و تفکر مدیریت جهادی و ولایی ایجاب می کند که بهترین عملکرد را داشته باشیم .
 
 موتورچی با اشاره به اینکه باید دورنما و افق دید این مرکز مشخص شود افزود : این مرکز به فضل الهی، نمونه خواهد شد و فراتر از ظرفیت های قانونی عمل خواهد کرد.
 
 در این مراسم حامد شمس، رئیس سابق مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان سختی ها و چالش های فعالیت در روابط‌عمومی‌ ها از تمامی همکاران که با کار شبانه روزی در راستای پیشبرد اهداف وزارتخانه کار کردند قدردانی کرد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد