درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:34   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47547صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 7 مرداد 1400 - 14:10
پیش به سوی عصر جدید دورکاری
سازمان بین‎ المللی کار - تا پیش از همه‌گیری کووید-19، تنها بخش کوچکی از نیروی کار به طور مداوم در خانه کار می‎ کردند به طوری‏که در میان کشورهای اروپایی، میزان دورکاری کارکنان در دوران پیش از کووید-19، از 30 درصد در کشورهایی مانند دانمارک، هلند و سوئد تا 10 درصد یا کمتر در کشورهایی مانند جمهوری چک، پونان، ایتالیا و لهستان قرار داشت.
  

بدون تردید ما وارد دوران جدیدی از کار کردن شده‌ایم که با دوران گذشته کاملا متفاوت است. ورود ما به سومین دهه از قرن بیست و یکم با همه‌گیری کووید-19 مصادف شد که همین مساله دولت‌ها را وادار ساخته تا برای نجات جان شهروندان‌شان دست به اقدامات متعدد و بی‌سابقه‌ای بزنند. هم اکنون چالش اصلی فراروی بسیاری از دولت‌ها در سرتاسر جهان این است که چگونه قادر خواهند بود تا اقدامات صورت‌گرفته برای حفاظت از جان شهروندان‌شان را تداوم بخشند و سلامت عموم جامعه را تضمین نمایند بدون این‌که لطمات سنگین و جبران ناپذیری را به اقتصاد خود وارد کنند.

 

 به طورکلی، اقدامات صورت گرفته در زمینه فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی از قبیل بستن مدارس، توقف پروازها، ممانعت از اجتماعات و تعطیلی محیط‌های کاری تنها مقدمه‌ای بود بر نبرد اصلی با ویروس کرونا و کند کردن سرعت انتشار آن. با این همه، توقف ناپذیری کووید-19 و آغاز موج‌های بعدی نشان داده که شرایط در آینده به مراتب سخت‎ تر از امروز خواهد بود به‌ویژه آن‌که ظرفیت و توانایی بخش‌های بهداشت و کادر پزشکی به عنوان مبارزان خط مقدم جنگ با کووید-19 به مرور زمان تحلیل می‌رود.


تا پیش از همه‌گیری کووید-19، تنها بخش کوچکی از نیروی کار به طور مداوم در خانه کار می‎ کردند به طوری‏که در میان کشورهای اروپایی، میزان دورکاری کارکنان در دوران پیش از کووید-19، از 30 درصد در کشورهایی مانند دانمارک، هلند و سوئد تا 10 درصد یا کمتر در کشورهایی مانند جمهوری چک، پونان، ایتالیا و لهستان قرار داشت.

 

 این رقم در ایالات متحده آمریکا حدود20 درصد، ژاپن 16 درصد و در کشوری مثل آرژانتین فقط 6/1 درصد بوده است. با این همه، پس از همه‌گیری کووید-19 و گسترش ترسناک و بی‎سابقه آن در جهان، زنگ‌های خطر برای بسیاری از کشورها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و کارفرمایان به صدا درآمد و آن‌ها را وادار ساخت تا به اختیار یا به اجبار، به دورکاری کارکنان‌شان تن در دهند و این چنین بود که دورکاری به پدیده غالب در دنیای کار در دوران همه‌گیری کووید-19تبدیل شد.

واژه‌های کلیدی: کووید-19، دورکاری، کارکنان


1- مقدمه
2- فازهای بعدی دورکاری
3- حصول اطمینان از رفاه کارکنان و حفظ سطح بالای بهره‌وری
تمرکز بر ایمنی و سلامت کارکنان
تمرکز بر مسایل حقوقی دورکاری
تمرکز بر آموزش
تمرکز بر حفظ تعادل بین کار و زندگی
4- توجه به موضوع جنسیت در ارتباط با دورکاری‌های دوران همه‌گیری کووید-19
5- اعتماد و فرهنگ سازمانی
6- سیاست‌گذاری هوشمند به منظور حمایت از سازمان‌ها و کارکنان دورکار
7- نتیجه‌گیری: آینده دورکاری در دوران پساکرونا


 

 

لینک دانلود: http://kpri.ir/product/پیش-به-سوی-عصر-جدید-دورکاری

/

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد