درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:38   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47546صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 7 مرداد 1400 - 12:37
توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19
این مقاله به بررسی برخی از ملاحظات و کاربردهای هوش مصنوعی و راه‌های توسعه و مدیریت استفاده از هوش مصنوعی در عرصه‌های مختلف اختصاص دارد از جمله برنامه‌ریزی، پیش‌بینی مسایل غیرمترقبه و پیامدهای احتمالی آن، اهمیت دیتا و تنوع در شکل‌دهی به اعضای تیم‌های متشکل از هوش مصنوعی.
  

نویسنده: جانیک سی.سایپیر
دپارتمان حسابداری و سیستم‌های اطلاعاتی
دانشکده بازرگانی ویلانووا، دانشگاه ویلانووا، آمریکا
 


هوش مصنوعی در حال ایفای نقش حمایت‌کنندگی خود در مبارزه با کووید-19 است و شاید در آینده نیز بتواند ما را در بسیاری از زمینه‌ها به موفقیت‌های سریع‌تر و قاطع‌تری برساند و کاربردهای بیشتری پیدا کند. پس از همه‌گیری کووید-19، تلاش‌ها برای شناسایی و به‌کارگیری بیشتر و فراگیرتر هوش مصنوعی و سایر ابزارهای تحلیل اطلاعات در حوزه‎ های مختلف به‌شدت افزایش پیدا کرده است.

 

این مقاله به بررسی برخی از ملاحظات و کاربردهای هوش مصنوعی و راه‌های توسعه و مدیریت استفاده از هوش مصنوعی در عرصه‌های مختلف اختصاص دارد از جمله برنامه‌ریزی، پیش‌بینی مسایل غیرمترقبه و پیامدهای احتمالی آن، اهمیت دیتا و تنوع در شکل‌دهی به اعضای تیم‌های متشکل از هوش مصنوعی.

 

ما همچنین کاربردهایی را برای تحقیق و پژوهش و به‌کارگیری هوش مصنوعی در عمل پیشنهاد داده‌ایم. در پایان مقاله نیز به این نتیجه رسیده‌ایم که نیاز مبرمی به برنامه‌ریزی و بررسی دقیق و همه جانبه موضوعات مرتبط با توسعه و استفاده از هوش مصنوعی به عنوان راه‌حلی سریع و موثر وجود دارد که بایستی به آن توجه ویژه‌ای داشت.

واژه‌های کلیدی: هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، کووید-19، ویروس
کرونا، کاربردهای هوش مصنوعی، استراتژی، هوش مصنوعی با اهداف جدید، دیتا، تنوع تیمی
 

چکیده
1. مقدمه
2. ترکیب کردن استراتژی تکنولوژی اطلاعات با استراتژی‌های کاری
3. نتایج غیرقابل پیش‌بینی، غیرمنتظره و جانبدارانه هوش مصنوعی
4. بازتعریف اهداف هوش‏مصنوعی برای نشان دادن واکنش سریع و پیدا کردن راه‌حل‌های سریع
5. اهمیت دیتا و اطلاعات
6. تیم‌های متنوع و گوناگون برای توسعه و به‌کارگیری هوش مصنوعی
7. کاربردهایی برای تحقیق و پژوهش
8. کاربردها در عرصه عمل
9. نتیجه‌گیری
منابع

 

 

 

لینک دانلود: http://kpri.ir/product/توسعه-و-استفاده-از-هوش-مصنوعی-در-واکنش-ب/


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد