درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:16   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47538صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 11:14
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس: روابط عمومی از جدی ترین مقوله های سازمانی است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی و حوزه ارتباطات یکی از جدی ترین مقوله های سازمانی است، گفت: در این حوزه باید افراد دانش محور فعالیت کنند
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی و حوزه ارتباطات یکی از جدی ترین مقوله های سازمانی است، گفت: در این حوزه باید افراد دانش محور فعالیت کنند

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، احمد طمراسی در اولین نشست شورای اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس که به ریاست او برگزار شده بود، تصریح کرد: مدیران یک سازمان باید حوزه ارتباطات مردمی و اجتماعی را جزو محورهای مهم قابل ارزیابی قرار دهند و عدم هنرمندی در ارتباط با مردم و رسانه و ارائه گزارش را پشت واژه ریا مخفی نکنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه یک سازمان باید بتواند با ارائه دستاوردها و اقدامات، یک مجموعه قوی و قابل اتکا را به عموم جامعه معرفی کند، اظهار کرد: روابط عمومی ها باید با ایجاد ارتباط دو سویه با جامعه ذی نفعان و انتقال مطالبات جامعه به مسئولین به مشارکت جامعه مخاطب در تصمیم سازی کمک کنند.

به عقیده او؛ در اجرای پروژه ها باید بازخورد های اجتماعی اقدامات از ذی نفعان گرفته شود؛ به همین منظور شناخت جامعه مخاطب از دیگر وظایف روابط عمومی ها است.

طمراسی با اشاره به اینکه مباحث مطرح شده نکاتی است که باید در مجموعه روابط عمومی و در نگاه ها به روابط عمومی راجع به آن تجدید نظر شود، افزود: افرادی که در حوزه روابط عمومی فعالیت می کنند علاوه بر دانش و مهارت باید به این حوزه علاقه مند باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه جا به جایی مسئولین روابط عمومی به فضای ارتباطی آسیب می زند، با تدوین یک بخشنامه داخلی و ابلاغ به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها از جا به جایی این افراد جلوگیری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر لزوم بازبینی برنامه های سالانه شورای اطلاع رسانی این سازمان با مشارکت همه اعضا و تصویب آن، ابراز کرد: روابط عمومی مکلف است اعتبارات سه در هزار قانون بودجه را نهادینه و از این محل بخشی از هزینه های مربوطه را مرتفع کند

این مقام مسئول تاکید کرد: رئیس گروه نوسازی و تحول اداری و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان با هماهنگی وزارتخانه متبوع حداقل یک پست روابط عمومی برای هر شهرستان تعریف کنند.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد