درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:14   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47530صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 4 مرداد 1400 - 15:20
نقش روابط‌عمومی و ریسک در شرایط پس از حادثه کاترینا
کارگزاران روابط‌عمومی معمولا به خطرات احتمالی که اعتبار مشتریان و کارفرمایان را تهدید می کند می پردازند. اما به هر حال، نقش کارگزاران در ارتباط با خطرات جدی تری که سلامت افراد را تهدید می کند نسبتا کمرنگ است. صرف‌نظر از تلاش های محقق برجسته رابرت هیث، ادبیات روابط‌عمومی در این زمینه بسیار اندک است.
  

نقش روابط‌عمومی و ریسک در شرایط پس از حادثه کاترینا

نویسنده: کریس گالووی، دانشگاه موناش گیپسلند، ویکتوریا، استرالیا

 


چکیده
کارگزاران
روابط‌عمومی معمولا به خطرات احتمالی که اعتبار مشتریان و کارفرمایان را تهدید می کند می پردازند. اما به هر حال، نقش کارگزاران در ارتباط با خطرات جدی تری که سلامت افراد را تهدید می کند نسبتا کمرنگ است. صرف‌نظر از تلاش های محقق برجسته رابرت هیث، ادبیات روابط‌عمومی در این زمینه بسیار اندک است.

 

او بیش از آن که به شرح و تفصیل وظیفه روابط‌عمومی در ارتباطات ‌ریسک بپردازد، آن را بدیهی فرض می نماید. در این مختصر تلاش شده است تا بر اساس نظریات هیث در خصوص نقش روابط‌عمومی در ارتباطات‌ریسک، به مسائل موجود در این حوزه پرداخته شود.

واژه‌های کلیدی: روابط‌عمومی، ریسک، حادثه کاترینا

1. مقدمه
2. حمله ها، آمار و روابط‌عمومی
3. اطلاع رسانی درباره مسائل دشوار و جنجال برانگیز
4. ریسک شهرت: تنها جزئی از کل
5. روابط‌عمومی و کم کاری در زمینه ارتباطات‌ریسک
6. دیگران بیش از روابط‌عمومی ها شایستگی پرداختن به مقوله ریسک را دارند
7. مدیریت مسأله و ارتباطات بحران
8. تمایزات و عمل
9. نقش ها و رابرت هیث
10. پژوهش های پیشنهادی

 


 

لینک دانلود: http://kpri.ir/product/نقش-روابط‌عمومی-و-ریسک-در-شرایط-پس-از-ح/


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد