درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 23:12   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47526صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 17 آبان 1400 - 16:08
آخرین مهلت شرکت در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
این جشنواره قصد دارد دست‌اندرکاران حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات را با اصول، گونه‌های جدید نشر و همچنین استانداردهای چاپ بیشتر آشنا کرده و ضمن ارائه و معرفی آثار شاخص و الگوهای برتر، زمینه را برای کمک به توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های موردنیاز مدیران و کارشناسان این حوزه و روزآمدسازی دانش تخصصی آنها فراهم سازد.
  

آخرین مهلت شرکت در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: 20 آبان 1400

 

 

اشاره
انتشارات، مقوله‌ای است که در تمامی سازمان‌ها و نهادها و عرصه‌های گوناگون دارای اهمیت است و از جهات زیادی نیز تأثیرات مؤثر و وسیعی بر روی انتقال پیام و تعامل با مخاطبان دارد.


همچنین در فعالیت‌های روابط‌عمومی،"انتشارات" همواره جایگاه عمده‌ای را به خود اختصاص داده‌ و کمتر روابط‌عمومی را سراغ داریم که حداقل یک یا چندین گونه از نشر مانند نشریه داخلی، بروشور، پوستر، فیلم، کتاب و امثال آن نداشته و به انتشار آن اهتمام نورزیده باشد.


انجمن متخصصان روابط‌عمومی به عنوان یک انجمن تخصصی و حرفه‌ای، پیوسته تلاش کرده‌است تا بنا به رسالت‌ها و مأموریت‌های اصلی خود، گام‌هایی هر چند کوچک اما استوار برای اعتلا و پیشرفت همه‌جانبه دانش و هنر روابط‌عمومی بردارد.


در همین راستا، انجمن متخصصان روابط‌عمومی با هدف سنجش شرایط و بسترهای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های انتشاراتی و ایجاد محیط علمی و آموزشی بری مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، برگزاری "جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی" را در دستور کار خود قرار داده است.


این جشنواره قصد دارد دست‌اندرکاران حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات را با اصول، گونه‌های جدید نشر و همچنین استانداردهای چاپ بیشتر آشنا کرده و ضمن ارائه و معرفی آثار شاخص و الگوهای برتر، زمینه را برای کمک به توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های موردنیاز مدیران و کارشناسان این حوزه و روزآمدسازی دانش تخصصی آنها فراهم سازد.

ارتقای دانش تخصصی
انجمن متخصصان روابط‌عمومی پیوسته در پی ارتقای سطح علمی و دانش تخصصی مدیران و کارشناسانی است که در عرصه روابط‌عمومی فعالیت می‌کنند. یکی از شیوه‌های اثربخش در این زمینه، برگزاری رویدادهایی است که با نگاه ویژه و انتخاب دقیق مباحث آموزشی، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.


در کنار جشنواره، معمولا کارگاه‌ها و همایش‌های علمی و تخصصی هم تدارک دیده‌ می‌شود تا با ارایه مباحث و سخنرانی‌های علمی از سوی استادان و متخصصان این رشته، آخرین اطلاعات و مباحث جدید در اختیار شرکت‌کنندگان و سایر علاقمندان قرار گیرد.


معرفی و اهداف جشنواره
جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در جهت تحقق اهداف زیر گام برمی‌دارد:
- آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط‌عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق؛
- توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی؛
- فرهنگ‌سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات؛
- تبیین نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند نشر؛
- دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط‌عمومی‌ها؛
- ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی و تعامل بین متخصصان و کارشناسان این عرصه؛
- فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه آثار شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیت‌های انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی.

بخش‌های جشنواره
شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در 11 بخش زیر برگزار می‌شود:

۱) ادبیات
1-1- مستندسازی: گردآوری، تدوین، پردازش، تصحیح، به‌روزرسانی و نگهداری داده‌ها و اطلاعات (مانند مستندسازی فرایندها، تجارب، پروژه‌ها، سوابق، رویدادها، عملکرد سازمان و...)


1-2- داستان‌سرایی: داستان‌ها عامل تعامل و انتقال پیام‌هی تاثیرگذار هستند و به برقراری ارتباط بهتر نیز کمک می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد ارتباطات عاطفی از جمله داستان‌سرایی در سال‌های اخیر از نظر اهمیت و حجم به‌طرز چشمگیری افزایش یافته است.


همچنین روابط‌عمومی‌ها از داستان‌گویی برای برقراری ارتباط با کارمندان، مخاطبان، همکاران، رسانه‌ها و سایر ذینفعان استفاده می‌کنند. داستان‌های خوب و تاثیرگذار می‌توانند علاوه بر ایجاد رابطه‌ای صمیمی و محکم بین پیام‌ و مخاطبان‌، دیدگاه‌های آنها را تحت تاثیر قرار داده و تغییر دهند؛ مانند: داستان‌گویی بصری، داستان‌گویی دیتا، داستان‌گویی دیجیتالی، داستان‌گویی تجاری، داستان‌گویی برند، داستان‌گویی محتوا، داستان‌گویی سازمانی، داستان‌گویی تبلیغاتی، داستان‌گویی چندرسانه‌ای و ...

۲) برنامه انتشاراتی
این جایزه به روابط‌عمومی‌هایی که بهترین برنامه انتشاراتی را طی سال گذشته برای بخش‌های مختلف انتشارات انتشارات تدوین و مستندات لازم را ارائه نمایند، اعطا می‌گردد.
تبصره1: برنامه انتشاراتی شامل اهداف و ضرورت‌ها، عملیات اجرایی و برآورد اعتبار در برنامه و همچنین ارزیابی پیش‌بینی شود.

۳) انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)
3-1- کتاب


۳-۲ - نشریه داخلی: در این بخش آثار ارسالی در هشت شاخه: (۱) سرمقاله، (۲) مقاله، (۳) گزارش، (۴) خبر، (۵) صفحه خوانندگان، (۶) مصاحبه (7) تیتر و (8) صفحه‌آرایی به صورت جداگانه مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد.


تبصره2: چیزی تحت عنوان "نشریه برتر" در دستور کار جشنواره قرار ندارد. به همین دلیل ارسال کامل نشریه بدون تفکیک بخش‌های مورد نظر به معنای عدم شرکت در جشنواره است و آثار ارسالی از فرایند ارزیابی کنار گذاشته می‌شود.


۳-۳- بروشور و کاتالوگ

۳-۴- ویژه‌نامه

۴) هنرهای تجسمی/ بصری
۴-۱ – پوستر
۴-۲ – اینفوگرافی
۴-۳ – عکس
۴-۴ – کاریکاتور

۵) رسانه‌های دیداری و شنیداری
۵-۱- فیلم‌های مستند
۵-۲ – تیزر
۵-۳- کلیپ
۵-۴ – انیمیشن
۵-۵- موشن‌گرافیک
تبصره3: هر شرکت‌کننده می‌تواند برای این بخش حداکثر یک اثر ارسال کند.

۶) رسانه‌های دیجیتالی
۶-۱ – وبسایت
۶-۲- مولتی‌مدیا
۶-۳- شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی

۷) تبلیغات مکتوب (شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژآگهی در دو حوزه مکتوب و دیجیتال)

۸) تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانه‌های درون و برون‌سازمانی)


۹) کارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومی
در این بخش، کارشناسان فعال در حوزه انتشارات، آثار و مستندات خود را به شکل حقیقی یا حقوقی برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارائه خواهند نمود تا از میان آنها فعالان برتر این حوزه انتخاب و معرفی شوند.


تبصره4: در این بخش ارسال سوابق همراه با مستندات (آخرین حکم کارگزینی– حکم انتصاب یا نامه تایید به عنوان کارشناس انتشارات، آثار علمی در قالب کتاب، نشریه و مقاله و... – دوره‌های آموزشی – لوح‌ها و جوایز دریافتی- سمت‌ها- فعالیت‌های خلاقانه و... ) در قالب یک فایل منسجم الزامی است.

۱۰) نحوه ارائه آثار
در بخش "نحوه ارائه آثار"، شرکت‌کنندگانی که بهترین دسته‌بندی و ارائه آثار را به دبیرخانه جشنواره داشته باشند انتخاب و مورد تقدیر قرار می‌گیرند. جمع‌آوری، جمع‌بندی، آراستگی و مستندسازی یکی از وظایف اصلی روابط‌عمومی‌ها در همه بخش‌هاست.

۱1) بخش ویژه
– در راستای حمایت از آثار خلاق و بدیع در حوزه روابط‌عمومی، هیئت داوران شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، دیپلم افتخار را به بهترین ایده و اثر فاخر اهدا می‌کند.


– هیئت داوران از بین آثار ارسالی، تندیس و جایزه برگزیده جشنواره را به سه اثر انتشاراتی با مضمون و موضوع "فرهنگ‌سازی و مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا" در حوزه روابط‌عمومی اهدا می‌کند.

جوایز
نفرات برگزیده شش بخش (رتبه اول): دیپلم افتخار
نفرات برگزیده هر بخش: تندیس/ لوح سپاس
تقدیر از نفرات دوم و سوم: لوح سپاس

مقررات عمومی
1- جشنواره در دو بخش ملی و استانی برگزار شده و همه روابط‌عمومی‌ها در بخش‌های دولتی و خصوصی می‌توانند در آن شرکت نمایند.
2- روابط‌عمومی‌ها باید آثارشان را در بخش‌های اعلام شده، به‌طور جداگانه انتخاب و برای ارزیابی ارسال نمایند. فهرست تفکیکی آثار و بخش‌های یازده‌گانه جشنواره (همراه با تعیین زیرمحورهای آن) باید دقیقا در "نامه ارسال آثار و کاربرگ‌های ثبت‌نام" ذکر شود؛ در غیر این صورت مطلقاً پذیرفته نمی‌شود. در واقع آثار ارایه شده باید دارای کاربرگ ثبت‌نام، عنوان‌بندی و فهرست شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره و همچنین فیش پرداخت هزینه شرکت در جشنواره و داوری باشد.
3- مسئولیت اصالت و صحت آثار ارسالی به عهده شرکت‌کنندگان است. در صورت نقض آن، ارسال کننده مسئول بوده و هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه دبیرخانه جشنواره نخواهد بود.
4- هیچ یک از آثار و اسناد ارسالی بازگردانده نخواهد شد و حق بهره‌برداری از این آثار برای انجمن متخصصان روابط‌عمومی محفوظ است.
5- تکمیل کاربرگ ثبت‌نام و ارسال آثار به منزله قبول شرایط و مقررات جشنواره است.
6- تصمیم‌گیری در خصوص موارد پیش‌بینی نشده و اعلام نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره است.

مقررات خاص
1- همه آثار تولیدی انتشاراتی روابط‌عمومی‌ها در قالب‌های چاپی و الکترونیکی در بخش‌های یازده‌گانه جشنواره مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.
2- هر شرکت‌کننده می‌تواند برای هر رشته و بخش حداکثر دو اثر ارسال کند.
3- هر شرکت‌کننده می‌تواند برای بخش "رسانه‌های دیداری و شنیداری" حداکثر یک اثر ارسال کند.
4- هر شرکت‌کننده می‌تواند برای بخش‌های هشت‌گانه "نشریه داخلی" (سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، مصاحبه، تیتر، صفحه‌آرایی) حداکثر دو اثر ارسال نماید.
روابط‌عمومی‌ها باید آثارشان را در هشت بخش اعلام شده، به‌طور جداگانه انتخاب و برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. مجددا تاکید می‌شود هیچ نشریه‌ای خارج از قالب مذکور و به‌طور کلی و به عنوان "نشریه برتر" مورد ارزیابی قرار نمی‌گیرد.
5- به علت فراوانی آثار و محدودیت زمانی، فرمت‌های متفرقه یا فایل‌های دارای اشکال و خارج از مقررات اعلام شده، در مرحله انتخاب آثار، شرکت داده نخواهند شد.
6- فقط آثاری که از سال 1399تاکنون تولید شده‌اند مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.
7- با توجه به شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، ارسال آثار و مستندات مربوطه در تمامی بخش‌ها به صورت فایل الکترونیکی الزامی است.

 

اطلاعات تماس
وبسایت انجمن: www.iaprs.ir
تلفن دبیرخانه:66943670


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد