درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:00   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47493صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 24 تیر 1400 - 08:32
10 قانون وارن بافت برای روابط عمومی
شاید از خود بپرسید،" اگر وارن بافت برای پیشرفت خود از این جزئیات استفاده کرده، چطور می‌توانم توصیه‌های او را در دنیای روابط‌عمومی اجرا کنم؟" در این قسمت به این سوال پاسخ می دهیم.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| وارن بافت یکی از مشهورترین میلیاردرها و خیرین است اما به عنوان یکی از موفق ترین سرمایه گذاران در تمام اعصار شناخته می شود. علایق کارآفرینی در سنین جوانی شکل گرفت وی را به ششمین جایگاه در لیست میلیاردرهای جهانی به فوربس رساند.


وی در سال ۱۹۹۵ به عنوان مدیرعامل Berkshire Hathaway شرکت را از ورشکستگی نجات داد و آن را به شکل امروزی در آورد: یک شرکت چندملیتی پررونق. اگرچه سخت کوشی بخشی از این معادله بود، در ویدئویی که در یوتیوب منتشر شده، بافت در مورد سایر عوامل کلیدی که باعث موفقیت زندگی در او شد، صحبت می کند.


شاید از خود بپرسید،" اگر وارن بافت برای پیشرفت خود از این جزئیات استفاده کرده، چطور می‌توانم توصیه‌های او را در دنیای روابط‌عمومی اجرا کنم؟" در این قسمت به این سوال پاسخ می دهیم.


۱۰ قانون برتر موفقیت را با الهام از project-management.com اقتباس کردیم. در این بخش به ۱۰ نکته برای رسیدن به موفقیت در روابط عمومی و حفظ آن اشاره شده است:


۱. هدف یابی


هدف یابی به شما کمک می کند تا محیطی منسجم برای انجام امور خود داشته باشید، و در این صورت تنها هدف شما کسب درآمد نخواهد بود. به مشتری ایده آل خود فکر کنید. آنها به چه چیزهایی نیاز دارند و شما چطور می توانید به آنها کمک کنید؟ مشتریان باید از خدماتی که شما ارائه می‌دهید آگاه باشند و شما می‌توانید کارمندانی را که دانش و مهارت بالایی دارند برای کمک به آنها استخدام کنید.


۲. سعی کنید افراد مناسب را استخدام کنید.


در فرایند مصاحبه، این مسئله مهم را بررسی کنید که ارزش های بالقوه کارمندان با ارزش های اصلی شرکت همسو باشد. بافت توصیه می کند که در مصاحبه باید به دنبال یکپارچگی، هوش و انرژی باشید. علاوه بر این، در روابط عمومی، استخدام افرادی که از اخبار روز آگاهی دارند و از مهارت های مربوط به رسانه های اجتماعی برخوردار هستند، بسیار ضروری است.


۳. صادق باشید


شاید مشتریان فکر کنند شما می‌دانید انجام چه کاری برای شرکت شما بهتر است. با این حال، شما این تجربه را دارید و می دانید که چگونه باید پیام آنها را گسترش دهید و آگاهی مشتریان را نسبت به برند افزایش دهید. بعضی مواقع باید به مشتری نه بگویید؛ اگر در این کار صداقت و تخصص لازم را داشته باشید، ‏می توانید آنها را تحت تاثیر قرار دهید. به توانایی های خود اطمینان داشته باشید و بدانید که پذیرفتن شرایط برای هر دو طرف بهتر است.


۴. به روز باشید


آگاهی از وقایع روز به تقویت مهارت‌های شما به عنوان یک متخصص روابط عمومی کمک کرده و باعث می شود خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهید. گوش دادن به پادکست ها، تماشای اخبار و فعالیت در پلتفرم های مربوط به رسانه های اجتماعی روش هایی هستند که روابط عمومی می تواند از طریق آنها مشتریان را نسبت به وقایع روز آگاه کند.


۵. برنامه ای در راستای ارتباطات بحران داشته باشید


هر لحظه ممکن است یک بحران به وجود آید، بنابراین بسیار مهم است که فعالانه عمل کنید و از قبل برنامه ای در دست اجرا داشته باشید. هدف از این برنامه باید محدود کردن خسارت وارد شده به اعتبار شرکت باشد و این که بتواند پس از بحران، نقاط قوت و ضعف شرکت را نشان دهد.


۶. رقبای خود و نقاط قوت آنها را بشناسید


تجزیه و تحلیل آژانس های روابط عمومی رقیب استراتژی های موفقی را ارائه می دهد، چه هنگام تعامل با مشتریان می توانید از آنها استفاده کنید. علاوه بر این رقبا می‌توانند در مورد رسانه های مختلفی که بازار شما را پوشش می دهند به شما آموزش دهند.


۷. برای بهره وری بیشتر برنامه داشته باشید


همه مشتریان می‌خواهند اولویت اصلی برند محبوب خود باشند، بنابراین برای دستیابی به بهره‌وری مطلوب، برنامه ریزی روزانه امری ضروری است. استفاده از ربات برنامه ریزی یا اپلیکیشن های سازمانی در تلفن همراه چند روش ساده برای افزایش بهره وری و کارآیی شرکت شماست.


8. خلاقانه فکر کنید


ارائه ایده های منحصر به فرد به مشتریان بیانگر این مسئله خواهد بود که شما برای موفقیت شرکت خود فراتر از این عمل خواهید کرد و به شهرت شما می‌افزاید. حتی اگر پیشنهاد اولیه شما اجرا نشود، دیگران ممکن است از سخنان شما الهام بگیرند و ایده‌ای را پیشنهاد دهند که به همان اندازه خاص اما مناسب‌تر باشد.


۹. مفهوم موفقیت در شرکت شما چیست


دستیابی به موفقیت می‌تواند جذب مشتریان خاص یا کسب سودی مشخص معنا شود. معنای موفقیت برای شرکت شما هر چه باشد، باید آن را برای همکاران خود ترسیم کنید تا آنها بتوانند اهداف شخصی را تعیین کنند که به شرکت کمک می کند تا به هدف کلی خود دست یابد.


۱۰. به همکاران خود اهمیت دهید


روابط عمومی مثل یک ورزش گروهی است، برای تکمیل پروژه های خود، از کارمندان در چند بخش بهره بگیرید. ایجاد روابط دوستانه با همکارانتان بسیار مهم است. نشان دادن اینکه وقت یا تلاش همکاران شما بسیار ارزشمند است، آنها را ترغیب می‌کند که بیشتر کار کرده و در صورت نیاز به شما کمک کنند.

 

نویسنده: Caroline Heggeman

منبع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
منبع انگلیسی:  www.publicrelationstoday.com

زمان انتشار: June 25, 2021

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد