درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47472صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 22 تیر 1400 - 10:17
5 توصیه برای بهتر دیده شدن در قوی ترین ابزار کاریابی آنلاین
از وقتی همه جهان به ارتباطات مجازی علاقه بیشتری نشان داده، یعنی پس از همه گیری کرونا، اهمیت استفاده از لینکدین هم بیشتر شده است. خلاصه اینکه، لینکدین قوی ترین ابزار آنلاین برای برند شدن شما با توجه به اهداف حرفه ای تان است. بنابراین، ترس از استفاده از این ابزار ضروری را کنار بگذارید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| از وقتی همه جهان به ارتباطات مجازی علاقه بیشتری نشان داده، یعنی پس از همه گیری کرونا، اهمیت استفاده از لینکدین هم بیشتر شده است. خلاصه اینکه، لینکدین قوی ترین ابزار آنلاین برای برند شدن شما با توجه به اهداف حرفه ای تان است. بنابراین، ترس از استفاده از این ابزار ضروری را کنار بگذارید.

نالج آکادمی جست وجوهای ماهانه گوگل را درباره ترس های رایج در محل کار بررسی کرده و نتیجه نشان می دهد «استفاده از لینکدین» پس از «درخواست ارتقا» دومین ترس رایج در محل کار است. هرچند اینطور به نظر می رسد که «چطور استفاده کردن از لینکدین»، اتفاقی به یک نگرانی تبدیل شده و چندان قابل توجه نیست، اما اگر کمی فکر کنید، می بینید این نگرانی، اصلا اتفاقی نیست.

امروز، لینکدین به منبعی برای شناخت شما تبدیل شده است. جایی که نخستین برداشت دیگران از زندگی حرفه ای شما در آن رخ می دهد. جایی برای شکل گیری شبکه ارتباطات، یادگرفتن، رشد و توسعه منابع، توسعه کسب وکار و در نهایت به اشتراک گذاشتن ایده ها. از وقتی همه جهان به ارتباطات مجازی علاقه بیشتری نشان داده، یعنی پس از همه گیری کرونا، اهمیت استفاده از لینکدین هم بیشتر شده است. خلاصه اینکه، لینکدین قوی ترین ابزار آنلاین برای برند شدن شما با توجه به اهداف حرفه ای تان است. بنابراین، ترس از استفاده از این ابزار ضروری را کنار بگذارید.

فوربز در مطلبی به نکاتی برای استفاده هرچه بهتر از این برنامه اشاره کرده است.

1.پروفایل مرتب

پروفایل لینکدین نخستین منبع برای شناخت شماست. مطمئن شوید که همه چیز در پروفایل شما با واقعیت تطابق دارد. بر چند چیز تمرکز کنید:

عنوان: شامل هر کلمه کلیدی است که می خواهید با آن شناخته شوید. عنوان کمک می کند شما در جست وجوها دیده شوید. به عنوان چیزی اضافه کنید که جذابیتش را بالا ببرد. مثل اینکه چطور کاری را انجام داده اید و نتیجه ای که به دست آوردید، چه بوده است.

تصویر پروفایل: مطمئن شوید که یک عکس کامل و حرفه ای انتخاب کرده اید. عکس را ویرایش کنید تا جایی که تنها صورت شما مشخص شود. چشم ها باید به رو به رو نگاه کند و لبخند فراموش نشود.

درباره: این بخش از لینکدین درواقع مهم ترین بخش از بیوگرافی شماست. مطمئین شوید دو جمله نخست جذاب و گیرنده است. این است که باعث می شود دیگران پروفایل شما را بررسی کنند. طوری دو جمله نخست را بنویسید که آن ها را به خواندن همه متن ترغیب کند.

عکس بک گراند: این بخش در لینکدین به شما کمک می کند تصویری از خود را به عنوان برند شخصی و حرفه ای تان ارائه کنید. از این بخش برای تمایز خودتان با دیگران استفاده کنید بدون اینکه کلمه خاصی به کار ببرید.

2. ارتباطات حرفه ای را به روز کنید

وقتی همه ارتباطات حرفه ای را جایی جمع کنید، آسان تر است که به چشم بیاید و ارتباطتان را با حرفه ای ها در حوزه کاری تان حفظ کنید. ارتباطات قدیمی را حفظ کنید و برای ایجاد ارتباطات جدید آماده باشید. به ارتباط با جامعه متنوعی از مردم روی خوش نشان دهید. این افراد می توانند شبکه ارتباطات شما را بزرگتر کنند.

3.محلق شدن به گروه ها

به 2 تا 3 گروه که می تواند به بهتر دیده شدن شما کمک کند محلق شوید. برای بررسی های هفتگی با اعضای گروه برنامه ریزی کنید و با کسانی که محتوای ارزشمندی منتشر می کنند، گفت وگو کنید.

4.خلق بروز رسانی ها

برای انتشار محتوای ارزشمند برای شبکه ارتباطات خود برنامه ریزی کنید. برنامه ای را در نظر بگیرید که سنگین نباشد، برای مثال دو روز در هفته. سپس از بروزرسانی های لینکدین برای اشتراک محتوایی که می تواند برای حرفه شما مفید عمل کند، استفاده کنید. شما می توانید آمارهای جدید منتشر کنید، یا نکات جذابی که اخیرا در یک وبینار به آن رسیدید.

5.محتوای مفید

وقتی وب سایتی را بالا و پایین می کنید، مقالات، ویدئوها و .. دیگری به چشمتان می آید که ممکن است برای شبکه ارتباطات شما هم مفید عمل کند. از فرصت به اشتراک گذاری این مقاله ها استفاده کنید. وقتی مطلبی را به اشتراک می گذارید، مطمئن شوید که نظر خود را هم درباره آن نوشته اید. توضیح دهید که چرا این مطلب مهم است. هشتگ زدن را فراموش نکنید تا آنچه به اشتراک گذاشتید، برای اعضای بیشتری از لینکدین نمایش داده شود.

 

منبع: http://www.tccim.ir

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد