درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 23:53   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47430صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 15 تیر 1400 - 19:28
رونمایی از کتاب «روابط عمومی حرفه ای و تحقیقات کاربردی»
با حضور پیشکسوتان و اعضاء هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران و انجمن علمی پژوهش های هنری ایران، از کتاب «روابط عمومی حرفه ای و تحقیقات کاریردی» رونمایی شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| با حضور پیشکسوتان و اعضاء هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران و انجمن علمی پژوهش های هنری ایران، از کتاب «روابط عمومی حرفه ای و تحقیقات کاریردی» رونمایی شد.
 
 این کتاب علمی و تخصصی، توسط دکتر احمد پاکزاد به تحریر در آمده و توسط انتشارات مهرنوروز به زیور طبع آراسته شده است. محتوای این کتاب مورد تأیید انجمن روابط عمومی ایران و انجمن علمی پژوهش های هنری ایران می باشد.
 
 خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران در این خصوص گفت: «ساختار سنتی حاکم بر حرفه روابط عمومی، کارکرد خود را از دست داده است و برای حفظ و رونق این حرفه، ناگزیر به اتخاذ روش های نوین و اصول پیشرفته می باشیم که این امر به نوبه خود نیازمند منابع علمی و تخصصی بر گرفته از مدل مطلوب روابط عمومی ایرانی است. محتوای این کتاب حاصل چند دهه تجارب موفق علمی و عملی نویسنده آن است و معتقدم که می تواند برای توسعه و تجلی دانش نوین روابط عمومی کشور موثر واقع شود.»
 
 دکتر بهنام زنگی، رئیس انجمن علمی پژوهش های هنری ایران هم تأکید کرد: «ایجاد ارتباط موثر و کارا، امری هنری و خلاقانه است و بی شک تدوین رویکردهای علمی این هنر، موضوعی ارزشمند و پایا خواهد بود. آنچه در این کتاب آمده است، تلفیق هنرمندانه علم و تجربه با تأکید بر تحقیقات است که مسلماً دست آورد مهمی برای جامعه علمی و تخصصی کشور به ارمغان خواهد داشت.»
 
 دکتر احمد پاکزاد، نویسنده این کتاب هم با اشاره به ضرورت توجه به حرفه ای گری دانش محور در توسعه و تعمیق نهاد روابط عمومی در ایران، گفت: «آنچه امروز باعث رنج نهاد روابط عمومی در ایران شده است، نبود یک نگرش اجرایی علمی در مدیریت آن است. همین امر منجر به بروز کارکردهای غیرحرفه ای در آن شده از این جهت می توان به صراحت گفت که نهاد روابط عمومی علیرغم ظرفیت هایی که دارد در حال اضمحلال است. لذا این کتاب ادای دین به علم مدیریت روابط عمومی بوده و مأموریت دارد که بنیان نگرش و منش حرفه ای گری را مستند کرده و در اختیار نسل جدید روابط عمومی ایران قرار دهد. نسلی که مسئولیت دارد با دوراندیشی و پژوهش مداری، سرنوشت بهتری را برای تمامی اعضاء خانواده روابط عمومی ایران رقم بزنند.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد