درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:10   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47408صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 13 تیر 1400 - 13:30
روابط عمومی‌در ونزوئلا و تأثیرات سیاسی و اجتماعی- اقتصادی بر حرفه روابط عمومی‌در ونزوئلا
این مقاله گزارشی از نتایج تحقیقات کیفی است که در جولای 2004 در ونزوئلا انجام شده است. نظرات حرفه ای درباره اینکه شرایط سیاسی و اجتماعی- اقتصادی در ونزوئلا چه تأثیری بر حرفه روابط‌عمومی در این کشور دارد به طور خلاصه بیان شده و مورد تجزیه تحلیل قرار می گیرد.
  

دکتر جوان-کارلس مولدا
دانشیار گروه روابط عمومی کالج خبرنگاری و ارتباطات دانشگاه فلوریدا

چکیده

این مقاله گزارشی از نتایج تحقیقات کیفی است که در جولای 2004 در ونزوئلا انجام شده است. نظرات حرفه ای درباره اینکه شرایط سیاسی و اجتماعی- اقتصادی در ونزوئلا چه تأثیری بر حرفه روابط‌عمومی در این کشور دارد به طور خلاصه بیان شده و مورد تجزیه تحلیل قرار می گیرد.

 

21 متخصص از انجمن‌های حرفه ای، تجاری، خصوصی، آژانس-‌های غیرانتفاعی، دولتی و سازمان‌های آموزش عالی از شهرهای ماراکای بو (Maracaibo) و کاراکاس مورد مصاحبه قرار گرفته اند- هر مصاحبه به طور متوسط 90 دقیقه به طول انجامیده است.

کلید واژه‌ها: روابط عمومی جهانی، آمریکای لاتین، ونزوئلا

فهرست مطالب

چکیده
۱. مقدمه
تاریخچه شروع روابط عمومی در ونزوئلا
وقایع سیاسی واقتصادی در ونزوئلا
۲. مروری بر ادبیات مربوط
۳. روش شناسی
۳-۱. ساختار پرسشنامه
۳-۲. روش نمونه گزینی
۳-۳. روش
۴. یافته‌ها
۴-۱. توصیف نمونه ای
۴-۲. موقعیت روابط عمومی
۴-۲-۱. انجمن‌های حرفه ای
۴-۳. زیرساخت‌های کشور: شرایط اجتماعی- اقتصادی
۴-۳-۱. تأثیر شرایط اجتماعی-اقتصادی
۴-۴. زیرساخت کشور: تأثیرشرایط سیاسی
۴-۴-۱. تأثیر شرایط سیاسی
۵. بحث
۶. محدودیت‌ها و تحقیقات آتی
منابع

 

 

 

مقاله را دانلود کنید

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد