درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:21   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47406صفحه نخست » ادامه مطلب یکیکشنبه، 13 تیر 1400 - 11:04
روابط‌عمومی‌و رسانه جدید اینترنت، موبایل و گردهمایی تبلیغاتی
در جهان امروز ما به عنوان شاهدان منفعل در معرض مقادیر متنابهی از اطلاعات قرار داریم که به هر روش ممکن به طرف ما پرتاب می شود. هر چه ما منفعل تر باشیم این اطلاعات هم بیشتر خواهند بود و وقتی ما مصرف کننده واقعی یا بالقوه باشیم، حجم این اطلاعات و لذا تلاش‌ها و پول صرف شده برای خیره کردن چشم‌ها به طورخودکار دو برابر می شود. نکته جالب توجه در این راستا آن است که امروز بازاریاب‌ها از هر راهی وارد می شوند تا مطمئن شوند که پیام آنها اگر در مردم تاثیر نکند لااقل به سمع و نظر آنها می رسد.
  

پروفسور اوجوال کی چادهوری
رییس سابق دانشگاه بین المللی سیمبایسس
مدیر موسسه رسانه و ارتباط سیمبایسس

 


چکیده

در آن هنگام که مارشال مک لوهان، که غالبا به عنوان پیشگوی عصر الکترونیک از او یاد می شود، بیان داشت: “رسانه خود پیام است”، همه فقط گوش کردند. اما نمی دانستند که آنچه در عرصه تکنولوژی و ارتباطات از پی می آید نه یک بار، بلکه صدها بار صحت گفته او را اثبات می نماید.

در جهان امروز ما به عنوان شاهدان منفعل در معرض مقادیر متنابهی از اطلاعات قرار داریم که به هر روش ممکن به طرف ما پرتاب می شود. هر چه ما منفعل تر باشیم این اطلاعات هم بیشتر خواهند بود و وقتی ما مصرف کننده واقعی یا بالقوه باشیم، حجم این اطلاعات و لذا تلاش‌ها و پول صرف شده برای خیره کردن چشم‌ها به طورخودکار دو برابر می شود. نکته جالب توجه در این راستا آن است که امروز بازاریاب‌ها از هر راهی وارد می شوند تا مطمئن شوند که پیام آنها اگر در مردم تاثیر نکند لااقل به سمع و نظر آنها می رسد.

گرچه این امر فقط چند سالی است که به صورت ضرورت درآمده است، انعکاس آن منجر به توسعه همگرایی شده است که از مشخصه‌های آن محو کامل خطوط متمایزکننده انواع رسانه‌ها و ترکیب و تطبیق ارتباطات و تکنولوژی، روش آزمون و خطا برای یافت بهترین روش است و در پایان میزان اشتباهات ناچیز بود.

اما ارتباط این شوخی تکنولوژی و ارتباط با موضوع بحث ما چیست؟

روابط‌عمومی ‌که چندی پیش، مرده فرض می شد، ناگهان در نتیجه رسانه مدرن نیروی حیاتی تازه ای گرفت.

بنابراین، چرا سایر رسانه‌ها درحال حاضر از رسانه مدرن کمک می خواهند؟

فهرست مطالب

چکیده
مقدمه
تاثیر رسانه مدرن بر روابط‌عمومی‌چیست؟
چگونه آژانس‌های روابط‌عمومی‌باید با تغییرات مستمر مبارزه کنند؟
تشخیص منابع اینترنتی اصلی که مورد اعتماد و تاثیرگذار هستند
آینده روابط‌عمومی‌و رسانه جدید
پیام کوتاه/ رسانه‌های سیار و ارتباط
حوزه بازاریابی تجربی و گردهمایی‌های تبلیغاتی
فعالیت تبلیغاتی و چگونگی انتخاب این فعالیت‌ها
تاثیرپذیری از طریق مطالعه موردی

مطالعه مورد شماره یک: جشنواره خرید دبی
تاثیر
ارقامی که عامل رشد را اثبات می کنند
اطلاعات بازدیدکنندگان سالانه
هزینه در هر سال

مورد مطالعه شماره ۲: شبکه سلولی آیدیا
فعالیت تبلیغاتی:
تاثیر
ارقامی که آن را اثبات می کنند

نتیجه گیری

 

برای دانلود کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد