درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 03:14   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47298صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 24 خرداد 1400 - 14:16
اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است
روابط‌عمومی واحد آگاهی‌بخشی و هماهنگی است که باید با مردم ارتباط بهینه برقرار کرده ،افکار عمومی را اقناع نماید وبا اعتماد افزایی ، اقناع وخود باوری به عنوان زبان گویای سازمانی از جایگاه سازمان دفاع نماید.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| روابط‌عمومی واحد آگاهی‌بخشی و هماهنگی است که باید با مردم ارتباط بهینه برقرار کرده ،افکار عمومی را اقناع نماید وبا اعتماد افزایی ، اقناع وخود باوری به عنوان زبان گویای سازمانی از جایگاه سازمان دفاع نماید.
 
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در اولین جلسه تخصصی حوزه روابط‌عمومی استان که با هدف تبیین برنامه های حوزه برگزار گردید ضمن تبریک میلادبا سعادت حضرت معصومه (س ) و دهه کرامت و قدردانی از فعالیت های انجام شده در حوزه عملکردی سازمان ،اقناع سازی وتنویر افکار عمومی گفت : روابط‌عمومی به عنوان پل ارتباطی بین مردم وسازمان بوده واگر برنامه ها وعملکرد ها بدرستی تبیین وارائه گردد . اعتماد مردم به سازمان بیشتر خواهد شد.
 
 وی نقش روابط‌عمومی را در پیشبرد اهداف وبرنامه های سازمان ، کلیدی توصیف کرد وافزود : روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی واطلاع رسانی ، نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های مردم جامعه فرهنگ سازی وتنویر افکار عمومی بر عهده دارد.
 
 مدیرکل کمیته امداد استان با تاکید بر اینکه حوزه روابط‌عمومی به عنوان بازوان اجرایی مدیریت در سازمان است گفت : آگاهی کامل وهمسو شدن همکاران روابط‌عمومی با تغییر وتحولات پیش روی سازمان واشرافیت کامل روابط‌عمومی به عمکلکرد حوزه ها وبخش های مختلف امداد ، می تواند در تمامی بخش ها کمک کننده باشد.
 
 صفری بروز بودن در تمامی بخش ها ، علمی و دانش محوری و حرکت نمودن از سیستم سنتی به روابط‌عمومی سیستمی و خلاق را لازمه کار روابط‌عمومی در عرصه کنونی برای دست یابی سازمان به مزیت رقابتی دانست وگفت : خوب دیدن ومتناسب با آن گام برداشتن جاری کردن روحیه جهادی ، برداشتن موانع وپرهیز از اداری شدن در حرکت وو پویایی سازمان نقش آفرین خواهد بود.
 
 وی نوگرایی، خلاقیت، پیشرو وپیشتاز بودن حوزه روابط‌عمومی در ارائه عملکرد سازمانی جهت حفظ سرمایه های اجتماعی و اطمینان بخشی واعتماد آفرینی به مردم را موثر دانست وگفت : هنر کار روابط‌عمومی تزریق روحیه امید در سازمان واجتماع بوده و این خلاقیت باعث ارتباط گیری موثر بین مردم ودستگاه می گردد.
 
 صفری تصریح کرد روابط‌عمومی در کمیته امداد باید با امید آفرینی وتزریق آن در اجتماع فعالیت وبرنامه های خود را به جلو حرکت دهد وبا روحیه امید آفرینی فرهنگ انفاق ، احسان ، نیکوکاری ،مهرورزی و نوع دوستی مردم به فعالیت های این نهاد در مشارکت به هموطنان خودرا به صورت زیبا وخلاقانه نمایش دهد.
 
 مدیرکل کمیته امداد استان نقش روابط‌عمومی در سازمان ها را پررنگ توصیف کرد وافزود : روابط‌عمومی قلب تپنده سازمان است وبه عنوان چشم بینا وگوش شنوای سازمان می تواند با ایجاد رابطه دو طرفه با افکار عمومی درون وبرون سازمانی باعث پیشرفت سازمان شود.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد