درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:34   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47222صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 1 تیر 1400 - 08:08
نگاهی به اقدامات برجسته‌ی چهار ساله؛ درخشش روابط عمومی ستاره خلیج فارس
«نرگس صداقت» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در یادداشتی اقدامات خلاقانه و برجسته‌ی چهار ساله‌ی اخیر این واحد را در حوزه‌های مختلف تشریح کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| «نرگس صداقت» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در یادداشتی اقدامات خلاقانه و برجسته‌ی چهار ساله‌ی اخیر این واحد را در حوزه‌های مختلف تشریح کرد.

ساخت بزرگ‌ترین ماکت یک سازه صنعتی در جهان


این ماکت مجازی در نمایشگری لمسی به ابعاد ۱۰۰ اینچ، بیش از ۷۰۰ هکتار از بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان را شبیه‌سازی کرده است. در این ماکت تمامی واحدهای فرآیندی و جانمایی سازه‌های عملیاتی و اداری پالایشگاه با جزئیات کامل تصویر شده است و با پویانمایی، فرد می‌تواند در تمام قسمت‌ها به‌صورت مجازی بازدید کند. این اقدام ضمن حفظ ایمنی بازدیدکننده، امکان مشاهده تمام فرآیندها را برای وی میسر خواهد کرد و گامی اساسی در راستای بازدید ایمن، هدفمند و علمی از این پالایشگاه خواهد بود که در زمان بروز بحران نیز می‌تواند در دفع مخاطرات بسیار مورداستفاده قرار گیرد.


جشن بزرگ خانواده ستاره خلیج فارس


روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس هرساله در آستانه هفته وحدت و با رویکرد ارتقا سطح روحیه کارکنان و خانواده معزز ایشان با میزبانی از نزدیک به 12 هزار نفر، در طول یک هفته لحظاتی ماندگار را برای خانواده بزرگ ستاره خلیج‌فارس رقم می‌زند. دعوت از گروه‌های تواشیح، اجرای موسیقی سنتی، برگزاری مسابقات خانوادگی، دعوت از استندآپ کمدین های نامی کشور و ده‌ها برنامه‌ی شاد و مفرح دیگر در برنامه‌های این هفته قرار می‌گیرد.


طراحی، ساخت و اجرای میز تعاملی (Interactive)) و دستگاه وندینگ ماشین


میز لمسی مدرن‌ترین ابزار ارائه مطلب در محل‌های انتظار افراد، ستادهای مدیریت بحران، اتاق‌های جلسات، غرفه‌های نمایشگاهی و مکان‌هایی ازاین‌دست است که شرکت نفت ستاره خلیج فارس نیز در راستای تکریم ارباب‌رجوع، در اختیار قرار دادن صندوق انتقادات و پیشنهاد‌های الکترونیکی و ارائه‌ی اطلاعات جامع از شرکت به مخاطبان این میز را در مکان‌های انتظار قرار داده است.


در ضمن دستگاه‌های ارائه‌ی نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز در چندین نقطه از پالایشگاه قرار داده شده است تا روند تکریم ارباب‌رجوع به بهترین شکل ممکن میسر شود.


احیای فرهنگ کتاب‌خوانی


احیای فرهنگ کتاب‌خوانی با راه‌اندازی کتابخانه‌ی پالایشگاه، اهدای کتاب در مناسبت‌های مختلف، ایجاد پویش سه‌شنبه‌ها با کتاب و معرفی و نقد آثار، بارگذاری کتاب‌های PDF در گروه‌های مجازی مرتبط با کارکنان و خانواده ایشان، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و ده‌ها برنامه‌ی دیگر سبب شده است تا شاهد احیای فرهنگ کتاب‌خوانی در میان کارکنان این پالایشگاه باشیم.


ایجاد بسترهای مجازی اطلاع‌رسانی


در این برهه‌ی زمانی وب‌سایت شرکت بر اساس نیازهای مجموعه طراحی و ایجاد شد. گروه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مختلف با حضور کارکنان شرکت به وجود آورد و ضمن ارتقا سطح اطلاع‌رسانی به جامعه‌ی هدف درون و برون‌سازمانی، شاهد افزایش سرعت اطلاع‌رسانی، جلوگیری از اتلاف کاغذ و بنر و رونق یافتن روابط عمومی الکترونیک در پالایشگاه بودیم.


آرشیو سازی


مستندسازی لحظه‌ای از اقدامات سترگ و تاریخی ساخت و بهره‌برداری بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، ازاین‌رو با به‌کارگیری تجهیزات بروز تصویربرداری زمینی و هوایی و استفاده از سیستم‌های ذخیره‌سازی مناسب، آرشیوی بی‌نظیر از اقدامات صورت گرفته روی شبکه ایجاد شده است تا گنجینه‌ای ارزشمند برای صنعت نفت ایران باشد.


نمایشگاه کتاب ستاره خلیج فارس


عدم مشاهده‌ی یک کتاب‌فروشی مجهز و نبود کتاب‌های بروز و متنوع در شهر بندرعباس، مدیران شرکت را بر آن داشت تا با پیشنهاد واحد روابط عمومی مبنی بر ایجاد جشنواره‌ی سالانه کتاب تحت عنوان «نمایشگاه کتاب ستاره خلیج فارس» برای کارکنان و عموم مردم با ارائه‌ی تخفیف‌های ویژه موافقت کنند تا با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی به سهم خود در ارتقای سطح مطالعه و بهبود وضعیت فرهنگی بندرعباس نقش داشته باشند. ارائه‌ی بن کتاب، تخفیف‌های ویژه به عموم مردم هرمزگان و برگزاری برنامه‌های جانبی متنوع رضایت عمومی را در سطح شهر بندرعباس ایجاد کرد.


ساخت و تجهیز بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس سالانه سلامت و جان افراد بسیاری به سبب نبود امکانات درمانی مناسب در هرمزگان با مخاطره رو‌به‌رو می‌شود که این موضوع سبب ایجاد نارضایتی فراوانی میان عموم مردم شده است. در این شرایط وضعیت حساس‌تر درمانی بیماران خاص، مادران باردار، کودکان و کهن‌سالان موضوع را در درجه‌ی اهمیت بالاتری قرار داده و عمق فاجعه را بیشتر نمایان می‌کند. ازاین‌رو با رصد کمبودها در فضاهای درمانی، فقدان برخی از مراکز تخصصی، هزینه‌های سرسام‌آور اماکن درمانی محدود بخش خصوصی، خطرات سفر بیماران و خانواده ایشان به استان‌های هم‌جوار برای سیر مراحل درمان، ساخت بیمارستان مجهز ضروری به نظر می‌رسید. در این شرایط شرکت نفت ستاره خلیج فارس در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی با اختصاص 10 هزار میلیارد ریال ساخت و تجهیز بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس را در شهر بندرعباس اجرایی کرد.


برگزاری جشنواره مجازی ستاره خلیج فارس


برگزاری جشنواره مجازی خانواده ستاره خلیج فارس با ده‌ها برنامه متنوع و صدها جایزه برای خانواده‌های کارکنان در راستای پر کردن اوقات فراغت در خانه توانست بسیار در کنترل شیوع ویروس کرونا در نوروز 1399 نقش‌آفرینی کند و رضایت گسترده‌ای در خانواده بزرگ ستاره خلیج فارس ایجاد کرد.


تهیه سرود سازمانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس


سرود سازمانی نقش بسزایی در ایجاد انسجام و همدلی بین کارکنان دارد و می‌تواند برانگیزاننده غرور و بیانگر اجمالی اهداف، چشم‌اندازها و دیدگاه‌های مجموعه باشد، ازاین‌رو در راستای تقویت عرق سازمانی و تهییج کارکنان در جهت نیل به چشم‌انداز شرکت، سرود سازمانی شرکت نفت ستاره خلیج با هنرنمایی هنرمند ملی جناب آقای سالار عقیلی ساخته شد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد