درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 19:32   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4717صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 29 مرداد 1392 - 22:27
جایگاه زنان در روابط عمومی بررسی می شود
همزمان با برگزاری این همایش "نخستین جشنواره برترین کارگزاران زن روابط عمومی" هم بر گزار می شود که در این بخش مدیران و کارشناسان فعال در حوزه های مختلف روابط عمومی می توانند ، مستندات خود را مبنی بر میزان تحصیلات، سابقه کار، ابتکارات و خلاقیت ها، نمونه فعالیت ها و ..... به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
  

شبیر دائمی در گفتگو با خبرنگار مهر، کمک به بررسی و شرح دستاوردهای زنان و چگونگی بهره مندی از توانایی ها و استعدادهای آن ها در روابط عمومی، کمک به بهبود جایگاه و امور حرفه ای کارگزاران زن روابط عمومی، ایجاد بستری مناسب برای تبادل تجربیات و دانش های کسب شده در صنعت روابط عمومی، ایجاد ارتباط علمی و تبادل نظر بین کارگزاران زن روابط عمومی وجمع آوری اطلاعات و ارایه آخرین دستاوردهای زنان در عرصه فعالیت های روابط عمومی از جمله اهداف برگزاری این کنگره اعلام کرد.

شارا- نماینده رسمی همایش ملی زن و روابط عمومی در استان گلستان، کمک به بررسی و تبیین شخصیت و جایگاه زنان در روابط عمومی را از جمله اهداف این همایش عنوان کرد.

شبیر دائمی در گفتگو با خبرنگار مهر، کمک به بررسی و شرح دستاوردهای زنان و چگونگی بهره مندی از توانایی ها و استعدادهای آن ها در روابط عمومی ، کمک به بهبود جایگاه و امور حرفه ای کارگزاران زن روابط عمومی، ایجاد بستری مناسب برای تبادل تجربیات و دانش های کسب شده در صنعت روابط عمومی ، ایجاد ارتباط علمی و تبادل نظر بین کارگزاران زن روابط عمومی وجمع آوری اطلاعات و ارایه آخرین دستاوردهای زنان در عرصه فعالیت های روابط عمومی از جمله اهداف برگزاری این کنگره اعلام کرد.

دائمی تصریح کرد: این اولین دوره این همایش بزرگ ملی است و افرادی که تمایل به شرکت در همایش مذکور دارند می توانند جهت دریافت فرم و راهنمای کنگره به سایت www.prwomen.ir مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: همزمان با برگزاری این همایش "نخستین جشنواره برترین کارگزاران زن روابط عمومی" هم بر گزار می شود که در این بخش مدیران و کارشناسان فعال در حوزه های مختلف روابط عمومی می توانند ، مستندات خود را مبنی بر میزان تحصیلات، سابقه کار، ابتکارات و خلاقیت ها، نمونه فعالیت ها و ..... به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

دائمی افزود: نخستین همایش ملی زن و روابط عمومی در تاریخ ۱۷ مهر۱۳۹۲ توسط دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و با همکاری و مشارکت سازمان ها و انجمن های علمی و تخصصی در تهران برگزار می شود.

به گزارش مهر، طی حکمی از سوی مهدی باقریان رئیس شورای عالی سیاستگذاری" شبیر دائمی به عنوان نماینده رسمی این همایش در استان گلستان انتخاب شد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)
برگرفته از:

http://www.isfahan.ir/ShowPage.aspx?page_=news&lang=1&tempname=isfravabeto&sub=61&PageID=12731&PageIDF=308

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد