درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:58   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47120صفحه نخست » خبر یکجمعه، 31 اردیبهشت 1400 - 07:08
گزارش برگزاری گردهمایی روسا، مسئولان و فعالان ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم
سید امیر سامع در گردهمایی روسا، مسئولان و فعالان ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم، با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در روابط عمومی شهرداری قم، اظهار داشت: یکی از ابزار مشارکت مردم تبیین است و روابط عمومی شهرداری نیز خوشبختانه این مهم را به‌خوبی انجام داده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| گردهمایی روسا، مسئولان و فعالان ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم، 30 اردبیهشت برگزار شد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری قم: روابط عمومی‌ها نقش مشارکت و تبیین دارند


معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی گفت: مشارکت مردم در همکاری با مدیریت شهری یکی از شاخصه‌های اصلی فعالیت‌های روابط عمومی است.

به گزارش شارا به نقل از قم نیوز، سید امیر سامع در گردهمایی روسا، مسئولان و فعالان ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم، با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در روابط عمومی شهرداری قم، اظهار داشت: یکی از ابزار مشارکت مردم تبیین است و روابط عمومی شهرداری نیز خوشبختانه این مهم را به‌خوبی انجام داده است.


وی بابیان اینکه برقراری ارتباط نزدیک با مردم یکی از وظایف روابط عمومی‌ها است، گفت: اگر چنین نقشی به‌خوبی انجام و این ارتباط و هماهنگی در تمام ابعاد صورت گیرد شهرداری می‌تواند موفق باشد.


معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: مهم‌ترین نیاز امروز برای شهرداری مشارکت مردمی است و این مهم نیز با تلاش و فعالیت روابط عمومی محقق می‌شود.


سامع به فعالیت‌های صورت گرفته در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز شاهد فعالیت‌های خوب و پیگیرانه در این اداره کل هستیم و امور نیز با یک تلاش جمعی در حال دنبال شدن است.


وی بابیان اینکه فضای همدلانه مناسبی در روابط عمومی شهرداری قم اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: تمام بخش‌های شهرداری به روابط عمومی نیاز دارد و امیدواریم شاهد توسعه فعالیت‌های درخشان در عرصه روابط عمومی باشیم.

 

توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های روابط عمومی شهرداری قم در دوره فعلی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به توسعه فعالیت‌های روابط عمومی شهرداری در دوره فعلی گفت: این اداره کل امروز از تولیدکننده و انتشاردهنده اخبار خارج‌شده است و رسالت‌های مهمی درزمینهٔ هویت بخشی شهری بر عهده دارد.

مهدی کلانترزاده در گردهمایی روسا، مسئولان و فعالان ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، ضمن تبریک این روز اظهار داشت: تقویت و توسعه فعالیت‌های مؤثر روابط عمومی شهرداری یکی از برنامه‌هایی بوده که در دو سال گذشته موردتوجه قرارگرفته است.


مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: در این راستا بیش از یک هزار خط شرح وظایف در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تدوین و مبنای فعالیت‌ها بر اساس این خط‌مشی در سطح شهرداری دنبال شد.


وی بابیان اینکه در اداره کل ارتباطات شهرداری قم با تبیین خط‌مشی جدید و تلاش برای عملیاتی شدن آن تاکنون بخش زیادی از عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران شده است، گفت: در راستای ایجاد زیرساخت‌ها و رفع مشکلات موجود در روابط عمومی در سال گذشته بیش از ۵۰ جلسه مشورتی به‌طور رسمی و در قالب شورای اداری برگزار و تلاش کردیم مشکلات بررسی و برطرف شود.


کلانترزاده با تأکید بر اینکه روابط عمومی هویت یک سازمان است، تصریح کرد: اینکه گزارش‌های یک سازمان ازجمله شهرداری به روش‌های مختلف به مردم معرفی می‌شود، نیز در راستای همان رسالت هویت و درواقع معرفی هویت شهری به شهروندان است.


وی با اشاره به ۳۷۲ مأموریت شهرداری‌ها ابراز کرد: بخش عمده‌ای از انجام این مأموریت‌ها بر عهده حوزه ارتباطات و روابط عمومی است که تلاش ما نیز این بوده که به بهترین شکل ممکن در بخش‌های مختلف به‌ویژه تبلیغات و اطلاع‌رسانی آن را انجام دهیم.


مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بخش اطلاع‌رسانی تنها هدف ما ارائه گزارش عملکرد نیست، بلکه آشنایی شهروندان با خدمات شهری، برقراری ارتباط مناسب با مسئولان شهری در اولویت امور قرار دارد.


وی ادامه داد: توجه به تولیدات نوین و اثربخش در حوزه رسانه و تبلیغات نیز از دیگر برنامه‌های موردتوجه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بوده است و در این زمینه نیز بر این باوریم که از ابزار هنر، به بهترین شکل ممکن در بخش ارتباطات بهره بگیریم.


کلانترزاده همچنین در سخنان خود، نظرسنجی و افکار سنجی را از رسالت‌های روابط عمومی عنوان کرد و گفت: فراهم کردن زیرساخت‌های اجرای این مهم، از برنامه‌هایی است که توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در حال دنبال شدن است.


وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، توجه به حوزه بین‌الملل و پویایی این بخش نیز در اولویت برنامه‌های شهرداری قم است تا بتوان با توجه به ظرفیت‌های این شهر در عرصه‌های بین‌المللی به اهداف موردنظر دست‌یافت.


مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم افزود: در موضوع ارتباط با شهروندان و ترمیم زیرساخت‌های موجود در سامانه ۱۳۷ گام‌های مؤثری برداشته شد و امروز افرادی که قرار است در این مرکز مشغول کار باشند باید از برخی تخصص‌ها ازجمله تحصیلات مرتبط، سواد رایانه‌ای موردنیاز و همچنین تسلط به زبان‌های خارجی را دارا باشند.


وی بابیان اینکه اداره‌های ارتباطات، بین‌الملل، رسانه‌های نوین و تولیدات رسانه‌ای جز ساختار جدید اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری هستند که باید بیش‌ازپیش توسعه داده شود گفت: در این راستا نیز بهره‌گیری از نیروهای تخصصی و ارتقاء دانش علمی آنان موردتوجه قرارگرفته است.


مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در بخش دیگری از سخنان خود بر دانش‌افزایی توسط همکاران در روابط عمومی تأکید و توصیه کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز تأکید کرده‌اند، باید در هر محلی مشغول خدمت و فعالیت هستیم، آنجا را نقطه حساس بدانیم تا با تدبیر و تلاش و حس مسئولیت کارها پیش برود.


گفتنی است در این مراسم یاد و خاطره همکاران سابق اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ازجمله آقایان مرحوم ابوالفضل سبزعلیان، احمدی تبار و سید محمدحسن موسوی که در سال گذشته به دیار حق شتافته‌اند، گرامی داشته شد.***

 

وظیفه روابط عمومی‌ها، تغییر نگاه مردم به شهرداری است
 

ابوالقاسم مقیمی گردهمایی روسا، مسئولان و فعالان ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم اظهار داشت: نگاه روابط عمومی نباید خدماتی باشد و اگر به این سمت حرکت کنیم دچار خسارت می‌شویم.


وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌های فعال در سازمان‌ها و مناطق شهری قم باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، تصریح کرد: اگر روابط عمومی‌ها توانستند به قطب فرهنگی تبدیل شوند می‌توانند تأثیرگذاری شایسته‌ای داشته باشند.


مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم افزود: تغییر جایگاه فرهنگی سازمان‌ها و مناطق شهری نیز یک ضرورت است و باید با برطرف کردن مسائل و مشکلات موجود به دنبال ارتقاء برنامه‌های فرهنگی باشیم.


وی با اشاره به اینکه شهرداری نزدیک‌ترین لبه خدمت‌رسانی به مردم بوده و برای نظام جمهوری نیز نقطه انتقال خدمات نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود، گفت: اگر به این مهم اعتقاد داشته باشیم می‌توانیم نوع نگاه مردم در شهر قم به شهرداری را تغییر دهیم.


مقیمی با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط سازمان‌ها و مناطق شهری شهرداری قم خواستار ایجاد هیئت اندیشه‌ورز به‌منظور تبادل‌نظر و ارتقاء دانش کارشناسان روابط عمومی شد.***
 

تقدیر ویژه شهردار قم از خدمات و تلاش‌های مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم

شهردار قم با اهداء لوح تقدیر از خدمات و تلاش‌های اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تقدیر کرد.

هم‌زمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اهداء لوح تقدیری از خدمات و تلاش‌های انجام‌شده در دوره فعلی فعالیت‌های اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، از مدیرکل، کارکنان و فعالان آن تقدیر کرد.


متن پیام دکتر سقائیان‌نژاد به این شرح است:
برادر ارجمند، جناب آقای مهدی کلانترزاده
در عصر جدید، جهان امروز بدون ارتباطات دیگر قابل‌تصور نیست و حوزه روابط عمومی که به‌عنوان حلقه واسط بین مردم و مدیریت شهری ایفاء نقش می‌کند موظف است با نوآوری و مجهز بودن به داشتن ایده‌های مؤثر و جذاب، نسبت به انعکاس خدمات، شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی اقدام نماید.


بدیهی است این مهم، جایگاه روابط عمومی را به‌عنوان چشم بینای خانواده مدیریت شهری که با عملکرد خود بخش عظیمی از موفقیت شهرداری قم در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی تحت تأثیر قرار داده، تبیین می‌نماید.


ازاین‌روی و به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصت را غنیمت شمرده و ضمن تبریک این روز فرخنده، این لوح، جهت تقدیر از زحمات حضرت‌عالی و کلیه همکاران آن حوزه تقدیم می‌گردد.


از خداوند منان برایتان گام‌هایی قرین پویایی و موفقیت در ظل عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) آرزو دارم.**

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد