درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 22:57   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4711صفحه نخست » سه شنبه، 29 مرداد 1392 - 22:09
«دانشگاه هیولاها» اتحادیه ویدئورسانه را به نامه‌نگاری واداشت!
  

شارا- اتحادیه شرکت‌های ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران در نامه‌ای خطاب به رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار عدم موازی کاری این مرکز در صدور مجوز برای انیمیشن‌های سینمایی و همراهی بیشتر با شبکه نمایش خانگی در سایه بی‌توجهی مسوولان سازمان سینمایی شد. به گزارش شبکه ایران، حمیدرضا نوروزی رییس اتحادیه با اعلام این خبر افزود:

 جدیدترین اقدام انجام شده در این زمینه سهل‌انگاری کارکنان بخش صدور مجوز و تخلف آشکار یک موسسه بازی‌های رایانه‌ای در صدور و دریافت نسخه کامل و دوبله شده انیمیشن «دانشگاه هیولاها» تحت پوشش یک نرم‌افزار رایانه‌ای بود که به صورت گسترده در سراسر کشور توزیع شد.

وی یادآور شد: موازی کاری انجام شده (که ظاهرا یکی از دلایل آن همین اختلافات مدیریتی و درون سازمانی است) اثرات بسیار مخربی دارد که تنها متوجه فعالان شبکه نمایش خانگی در بخش خصوصی شده و هیچ‌گونه آثار زیانباری برای سازمان سینمایی به همراه نداشته؛ چرا که سازمان سینمایی از ابتدا نیز دلمشغولی‌های سیاسی و جناحی دیگری به جز شبکه نمایش خانگی داشته و به همین دلیل وضعیت این بخش مهم حامی سینمای یاران برایش از پایین‌ترین درجه اهمیت برخوردار است.

رییس اتحادیه شرکت‌های ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران خاطرنشان کرد: طی ادوار گذشته بر اثر اهمال، ورود سلایق شخصی و جناحی به حوزه تصمیم‌گیری و رشد رفتار و ادبیات پادگانی در حوزه فرهنگ و هنر رخنه کرده و در چنین فضایی شایسته نیست تا مشکلی بر مشکلات خدمتگزاران دولت کنونی بیفزاییم.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)
برگرفته از: www.donya-e-eqtesad.com

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد