درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:06   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4702صفحه نخست » سه شنبه، 29 مرداد 1392 - 08:01
چند درصد وب سایت ها از گوگل انلیتیکس استفاده می کنند؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- گوگل انلیتیکس یکی از خدمات گوگل در زمینه سیستم های آمارگیری وب سایت است که به صورت رایگان ارائه می شود. در این مطلب با این خدمت گوگل و میزان استفاده وب سایت ها از این خدمت بیشتر آشنا می شوید.

متاسفانه چند وقتی است که گوگل خدمت مربوط به گوگل انلیتیکس خود را برای آی پی های ایرانی بسته است و برای استفاده از آن باید از روش های غیر معمول استفاد کرد. گوگل انلیتیکس ، به جرات می توان گفت یکی از تکمیل ترین نرم افزارهای آمارگیری وب سایت است که تاکنون ایجاد شده است و نکته ای که مهم است رایگان بودن این سیستم است. طبق بررسی که از مدیران وب سایت ها صورت گرفته است مشخص شده که ۵۶% مدیران وب سایت ها از گوگل انلیتیکس به عنوان تنها سیستم آمار گیری موجود استفاده می کنند. در مقایسه با سال ۲۰۰۹ که ۲۳% وب سایت ها از گوگل انلیتیکس به عنوان تنها مرجع آمار گیری استفاده می کرده اند در سال ۲۰۱۳ این رقم به ۵۶% افزایش یافته است. استفاده از گوگل انلیتیکس در سال ۲۰۱۱ افزایش زیادی داشته است که دلیل آن توقف ارائه خدمات آمار گیری وب سایت توسط شرکت یاهو است. در ادامه ، تصویری قرار داده شده است که میزان استفاده از خدمت گوگل انلیتیکس را نشان می دهد.

 

میزان استفاده از گوگل انلیتیکس توسط وب سایت ها

 

البته این سیستم هم مانند دیگر روش های آمارگیری رایگان برای وب سایت ها محدودیت هایی دارد که از جمله آن ها می توان به محدودیت در شمارش تعداد بازدید صفحات روزانه یعنی Visit (بیش از ۵۰۰۰۰) و همچنین تعداد نمایش صفحات روزانه یعنی Pageview (بیش از ۱۰ میلیون) اشاره کرد.

در  پایان به شما توصیه می کنم که در صورتی که تاکنون از این خدمت گوگل استفاده نکرده اید آن را تجربه کنید. در مطلب دریافت کد آمار گیری جدید در گوگل انلیتیکس روش این کار به شما آموزش داده شده است.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : econsultancy.com و customreportsharing.com

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد