درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 15:18   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47008صفحه نخست » یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 13:03
آخرین مهلت پذیرفتن شرایط جدید «واتس‌اپ» به پایان رسید
پس از ماه‌ها کشمکش،‌ از امروز پیام‌رسان «واتس‌اپ»، کاربران را مجبور به پذیرفتن سیاست‌های جدید «حریم خصوصی» خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| پس از ماه‌ها کشمکش،‌ از امروز پیام‌رسان «واتساپ»، کاربران را مجبور به پذیرفتن سیاست‌های جدید «حریم خصوصی» خواهد کرد.

به گزارش مجله «فوربز»، «امروز 15 می، آخرین مهلت برای پذیرفتن شرایط جدید خدمات واتس‌اپ است اما این پیام‌رسان اطمینان داده [در صورت عدم پذیرش شرایط جدید] حساب کاربران حذف نخواهد شد.»

این مجله در ادامه به نقل از واتس‌اپ می‌گوید «با این حال تا زمانی که کاربران شرایط جدید را قبول نکنند اپلیکیشن به فرستادن هشدارهای درون برنامه‌ای ادامه خواهد داد و در صورت نادیده گرفتن این هشدارها «برای مدت کوتاهی» تماس‌ها و پیام‌ها دریافت خواهد شد اما کاربران قادر به خواندن یا ارسال پیام نخواهند بود و عملا حساب به تدریج قفل خواهد شد.»

پس از اعلام شرایط جدید واتس‌اپ در ژانویه 2021، واکنش گسترده کارشناسان حریم خصوصی و کوچ کاربران به شبکه‌های پیام‌رسان دیگر مانند تلگرام و سیگنال، این پیام‌رسان اعلام کرد اجرای آن را تا 15 ماه می عقب خواهد انداخت.

«گاردین»، در گزارشی که دیروز 14 می، منتشر شده نوشت: «تحلیلگران می‌گویند پذیرفتن قوانین جدید برای رسیدن به اهداف فیس‌بوک که همان تبدیل واتس‌اپ به معادل غربی «وی‌چت» است بسیار ضروریست زیرا پس از آن نه تنها قادر به چت با دوستان و خانواده خود خواهید بود بلکه می‌توانید قبوض آب و برق را پرداخت کنید؛ با خدمات فوری تماس بگیرید و حتی به راحتی پیتزا سفارش دهید.» یعنی به عبارتی دیگر واتس‌اپ با دریافت اطلاعاتی چون شماره تلفن، جنسیت، کشور محل سکونت و اطلاعات شخصی بیشتر اجازه این را خواهد داشت که بیزنس‌های مختلف را برای «درآمدزایی حاصل از بازاریابی» به کاربران معرفی کند.»

با این حال منتقدان قوانین جدید این پیام‌رسان می‌گویند سیاست جدید حریم خصوصی واتس‌اپ، فیس‌بوک را قادر می‌کند تا رفتار آنلاین کاربران را به طور نامحسوس ردیابی کرده و زیر نظر داشته باشد. از سوی دیگر کاربران می‌گویند واتس‌اپ اعلام کرده بر روی پیام‌های کاری که از طرف کسب‌وکارها داده خواهد شد رمزگذاری نخواهد کرد؛ اما این سرویس پیام‌رسان در دفاع از عملکرد خود گفته است به منظور بالا بردن کیفیت مبادلات تجاری و ارتقای تبلیغات موثر این کار را انجام خواهد داد.

به گزارش شارا به نقل از العربیه، «وی‌چت»، سال‌هاست به عنوان یک نوع «کیف پول الکترونیکی» در چین نیز استفاده می‌شود. این پیام‌رسان از هیچ‌گونه سیستم رمزگذاری برای اطلاعات کاربران استفاده نکرده و تاکنون خبرهایی مبنی بر بازداشت افراد با استفاده از «شنود چت‌ها» و «تماس‌های این سرویس» گزارش شده است.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد