درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:30   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46985صفحه نخست » ادامه مطلب چهارپنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 21:25
قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید
شبکه اجتماعی فیسبوککه پرکاربرترین شبکه اجتماعی جهان است، اعلام کرد برای جلوگیری از بازنشر مطالب بدون خواندن آنها از قابلیت جدیدی رونمایی می‌کند که می‌تواند راه حلی برای این مشکل باشد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| شبکه اجتماعی فیسبوککه پرکاربرترین شبکه اجتماعی جهان است، اعلام کرد برای جلوگیری از بازنشر مطالب بدون خواندن آنها از قابلیت جدیدی رونمایی می‌کند که می‌تواند راه حلی برای این مشکل باشد.
 
 به گزارش شارا به نقل از العربیه، وب سایت فنی«Engadget» که در زمینه اطلاع‌رسانی درباره ویژگی‌های جدید شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند، در گزارشی فاش کرد که فیسبوک در حال آزمایش یک قابلیت جدید است که می‌تواند کاربران را از یک عادت بد دور کند.
 
 براساس این گزارش فیسبوک با این ویژگی جدید از کاربران خود می خواهد مقالات یا موضوعات را قبل از به اشتراک گذاشتن و بازنشر، بخوانند.
 
 بر همین اساس هنگامی که کاربر می‌خواهد موضوعی را به اشتراک بگذارد، با یک پیام فوری به او اطلاع داده می‌شود که در حال به اشتراک گذاشتن مطلبی، بدون باز کردن یا خواندن آن است.
 
 فیسبوک علاوه بر این پیام هشدار گزینه‌هایی برای باز کردن، یا به اشتراک گذاشتن آن در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
 
 وبگاه Engadget گزارش کرد فیسبوک در حال حاضر ممکن است دامنه فعالیت خود را بیشتر روی اخبار و مقالات مربوط به «Covid-19» متمرکز کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد