درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:27   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4698صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 مرداد 1392 - 07:01
حجتی باید در روابط عمومی خود تحول ایجاد کند
  

شارا- دکتر علی ایرانپور عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت: مطمئنا دور بودن بخش کشاورزی از فضای رسانه ای کشور، به ضرر کشاورزی و متولیان آن است.
وی با اشاره به عدم دعوت از رسانه ها برای جلسه تودیع و معارفه وزرای پیشین و جدید وزارت کشاورزی گفت: این حرکت که نشان دهنده تعامل پائین وزارت جهاد کشاورزی با رسانه ها و خبرنگاران است بسیار زشت و ناپسند بوده و مسئولین وزارت جهاد کشاورزی و به طور خاص روابط عمومی این وزارت خانه باید پاسخگوی این کار باشند.
ایرانپور افزود: از نگاه بنده، یکی از نقاط ضعف وزارت کشاورزی در این سال ها، ارتباط کم با رسانه ها و خبرنگاران بوده است و در سیستم جدید این ضعف باید به قوت تبدیل شود.
وی در مورد ضرورت حضور رسانه ها در کشور گفت: به هر حال رسانه ها و خبرنگاران، ظرفیت های نظام بوده و به طور قطع هر مسئولی که در این نظام فعالیت می کند باید از این ظرفیت بالقوه استفاده کند تا بتواند به طور مطلوبی عملکرد خود را در سطح جامعه مطرح کند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه نداشتن تعامل با رسانه ها در سال های گذشته برای بخش کشاورزی ضرر بسیار داشته است افزود: مهندس حجتی باید قول دهند که با حضورشان در راس وزارت جهاد کشاورزی، در بحث روابط عمومی و ارتباط با رسانه ها تحول ایجاد کنند.
وی افزود: وزیر جدید باید به رسانه ها به عنوان یک ظرفیت نگاه کرده و از این ظرفیت نظام به عنوان یک یار برای توسعه کشاورزی و فرهنگ سازی استفاده کند.
ایرانپور ادامه داد: شنیده ام که در جلسه تودیع و معارفه وزرای جهاد کشاورزی، از ورود خبرنگاران و عکاسان خبری که به صورت خودجوش برای عمل به وظیفه حرفه ای خود که همانا اطلاع رسانی در جامعه است در محل وزارت خانه حاضر شده بودند، جلوگیری کرده اند، این حرکت بسیار ناپسند و زشت بوده است.
وی تصریح کرد: همه این اتفاقات نشان از سطح پائین تعامل بخش کشاورزی با رسانه ها است که آقای حجتی باید به شدت با آن برخورد کنند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به وزیر جدید جهاد کشاورزی گفت: جناب آقای وزیر؛ لطفا برای اینکه اتفاقات این چند سال در بخش کشاورزی تکرار نشود با مسئولان این اقدام ناشایست برخورد کنید تا در این 4 سال دیگر شاهد بروز چنین اتفاقی در بخش کشاورزی و فضای خبری کشور نباشیم.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)
برگرفته از: www.mojnews.com

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد