درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 12:05   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46962صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 - 17:14
جلسه مدیران روابط عمومی تاصیکو با مدیر روابط عمومی شستا
شورای ارتباطات شستا در استان اصفهان برگزار شد
آخرین وضعیت اطلاع رسانی پروژه های صدرتامین و عملکرد روابط عمومی های شرکت های تاصیکو با حضور حسن محمدی، مدیر روابط عمومی شستا، محسن بیدی، مدیر روابط عمومی تاصیکو و مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه صدر تامین برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| جلسه بررسی آخرین وضعیت اطلاع رسانی پروژه های صدرتامین و عملکرد روابط‌عمومیهای شرکت های تاصیکو با حضور مدیران روابط عمومی شستا، تاصیکو و شرکت های تابعه صدر تامین برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین، آخرین وضعیت اطلاع رسانی پروژه های صدرتامین و عملکرد روابط عمومی های شرکت های تاصیکو با حضور حسن محمدی، مدیر روابط عمومی شستا، محسن بیدی، مدیر روابط عمومی تاصیکو و مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه صدر تامین برگزار شد.

محمدی، مدیر روابط عمومی شستا در این جلسه با اشاره به وظیفه سفیران شفافیت شستا در سطح کشور بیان داشت: سند جامع اطلاع رسانی و روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ابلاغ شده است و همه سفیران شستا باید در راستای تحقق کامل این سند گام بردارند.

وی ادامه داد: حضور روابط عمومی ها در استان ها و سطح ملی یک الزام است و معتقدیم با اجرای بند های مندرج در سند ابلاغ شده می توانیم نقش قابل توجهی در راستای شفافیت ایفا کنیم.

امروز روابط عمومی های شستا به عنوان سفیران شفافیت شستا شناخته می شوند که این مهم با رویکرد مدیرعامل شستا محقق شده است.

در ادامه، مدیر روابط عمومی هلدینگ صدر تامین، در دیدار با شورای ارتباطات شستا در استان اصفهان ضمن تاکید بر اعلام برنامه ها و اقدامات شرکت های تابعه شستا در اصفهان گفت: دستاوردهای شرکت ها باید اعلام شود و مدیران روابط عمومی خط مقدم در نمایان ساختن تلاش های شبانه روزی مجموعه شستا هستند.

 محسن بیدی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات مدیریت روابط عمومی ذوب آهن اصفهان در جلسه شورای ارتباطات این استان، گفت: تیم روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان در زمینه تولید محتوا اقدامات قابل قبولی انجام داده است اما باید در زمینه اعلام و پوشش رسانه ای و بخصوص تبلیغات منسجم حرکت و بر توان خود بی افزاید.

مدیر روابط عمومی تاصیکو، هماهنگی و هم افزایی روابط عمومی های تابعه این هلدینگ را خواستار شد و افزود: در استان اصفهان ۲ شرکت از صدر تامین حضور دارند و مدیران روابط عمومی این شرکت ها باید بیش از هر زمان مجموعه اقدامات ذوب آهن و فرآورده های نسوز را پوشش دهند.

وی در خصوص شورای ارتباطات شستا در استان اصفهان نیز اظهار داشت: ارتباط با رسانه های استان منجر به پوشش دستاوردها و مجموعه اقدامات خانواده شستا در اصفهان خواهد شد بنابراین از این پس جلسات شورای ارتباطات در رسانه ها برگزار و اتاق فکر با مشارکت خبرنگاران تشکیل شود.

بیدی، هدف از برگزاری این جلسه را هم افزایی شرکت های صدر تامین در اصفهان و اصحاب رسانه در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی دستاوردها و فعالیت ها در حوزه های مختلف اعلام کرد و افزود: مدیران عامل شرکتهای تابعه صدر تامین از ذوب آهن اصفهان تا شرکت زغال سنگ پروده طبس همواره آماده پاسخگویی به اصحاب رسانه هستند و مسئولین روابط عمومی این شرکتها می بایست با افزایش ارتباط و تعامل سازنده با رسانه ها ، زمینه توسعه این فعالیت ها را فراهم سازند .

علیرضا امیری، مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز دراین نشست با تشریح راهبردهای ارتباطی، تبلیغاتی و رسانه ای این مدیریت، گفت: برنامه های مدیریت روابط عمومی ذوب آهن در سال جاری بر اساس و در راستای برنامه کلان شرکت تدوین و در حال اجرا است.

وی، افزود: همکاران این مدیریت با تلاش در خور تحسین به بازتاب اهداف، برنامه و دستاوردهای شرکت در رسانه های جمعی پرداختند و با تنویر افکار عمومی در خصوص مجموعه ذوب آهن نقش قابل قبولی در تحقق اهداف ذوب آهن ایفا کردند.

مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز ضمن قدردانی از اصحاب رسانه اصفهان ، ابراز امیدواری کرد که باکمک رسانه ها بیش از گذشته ، فعالیت های این مجتمع عظیم صنعتی در زمینه رونق تولید ، مسئولیت های اجتماعی و… به اطلاع افکار عمومی رسانده شود.

علی راعی مشاور عالی امور مجلس و ارتباطات اجتماعی ذوب آهن نیز به اهمیت فعالیت های رسانه ها در راستای توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت : تعامل صنعت و رسانه در اصفهان از شرایط خوبی برخوردار است و به ویژه امسال این تعامل در راستای رونق تولید ، بروز و نمود قابل توجهی داشته است .

اصحاب رسانه حاضر در این جلسه نیز به مواردی همچون ضرورت توسعه ارتباط رسانه و صنعت ، مسائل و مشکلات حال حاضر رسانه ها و چشم انداز پیش رو سخن گفتند.

شایان ذکر است مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در این سفر پیش از نشست با شورای ارتباطات شستا و رسانه های استان اصفهان از خط تولید و پروژه های زیست محیطی و بومی سازی ذوب آهن بازدید کرد.


شرکت های ذوب آهن اصفهان، مس شهید باهنر، زغال سنگ پروده طبس، صنایع خاک چینی ایران، پشم شیشه ایران، کاشی الوند، کاشی سعدی، لعابیران، شتابدهنده صدر فردا، توسعه معادن پارس تامین، طلای کردستان، پودر بندر امام، فرآورده های نسوز ایران و صنایع سرام آرا از جمله شرکت های مجموعه هلدینگ صدر تامین و وابسته به شستا هستند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد