درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 09:07   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4686صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مرداد 1392 - 20:10
روابط عمومی بازوی توانمند مدیریت
  

شارا- مشاور عالی تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با تصریح اینکه روابط عمومی بازوی توانمند مدیریت در انعکاس خواسته‌ها و مطالبات آستان مقدس است، گفت: روابط عمومی یک واحد تخصصی است و نقشی فراگیر در اطلاع‌رسانی و ارتباط بین زائران و آستان دارد.

به گزارش شارا به نقل از ایکنا، نمایندگی شاهچراغ(ع) سیده معصومه دستغیب، مشاور عالی تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) امروز دوشنبه، 28 مردادماه در جمع معاون پژوهشی و فناوری و مدیریت و کارکنان روابط عمومی آستان مقدس با تصریح اینکه روابط عمومی بازوی توانمند مدیریت در انعکاس خواسته‌ها و مطالبات آستان مقدس است، گفت: روابط عمومی یک واحد تخصصی است و نقشی فراگیر در اطلاع‌رسانی و ارتباط بین زائران و آستان دارد.

وی افزود: اروابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) توانسته است خلاء بین آستان مقدس و مردم را با اقدامات انجام شده و رهنمودهای تولیت آستان رفع کنند.

دستغیب تصریح کرد: جایگاه روابط عمومی می‌طلبد که نسبت به پر کردن فضاهای خالی و رصد کردن فعالیت‌ها اقدام کند و در این راه باید از تمام توان حوزه‌های معاونت و مدیریت‌ها بهره جوید.

مشاور عالی تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با تأکید بر اینکه سیستم‌های اداری نباید روابط عمومی را دست و پا بسته کند، گفت: حضور مستمر روابط عمومی در تمام برنامه‌ها، مراسم‌ها و همایش‌ها و آن‌چه در آستان مقدس اتفاق می‌افتد الزامی است و باید از پشتیبانی تمامی مسئولان برخوردار باشد.

بنا بر این گزارش، معاون فناوری اطلاعات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) نیز در این جلسه با تشریح برنامه‌های مختلف آستان مقدس و انعکاس آن از طریق روابط عمومی خواستار ضابطه‌مندی، هماهنگی و تقویت این مدیریت شد.

یادآور می‌شود،‌ علی‌رضا ابوالاحرار، مسئول روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) نیز در این جلسه گزارشی اجمالی از فعالیت‌های 5 ماه گذشته را ارائه داد و هر یک از مسئولان واحدهای این مدیریت نیازها، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)
برگرفته از: http://www.iqna.ir/fars/news_detail.php?ProdID=1275204

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد