درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 05:02   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4678صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مرداد 1392 - 07:12
دائره المعارف روابط عمومی ایران منتشر می‌شود
  

شارا- دائره المعارف روابط عمومی ایران با تلاش استاد روابط عمومی تبریز «حمید صبری» منتشر می‌شود.

به گزارش شارا به نقل از فارس از، نگارش کتاب دائرة‌المعارف روابط عمومی ایران همزمان با برگزاری کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی‌های جهان اسلام در زمستان 91 در تهران، توسط حمید صبری آغاز شده است.

به گفته مولف کتاب، ویژگی این دائرة‌المعارف عام گستره و جنبه تخصص آن در روابط عمومی، بهره‌گیری از همه توانایی‌های علمی موجود در منابع و شخصیت‌ها، اجتناب از نگرش‌های محدود و سطحی نگری، اهمیت دادن  به نگرش‌های عمیق فکری و علمی، استفاده از همه توانایی‌ها با هر نگرش و سلیقه سیاسی و مراعات اخلاق نویسندگی است.

حمید صبری از جمله شخصیت‌های علمی ناظر بر این دائرة‌المعارف را حسام‌الدین بیان، یحیی کمالی‌پور، محمد حمدان عدنان، حسن بشیر، علی اکبر فرهنگی، مهدی باقریان، جواد قاسمی، علی‌اکبر جلالی، میرسعید قاضی و سید شهاب‌الدین سید محسنی برشمرده و ابراز داشت: این دائرة‌المعارف از نظر محتوایی مرجع و منبعی بی‌نظیر در گستره روابط عمومی خواهد بود و علاقمندان، دانشجویان و کارشناسان این رشته به راحتی می‌توانند اطلاعات خود را از این کتاب تامین کنند.

به گفته وی این دائرةالمعارف بیش از 100 سرفصل داشته که از مهمترین آنها می‌توان به تاریخچه روابط عمومی در ایران، واژه شناسی روابط عمومی، برند سازی در روابط عمومی، مخاطب شناسی، مستند سازی در روابط عمومی، اصطلاح شناسی، فرهنگ و مقوله فرهنگ، فنون روابط عمومی، افکار سنجی، مدیریت روابط عمومی، خبرنویسی روابط عمومی و تولید محتوا در روابط عمومی اشاره کرد.

دائرة‌المعارف روابط عمومی ایران با مدیریت حمید صبری متخصص علوم ارتباطات در حال نگارش است.

وی در حوزه روابط عمومی چندین کتاب منتشر کرده است که می‌توان به روابط عمومی مدرن، روابط عمومی در کهکشان نور، روابط عمومی در هزاره سوم، مبانی روابط عمومی، مدیریت روابط عمومی و ارتباطات و روابط عمومی اشاره کرد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)
برگرفته از:
http://socialmedia.ir/multimedia/infographic/design-sm.html

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد