درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:18   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46773صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 25 فروردین 1400 - 11:31
تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط‌عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نخستین نشست مسئولان روابط عمومی سازمانهای صمت استانها ضمن تبیین برنامه راهبردی این مرکز در سال ١٤٠٠، مهمترین برنامه های سطوح مختلف ملی و استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت را تشریح کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط‌عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نخستین نشست مسئولان روابط عمومی سازمانهای صمت استانها ضمن تبیین برنامه راهبردی این مرکز در سال ١٤٠٠، مهمترین برنامه های سطوح مختلف ملی و استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت را تشریح کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شاتا، محمد حسن ترابی در نشست مسئولان روابط عمومی سازمان های صمت استان ها که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار می شد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ضمن تبیین نقش متمایز روابط عمومی ها در تحصیل اهداف و جهت گیری های کلی وزارتخانه، گفت: روابط عمومی خلاق و صاحب سبک، به عنوان زنجیره اصلی ارتباطی میان مدیران، کارکنان و جامعه هدف و مخاطبان سازمان، مسئولیتی خطیر را عهده دار است.
 
 وی همچنین در تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت، گفت: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بر اساس تحلیل شرایط و ظرفیت های موجود، برنامه راهبردی ۱۴۰۰ خود را بر اساس روش BSC یعنی روشی که در آن استراتژی های سازمان به مجموعه ای از شاخص ها و سنجه های عملکردی قابل اندازه گیری تبدیل می شود تا سیستم برای سنجش تحقق اهداف استراتژیک و مدیری راهبردی آماده گردد، تنظیم و تدوین نموده است.
 
 ترابی با اشاره به لزوم برنامه ریزی روابط عمومی ها در جهت تمرکز بر امر اطلاع یابی و آسیب شناسی فعالیت ها و عملکردها، همزمان با انجام تکالیف حوزه اطلاع رسانی افزود: ارتباط هدفمند با رسانه های بومی و مدیران کانال ها و صفحات پرمخاطب فضای مجازی و تولید و ارائه محتوای مناسب و متناسب با شیوه های نوین رسانه ای از دیگر موارد و موضوعاتی است که در سال ۱۴۰۰ مورد توجه و تمرکز مرکز روابط عمومی و همکاران می باشد.
 
 ترابی با تأکید بر لزوم حرکت روابط عمومی ها بر اساس برنامه ریزی های بالادستی وزارتخانه، خاطرنشان کرد: در ترسیم برنامه راهبردی سالانه مرکز بر ارزیابی مجموعه سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها در تحقق شاخص ها و سیاست های ابلاغی مرکز روابط عمومی تصریح شده است و نه صرفاً ارزیابی واحد های روابط عمومی.
 
 گفتنی است در ابتدای این نشست تعدادی از مسئولان روابط عمومی های سازمان های استانی در خصوص کلیات برنامه راهبردی سالانه مرکز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد